Uvoz brand-name parfem Kozmetika Proizvodi za njegu kože šminkanje darove veleprodaju butik nakita trgovina


Lung Jyi is a Taiwan based distributor of wholesaling top brand cosmetics, fragrances & gift sets to trade & export to specialty stores, superstores or retail stores. We are dedicated in providing you with a wide selection of genuine brand names from every corner of the world. Our company offers a complete range of the most up-scale and cutting edge products, which includes perfume fragrances, men’s perfume、women’s perfume、mini perfume, skin care, cosmetic, color cosmetics, perfume gift sets, skin care gift sets, cosmetic gif sets, hair care, styling products, body care, bath and body accessories, makeup accessories, color cosmetics accessories, fashion decorations, gift sets, fancy products, Japanese fancy products etc.
Export/ Wholesale Business
Based on different channels, our customers could be divided into two categories, physical (traditional) and virtual (newly) channel. The traditional channel consists of trader, wholesaler, skin, body and hair care’s original installation import, franchise store, chain store, decoration corporation, gift corporation, department store, distributor and direct sale. In the other hand, the virtual channel is through wholesaling to the online shopping mall.
Basically, two kinds of our key customers are other smaller wholesalers and physical stores. And due to different trading volumes, trading figures or the long-term cooperation relationships, the wholesale price would be different in those two kinds of customers.

Our products come from creditworthy manufactures, agents or trading partners in order to ensure the product quality and avoid fakes. The bestselling high-quality products and the competitive price are our characteristics; therefore, welcome fraternity or all trades and professions to be our customers or give us some advices. Thank you!

Please call our office number for further information. E.Mail
Tel: 886-6-2820480 , 2822432 , 2833368
Fax: 886-6-2520390, 2828429
 

Opening hours: AM9:00~PM6:00 (Two days off every two week)
Address: No.403-2, Dawu St., Yongkang City, Tainan County 710, Taiwan (R.O.C.)

http://www.perfume.com.tw/english/
https://lungjyi.com/

Jyi ריאות הוא למפיץ טאיוואני המבוסס של wholesaling העליון מותג קוסמטיקה, ריחות & ערכות מתנה כדי לסחור & ייצוא מיוחדים לחנויות, superstores או חנויות קמעונאיות. אנחנו בלספק לך מגוון רחב של מותגים מקוריים מכל פינה בעולם. החברה שלנו מציעה מגוון שלם של סרגל למעלה, חדשני המוצרים, הכוללת ריחות בושם, הבושם perfume、women לגברים perfume、mini, טיפוח העור, קוסמטיים, צבע הקוסמטיקה, ערכות מתנה בושם, ערכות מתנות טיפוח העור, ערכות gif קוסמטיים, טיפוח השיער, בסגנון עיצוב מוצרים, טיפוח הגוף, אביזרי אמבט וגוף, עזרים איפור, עזרים קוסמטיקה צבע, קישוטי אופנה, ערכות מתנה, מוצרים מהודרים, יפנית מפואר מוצרים ועוד.

ייצוא / סיטונאות עסקים

מבוסס על ערוצים שונים, לקוחותינו ניתן לחלק לשתי קטגוריות, פיזית (מסורתית), וירטואלית ערוץ (החדש). הערוץ מסורתית מורכבת לסוחר, wholesaler, עור, הגוף ובטיפוח השיער של ייבוא ההתקנה המקורי, מאגר זיכיון, רשת שיווק, תאגיד קישוט, מתנה תאגיד, כלבו, מפיץ או מכירה ישירה. ביד אחרים, הערוץ הווירטואלי הוא דרך wholesaling קניון מקוון.

ביסודו של דבר, שני סוגים של לקוחותינו מפתח הם קטנים יותר סיטונאים וחנויות הפיזי אחרים. ו עקב אחסון מסחר שונים, מסחר איורים או קשרי שיתוף פעולה ארוך טווח המחיר הסיטונאי יהיה שונה בשני סוגים אלה של לקוחות.





המוצרים שלנו מגיעים קורספונדטים באתר לפי יצרנים, סוכנים או שותפי מסחר כדי להבטיח את איכות המוצר ולהימנע מקוסמים. את הגיגיו איכות מוצרים גבוהה ומחיר תחרותי הם מאפיינים שלנו; לכן, ברוכים הבאים האחווה או כל עסקאות ואת המקצועות לקוחותינו או לתת לנו כמה advices. תודה!





לקבלת מידע נוסף, פנה אל מספר במשרד שלנו. הפיגמנטרי

יום ראשון, 2 בנובמבר 2008

אתה מכיר את הבושם?



אתה מכיר את הבושם?

בושם הוא הנושא הנצחי של קסם נשי, ועל תפקידו של המעצב את סגנון אישיות וטעם לא ניתן להשיג על ידי קוסמטי אחר על כן, רק שכל ישר בסיסי יכול להבין את הבושם הוא

ודא לרכוש ולהשתמש הבושם.

על פי סגנון הביצועים של ריח אחר, הבושם ניתן לחלק את שבע קטגוריות. פרחים: סגנון הביצועים אלגנטי פרחים בודדים או מורכבים, ניחוח אוריינטלי: מושק, ענבר היקר פרח

הביצועים הונג קסם מזרחי של מסתורין, פירותי: שילוב של מגוון רחב של ביצועים פירותי של מצב רוח חגיגי, מציין דשא: טעם טבעי, טרי של דשא, טחב ועשבים, ביצועים תבלינים, מוס

ריח טחב: pedicels עלים שרך וודי, ניחוח עשבי תיבול: פסיפלורה, רוזמרין, בעיקר ניחוח גברי: ניחוח מלאכותי: סינתטיים לביצוע חיכוך

תחושת טנג.

