Uvoz brand-name parfem Kozmetika Proizvodi za njegu kože šminkanje darove veleprodaju butik nakita trgovina


Lung Jyi is a Taiwan based distributor of wholesaling top brand cosmetics, fragrances & gift sets to trade & export to specialty stores, superstores or retail stores. We are dedicated in providing you with a wide selection of genuine brand names from every corner of the world. Our company offers a complete range of the most up-scale and cutting edge products, which includes perfume fragrances, men’s perfume、women’s perfume、mini perfume, skin care, cosmetic, color cosmetics, perfume gift sets, skin care gift sets, cosmetic gif sets, hair care, styling products, body care, bath and body accessories, makeup accessories, color cosmetics accessories, fashion decorations, gift sets, fancy products, Japanese fancy products etc.
Export/ Wholesale Business
Based on different channels, our customers could be divided into two categories, physical (traditional) and virtual (newly) channel. The traditional channel consists of trader, wholesaler, skin, body and hair care’s original installation import, franchise store, chain store, decoration corporation, gift corporation, department store, distributor and direct sale. In the other hand, the virtual channel is through wholesaling to the online shopping mall.
Basically, two kinds of our key customers are other smaller wholesalers and physical stores. And due to different trading volumes, trading figures or the long-term cooperation relationships, the wholesale price would be different in those two kinds of customers.

Our products come from creditworthy manufactures, agents or trading partners in order to ensure the product quality and avoid fakes. The bestselling high-quality products and the competitive price are our characteristics; therefore, welcome fraternity or all trades and professions to be our customers or give us some advices. Thank you!

Please call our office number for further information. E.Mail
Tel: 886-6-2820480 , 2822432 , 2833368
Fax: 886-6-2520390, 2828429
 

Opening hours: AM9:00~PM6:00 (Two days off every two week)
Address: No.403-2, Dawu St., Yongkang City, Tainan County 710, Taiwan (R.O.C.)

http://www.perfume.com.tw/english/
https://lungjyi.com/

Jyi ריאות הוא למפיץ טאיוואני המבוסס של wholesaling העליון מותג קוסמטיקה, ריחות & ערכות מתנה כדי לסחור & ייצוא מיוחדים לחנויות, superstores או חנויות קמעונאיות. אנחנו בלספק לך מגוון רחב של מותגים מקוריים מכל פינה בעולם. החברה שלנו מציעה מגוון שלם של סרגל למעלה, חדשני המוצרים, הכוללת ריחות בושם, הבושם perfume、women לגברים perfume、mini, טיפוח העור, קוסמטיים, צבע הקוסמטיקה, ערכות מתנה בושם, ערכות מתנות טיפוח העור, ערכות gif קוסמטיים, טיפוח השיער, בסגנון עיצוב מוצרים, טיפוח הגוף, אביזרי אמבט וגוף, עזרים איפור, עזרים קוסמטיקה צבע, קישוטי אופנה, ערכות מתנה, מוצרים מהודרים, יפנית מפואר מוצרים ועוד.

ייצוא / סיטונאות עסקים

מבוסס על ערוצים שונים, לקוחותינו ניתן לחלק לשתי קטגוריות, פיזית (מסורתית), וירטואלית ערוץ (החדש). הערוץ מסורתית מורכבת לסוחר, wholesaler, עור, הגוף ובטיפוח השיער של ייבוא ההתקנה המקורי, מאגר זיכיון, רשת שיווק, תאגיד קישוט, מתנה תאגיד, כלבו, מפיץ או מכירה ישירה. ביד אחרים, הערוץ הווירטואלי הוא דרך wholesaling קניון מקוון.

ביסודו של דבר, שני סוגים של לקוחותינו מפתח הם קטנים יותר סיטונאים וחנויות הפיזי אחרים. ו עקב אחסון מסחר שונים, מסחר איורים או קשרי שיתוף פעולה ארוך טווח המחיר הסיטונאי יהיה שונה בשני סוגים אלה של לקוחות.





המוצרים שלנו מגיעים קורספונדטים באתר לפי יצרנים, סוכנים או שותפי מסחר כדי להבטיח את איכות המוצר ולהימנע מקוסמים. את הגיגיו איכות מוצרים גבוהה ומחיר תחרותי הם מאפיינים שלנו; לכן, ברוכים הבאים האחווה או כל עסקאות ואת המקצועות לקוחותינו או לתת לנו כמה advices. תודה!





