Uvoz brand-name parfem Kozmetika Proizvodi za njegu kože šminkanje darove veleprodaju butik nakita trgovina


Lung Jyi is a Taiwan based distributor of wholesaling top brand cosmetics, fragrances & gift sets to trade & export to specialty stores, superstores or retail stores. We are dedicated in providing you with a wide selection of genuine brand names from every corner of the world. Our company offers a complete range of the most up-scale and cutting edge products, which includes perfume fragrances, men’s perfume、women’s perfume、mini perfume, skin care, cosmetic, color cosmetics, perfume gift sets, skin care gift sets, cosmetic gif sets, hair care, styling products, body care, bath and body accessories, makeup accessories, color cosmetics accessories, fashion decorations, gift sets, fancy products, Japanese fancy products etc.
Export/ Wholesale Business
Based on different channels, our customers could be divided into two categories, physical (traditional) and virtual (newly) channel. The traditional channel consists of trader, wholesaler, skin, body and hair care’s original installation import, franchise store, chain store, decoration corporation, gift corporation, department store, distributor and direct sale. In the other hand, the virtual channel is through wholesaling to the online shopping mall.
Basically, two kinds of our key customers are other smaller wholesalers and physical stores. And due to different trading volumes, trading figures or the long-term cooperation relationships, the wholesale price would be different in those two kinds of customers.

Our products come from creditworthy manufactures, agents or trading partners in order to ensure the product quality and avoid fakes. The bestselling high-quality products and the competitive price are our characteristics; therefore, welcome fraternity or all trades and professions to be our customers or give us some advices. Thank you!

Please call our office number for further information. E.Mail
Tel: 886-6-2820480 , 2822432 , 2833368
Fax: 886-6-2520390, 2828429
 

Opening hours: AM9:00~PM6:00 (Two days off every two week)
Address: No.403-2, Dawu St., Yongkang City, Tainan County 710, Taiwan (R.O.C.)

http://www.perfume.com.tw/english/
https://lungjyi.com/

Jyi ריאות הוא למפיץ טאיוואני המבוסס של wholesaling העליון מותג קוסמטיקה, ריחות & ערכות מתנה כדי לסחור & ייצוא מיוחדים לחנויות, superstores או חנויות קמעונאיות. אנחנו בלספק לך מגוון רחב של מותגים מקוריים מכל פינה בעולם. החברה שלנו מציעה מגוון שלם של סרגל למעלה, חדשני המוצרים, הכוללת ריחות בושם, הבושם perfume、women לגברים perfume、mini, טיפוח העור, קוסמטיים, צבע הקוסמטיקה, ערכות מתנה בושם, ערכות מתנות טיפוח העור, ערכות gif קוסמטיים, טיפוח השיער, בסגנון עיצוב מוצרים, טיפוח הגוף, אביזרי אמבט וגוף, עזרים איפור, עזרים קוסמטיקה צבע, קישוטי אופנה, ערכות מתנה, מוצרים מהודרים, יפנית מפואר מוצרים ועוד.

ייצוא / סיטונאות עסקים

מבוסס על ערוצים שונים, לקוחותינו ניתן לחלק לשתי קטגוריות, פיזית (מסורתית), וירטואלית ערוץ (החדש). הערוץ מסורתית מורכבת לסוחר, wholesaler, עור, הגוף ובטיפוח השיער של ייבוא ההתקנה המקורי, מאגר זיכיון, רשת שיווק, תאגיד קישוט, מתנה תאגיד, כלבו, מפיץ או מכירה ישירה. ביד אחרים, הערוץ הווירטואלי הוא דרך wholesaling קניון מקוון.

ביסודו של דבר, שני סוגים של לקוחותינו מפתח הם קטנים יותר סיטונאים וחנויות הפיזי אחרים. ו עקב אחסון מסחר שונים, מסחר איורים או קשרי שיתוף פעולה ארוך טווח המחיר הסיטונאי יהיה שונה בשני סוגים אלה של לקוחות.





המוצרים שלנו מגיעים קורספונדטים באתר לפי יצרנים, סוכנים או שותפי מסחר כדי להבטיח את איכות המוצר ולהימנע מקוסמים. את הגיגיו איכות מוצרים גבוהה ומחיר תחרותי הם מאפיינים שלנו; לכן, ברוכים הבאים האחווה או כל עסקאות ואת המקצועות לקוחותינו או לתת לנו כמה advices. תודה!





לקבלת מידע נוסף, פנה אל מספר במשרד שלנו. הפיגמנטרי

יום חמישי, 6 בנובמבר 2008

כיצד להפוך את הריח האחרון כל היום?



