
בושם הוא הנושא הנצחי של קסם נשי, ועל תפקידו של המעצב את סגנון אישיות וטעם לא ניתן להשיג על ידי קוסמטי אחר על כן, רק שכל ישר בסיסי יכול להבין את הבושם הוא
ודא לרכוש ולהשתמש הבושם.
על פי סגנון הביצועים של ריח אחר, הבושם ניתן לחלק את שבע קטגוריות. פרחים: סגנון הביצועים אלגנטי פרחים בודדים או מורכבים, ניחוח אוריינטלי: מושק, ענבר היקר פרח
הביצועים הונג קסם מזרחי של מסתורין, פירותי: שילוב של מגוון רחב של ביצועים פירותי של מצב רוח חגיגי, מציין דשא: טעם טבעי, טרי של דשא, טחב ועשבים, ביצועים תבלינים, מוס
ריח טחב: pedicels עלים שרך וודי, ניחוח עשבי תיבול: פסיפלורה, רוזמרין, בעיקר ניחוח גברי: ניחוח מלאכותי: סינתטיים לביצוע חיכוך
תחושת טנג.
על פי שיעור של בושם הכלול טעם, ניתן לחלק את חמשת הטעמים: המכילים יותר מ 20% של טעם, השאר אלכוהול, ההתמדה שלה עד 6 שעות או יותר עבור ארוחת ערב, ריקודים ואירועים אחרים.
המחיר הוא יקר מאוד: בושם: המכילה 15 אחוזים עד 20 אחוזים של טעם, 14% עד 15% מים מזוקקים, ואת האלכוהול שנותרה, ניחוח במשך ארבע שעות, עבודה ופנאי, ומחירים גבוהים יותר: או דה טואלט:
המכיל 8% עד 15% טעם, 17% עד 18% מים מזוקקים, אלכוהול, טעם יכול להישמר במשך 1 עד 2 שעות, מתאים לשימוש, בבית אמבטיה לפני השינה, במחיר סביר, בושם: תוכן טעם
4% עד 8%, בדרך כלל ניחוח גברי, סוכן בושם: המכיל 1% עד 3% של טעם.
כדי ללמוד את ריח הבושם, והוא חייב בזהירות לטעום את טעם אינדקס לפני הריח, הטעם אחרי הטעם.הטעם הראשון הוא ריח של תנודתיות גבוהה תוך 10 דקות לאחר התזת בושם, הטעם הוא
10 עד 60 דקות ריח תרסיס בושם, בושם מדיפה ניחוח הליבה, אחרי הטעם הוא ריסס עם בושם 2 עד 3 שעות אחרי שיצאתי על ארומה העור קלוש.
wholesale perfumes
תגובה 1:
קוסמטיים מלא כיצד?
גבוהה ברמת קוסמטיקה, דרישת תצוגה אחיד של רגשות, המחייבת את הרדיפה אחרי משחק רקע אפקטים של אור. איפור פשוט הזן, סטריאו הוא שימוש סביר של צבע. איפור סטריאו הוא כמו ציור, דגש על אפקטי סקיצה, להדגיש את אפקט סטריאוסקופי של אובייקטים, מסוים אודות השימוש הטבעי צבעים, מעברי צבע שונה באמת וכי אחד נגד השני. איפור סטריאו, באמצעות צבעי צל, צבעים בהירים יותר, שפתון, אודם או מוצרי קוסמטיקה של צבעים שונים, להתאים את זווית ומרחק של כל חלק בפנים כדי לשפר את הרושם של אנשים תכונות המקורי, כך התמונה המקורית של שלמות.
צבע קוסמטי מלא מתחלקים צבע צל, צבע בהיר וצבעי הדגשה. צבעי צל, במקום קר או מעורפל צבע, הופך אובייקטים קטנים בצורת האות, עמוק, צר, שקוע פנימה והחוצה להרגיש. האיפור משמש הוא רחב מדי, גדול מדי, גבוה מדי מיקום כך הם מקבלים את אפקט התכנסות. יש צבע הצל נפוצות: זית, חום כדי סגול כחול אפור, חום, אפור; אור צבע, מעלות חם או גבוה יותר של צבע, רוחב האובייקט, פשוט, גבוה, להרחיב את תחושת הסמיכות. קוסמטיים המשמשים צרה מדי, נמוך מדי, קטן מדי של האתר, כך הם הם הרחבת אפקט זום. הצבע בהיר הנפוץ: לבן שנהב למצלמת, החוצה אווז צהוב, צהוב, כחול בהיר ורוד בהיר, לבן כסוף וכסף הדגיש, המכונה גם צבע עיניים, בעיקר עבור איפור העין. השתמש להפוך אותו חלק של צבעי הדגשה הופכים מוקד תשומת לב. במקרה של התאמה כראוי, כל צבע יכול להיות צבע הדגשה.
שיטה ספציפית סטריאו איפור היא: הראשון צבע ביניים (בצבע) משפר את כל הפנים. ו כלפי בעליה מקום (המצח והאף, עצם supraorbital, zygomatic, הלסת הזווית) בציפוי צבע האור (כלומר, בהירה אור, אור), au (אורביטל, שורש, zygoma בשני הצדדים של הלחי האף) מצופים כהה (כלומר, צל, צבע כהה), ישתלב עסקאות גוונים, ובכך סימון אפקט סטריאוסקופי של הפנים. לפעמים שנועדו להקל על פשוט או קרן הצבע הרגיל, כהה יותר זה רמת שני צבעים, ציפוי הצבע הרגיל הפרצוף, מריחה כהה בצד הפנים רמה קרן (מתוך האוזן מקדשים באזור הלסת לפני).
קוסמטיקה מלא מומלץ להשתמש מקלות או קוסמטיקה Pasty. העור חוש טבע, ייחשב להגיע לארצות הברית. לכן, לא משנה צבע הצל של אפקט צל או אודם ססגוניים, להימנע משימוש אבקה. כי כאשר אנו עדיין להשתמש מעט איפור המקומי של אבקת קוסמטיקה. שימוש חוזר אבקת קוסמטיקה, קשה הדוק צבע מרקמים או טבעיים.
הוסף רשומת תגובה