לקבלת מידע נוסף, פנה אל מספר במשרד שלנו. הפיגמנטרי

יום חמישי, 6 בנובמבר 2008

ארומה ניחוח הסוד טריק



品牌
MORGAN
品名
甜蜜天堂女性香水TESTER_女性香水
存貨

規格/說明
60mlv 790$1400 產品說明: Morgan 甜蜜天堂專為年輕女性設計的甜美的花果香,帶有溫馨迷人的氣味,開啟無限想像的旅程,猶如進入天堂的夢想,給人陽光般的閃耀朝氣,熱情洋溢的活力! 香調: 甜美花果香調 前味: 玫瑰、 荔枝、 黑醋栗芽 中味: 扶桑花、 報春花、 蝴蝶蘭 後味: 檀香木、 雞蛋花、 麝香
銷售類型
Wholesale


【Blumarine 藍色情人 女性香水
藍色情人女香散發著溫柔、感性的女性氣質,在自然清柔與寧靜芬芳的氣息中找到妝點時的感動與期待,每個女人在重要的約會前都會在梳妝台細心的打扮,Blu 藍色情人的創意靈感源自於20世紀初美髮沙龍中的梳妝台,在當時高貴典雅的梳妝台是每個女孩的夢想,復古而柔美的印象讓人聯想到絕世美人!
銀色鏡面的瓶蓋造型設計,搭配藍色的瓶身,讓女人散發著清新的魅力!


ארומה ניחוח הסוד טריק

בושם הוא מעין בכוחות עצמם או את הנוהג של אדיבות לאחרים, לכל מקום מדיפה ניחוח נקי, מקסים.

אבל לעתים קרובות יש ללבוש בושם מוטרד כי בושם קל מאוד עם התאדות של זיעה באוויר בהדרגה לאובדן! עכשיו טיפ קטן לכולם,

לפני בושם הבא שווה לנסות, זה יאפשר לך (ואת האנשים סביבך) יכולים ליהנות טעם ארומטי ורענן לאורך זמן.

אחד, לא להשתמש על מנת למנוע את הריח של הסבון לעשות אמבטיה או לשטוף את הידיים, כי מטרתו היא - לחסל את כל הטעם.

בין אם אתה משתמש כדי לנגב יותר בושם יקר, הטעם יהיה להחליף, כך שאם אתה רוצה ניחוח לאורך זמן, עדיף להשתמש לרחוץ סבון ובושם עם המותג.

2, העור בדרך כלל הלחות לאפשר טעם עמיד יותר. מומלץ להשתמש בקרם שום ניחוח בושם ללבוש לנגב את הגוף או בושם אתה רוצה לשפשף מפוזרת על אמולסיה, כי שריר רך ורטוב

העור יכול בושם נעול בחוזקה כדי למנוע ממנה במהירות להתאדות.

3, או לנסות לשפשף את הבושם בגוף נמוך יותר. בגלל החום היא תמיד לעלות, הטעם הוא הסיבה באותו כרטיס, לשפשף את הבושם בחצאיות, הברך האחורי של הקרסוליים, ולא בצוואר או בכתף

יכול לתת ניחוח נמשך כל היום.

wholesale cosmetics
cigarette controller
 
 

תגובה 1:

skincare אמר/ה...

איפור חורף?


  האקלים בחורף, עור קר ויבש, vasoconstriction, הפרשת בלוטת חלב מופחתת לחות בעור קל נדיפים, העור הוא מחוספס, שכובה בנוכחות אחר, קמטים, יש אפילו סדק קטן. לכן, לפני קוסמטיים לעור צריך להיות פשוט לשמור.


  לפני האיפור, עליך לבחור קרם קר תזונה קרם שומר על העור, עם עיסוי המתאימה כדי להבטיח העור הוא עדין בנין הגוף. חורף עם קוסמטיקה אבקת מעט או ללא כל כך כדי לא לגרום לעור מקומט ויבש יותר.


  איפור להיות סגנון pensive במהלך החורף וסביבה חורף. איפור חורף לבצע את השלבים הבאים:


  לחות איפור תחילה לשים שכבה עבה של קרם, עליך להפוך את לחות העור.


  השתמש חורף ג'יימס בסיס קרם שמנת קרן, גימור שמנוני, עשיר של קרן זו. ניתן לבחור צבע ורוד רדוד.


  Powder מכיוון העור יבש, שהוא מבטל מדי אבקת, אבקה יבשה לבנה, שכבה דקה.


  לחייה קו אדום, חום עמוק צבע כתום רוז עבור מלודיה, תפוז על עצמות הלחיים, חום תחת אותו, כיוון הלסת לפתוח הילה מקצה לקצה, באזור ייתכן המתאים מסוימים, אך טבעי, מבריק.


  צללים העין בעזרת צללית עיניים חום כהה צבע הבסיס, הפינות של העיניים, הפינות לסגור את המקדשים אתה צבוע כחול-אפור, ארגמן את ציפוי דק של צללית עיניים מלאה.


  בחר את הרטבת איפור שחור או הרטבת איפור נוזלי להדגשת העיניים, ניתן לצייר חלק מחוספס עבה.


  שפתון ללבוש מעיל של השפה כדי להגן על השפתיים כדי למנוע פיצול. שפתון לבחור שפתון אדום מחטאים מבריק, קהות הפה באמצעות בראון, שפתו קווי מתאר בקווים מתואר.