על פי שיעור של בושם הכלול טעם, ניתן לחלק את חמשת הטעמים: המכילים יותר מ 20% של טעם, השאר אלכוהול, ההתמדה שלה עד 6 שעות או יותר עבור ארוחת ערב, ריקודים ואירועים אחרים.

המחיר הוא יקר מאוד: בושם: המכילה 15 אחוזים עד 20 אחוזים של טעם, 14% עד 15% מים מזוקקים, ואת האלכוהול שנותרה, ניחוח במשך ארבע שעות, עבודה ופנאי, ומחירים גבוהים יותר: או דה טואלט:

המכיל 8% עד 15% טעם, 17% עד 18% מים מזוקקים, אלכוהול, טעם יכול להישמר במשך 1 עד 2 שעות, מתאים לשימוש, בבית אמבטיה לפני השינה, במחיר סביר, בושם: תוכן טעם

4% עד 8%, בדרך כלל ניחוח גברי, סוכן בושם: המכיל 1% עד 3% של טעם.

כדי ללמוד את ריח הבושם, והוא חייב בזהירות לטעום את טעם אינדקס לפני הריח, הטעם אחרי הטעם.הטעם הראשון הוא ריח של תנודתיות גבוהה תוך 10 דקות לאחר התזת בושם, הטעם הוא

10 עד 60 דקות ריח תרסיס בושם, בושם מדיפה ניחוח הליבה, אחרי הטעם הוא ריסס עם בושם 2 עד 3 שעות אחרי שיצאתי על ארומה העור קלוש.


 wholesale perfumes
 
 
 

תגובה 1:

skincare אמר/ה...

קוסמטיים מלא כיצד?


  גבוהה ברמת קוסמטיקה, דרישת תצוגה אחיד של רגשות, המחייבת את הרדיפה אחרי משחק רקע אפקטים של אור. איפור פשוט הזן, סטריאו הוא שימוש סביר של צבע. איפור סטריאו הוא כמו ציור, דגש על אפקטי סקיצה, להדגיש את אפקט סטריאוסקופי של אובייקטים, מסוים אודות השימוש הטבעי צבעים, מעברי צבע שונה באמת וכי אחד נגד השני. איפור סטריאו, באמצעות צבעי צל, צבעים בהירים יותר, שפתון, אודם או מוצרי קוסמטיקה של צבעים שונים, להתאים את זווית ומרחק של כל חלק בפנים כדי לשפר את הרושם של אנשים תכונות המקורי, כך התמונה המקורית של שלמות.


  צבע קוסמטי מלא מתחלקים צבע צל, צבע בהיר וצבעי הדגשה. צבעי צל, במקום קר או מעורפל צבע, הופך אובייקטים קטנים בצורת האות, עמוק, צר, שקוע פנימה והחוצה להרגיש. האיפור משמש הוא רחב מדי, גדול מדי, גבוה מדי מיקום כך הם מקבלים את אפקט התכנסות. יש צבע הצל נפוצות: זית, חום כדי סגול כחול אפור, חום, אפור; אור צבע, מעלות חם או גבוה יותר של צבע, רוחב האובייקט, פשוט, גבוה, להרחיב את תחושת הסמיכות. קוסמטיים המשמשים צרה מדי, נמוך מדי, קטן מדי של האתר, כך הם הם הרחבת אפקט זום. הצבע בהיר הנפוץ: לבן שנהב למצלמת, החוצה אווז צהוב, צהוב, כחול בהיר ורוד בהיר, לבן כסוף וכסף הדגיש, המכונה גם צבע עיניים, בעיקר עבור איפור העין. השתמש להפוך אותו חלק של צבעי הדגשה הופכים מוקד תשומת לב. במקרה של התאמה כראוי, כל צבע יכול להיות צבע הדגשה.


  שיטה ספציפית סטריאו איפור היא: הראשון צבע ביניים (בצבע) משפר את כל הפנים. ו כלפי בעליה מקום (המצח והאף, עצם supraorbital, zygomatic, הלסת הזווית) בציפוי צבע האור (כלומר, בהירה אור, אור), au (אורביטל, שורש, zygoma בשני הצדדים של הלחי האף) מצופים כהה (כלומר, צל, צבע כהה), ישתלב עסקאות גוונים, ובכך סימון אפקט סטריאוסקופי של הפנים. לפעמים שנועדו להקל על פשוט או קרן הצבע הרגיל, כהה יותר זה רמת שני צבעים, ציפוי הצבע הרגיל הפרצוף, מריחה כהה בצד הפנים רמה קרן (מתוך האוזן מקדשים באזור הלסת לפני).


  קוסמטיקה מלא מומלץ להשתמש מקלות או קוסמטיקה Pasty. העור חוש טבע, ייחשב להגיע לארצות הברית. לכן, לא משנה צבע הצל של אפקט צל או אודם ססגוניים, להימנע משימוש אבקה. כי כאשר אנו עדיין להשתמש מעט איפור המקומי של אבקת קוסמטיקה. שימוש חוזר אבקת קוסמטיקה, קשה הדוק צבע מרקמים או טבעיים.