品牌
LANVIN 浪凡
品名
沛綠男性香水_男性香水
存貨

規格/說明
5ml 150$450 產品說明: LANVIN重新詮釋經典氣息,向經典的岩蘭草致敬,帥氣的黃維德代言推薦,日本香水雜誌票選推薦男性上班族最適合的味道! 香調: 東方清新調 前味: 佛手柑、 甜萊姆果、 檸檬 中味: 白茉莉、 苦橙、 甜胡椒、 麝香草、 荳蔻 後味: 香柏、 檀香、 麝香
銷售類型
Wholesale


Lancome_蘭蔻_立體緊膚抗皺霜
特別為肌膚量身訂做緊緻效果的立體緊膚抗皺霜,能提拉肌膚,同時顧及臉型。讓臉部肌膚變得更緊實,就像重新塑造一般,而且皺紋也減少了。
【品牌故事】
LANCOME化妝品在台灣的知名度很高,不過,知道LANCOME屬於世界第一大化妝品集團L'OREAL的人似乎不多。LANCOME在消費者心目中的形象優雅美好,卻少有人知道她那玫瑰註冊商標,來自於品牌創辦人對於玫瑰的鍾愛。
一九三五年由Armand Petitjean創立於法國巴黎的LANCOME,據說名稱來自法國中部一座城堡,城堡的周圍種滿了玫瑰花,意境羅曼蒂克,而且Petitjean鍾愛玫瑰,認為女人就如同花朵的美麗各有其姿態與特色,因此就以城堡為品牌名稱,城堡裡的玫瑰花就成了LANCOME的品牌標幟。
LANCOME與經典化妝品名牌HR赫蓮娜(HELENA RUBINSTEIN)、以礦泉活性萃取精華訴求的碧兒泉(BIOTHERM)等品牌,目前同屬於L'Oreal化妝品集團。同屬該集團的還有以溫泉水為訴求、主要在藥房通路銷售的薇姿(VICHY),L'Oreal的花蕊等。許多不同訴求、產品特性或銷售通路各異的品牌,建構了L'Oreal化妝品集團的龐大規模。其中,由於LANCOME來台最久,也最為消費者所熟悉。


כיצד להפוך את הריח האחרון כל היום?

בושם הוא מעין בכוחות עצמם או את הנוהג של אדיבות לאחרים, לכל מקום מדיפה ניחוח נקי, מקסים.

אבל לעתים קרובות יש ללבוש בושם מוטרד כי בושם קל מאוד עם התאדות של זיעה באוויר בהדרגה לאובדן! עכשיו טיפ קטן לכולם,

לפני בושם הבא שווה לנסות, זה יאפשר לך (ואת האנשים סביבך) יכולים ליהנות טעם ארומטי ורענן לאורך זמן.

אין להשתמש על מנת למנוע את הריח של הסבון לעשות אמבטיה או לשטוף ידיים, כי מטרתו היא - לחסל את כל הטעם.

בין אם אתה משתמש כדי לנגב יותר בושם יקר, הטעם יהיה להחליף, כך שאם אתה רוצה ניחוח לאורך זמן, עדיף להשתמש לרחוץ סבון ובושם עם המותג.

2 לחות העור לעיתים קרובות מאפשר טעם עמיד יותר. מומלץ להשתמש בקרם שום ניחוח בושם ללבוש לנגב את הגוף או בושם אתה רוצה לשפשף מפוזרת על אמולסיה, כי שריר רך ורטוב

העור יכול בושם נעול בחוזקה כדי למנוע ממנה במהירות להתאדות.

(3) או לנסות בושם למרוח על הגוף התחתון. בגלל החום היא תמיד לעלות, הטעם הוא הסיבה באותו כרטיס, לשפשף את הבושם בחצאיות, הברך האחורי של הקרסוליים, ולא בצוואר או בכתף

יכול לתת ניחוח נמשך כל היום.

wholesale skincares

 
 
 

תגובה 1:

skincare אמר/ה...

עליך לפתח כמה הרגלים יופי?


  לשמירה על התאם העור, הגוף חייב לפתח הרגלים בריאים יופי, לעשות כדלקמן:


  חשיבות תזונה נכונה כדי לשמור על הרגלי אכילה סבירה, ויטמין מדי יום.


  יש להקפיד על מברשת השיניים מהבית, צריך להיות שק או דלפק, הנמסרים מברשת שיניים, הרכבת התחתית של משחת שיניים, צריך צחצוח השיניים אחרי כל ארוחה. כדי להמעיט ככל האפשר עבור תה וקפה. תה, קפה, בנוסף על בעיות רבות אחרות, גם גורם השיניים לצהוב. צריך להיות בחדר או על השולחן בקבוק מים קרים מבושלים, לשתות בקבוק לפחות יום.


  שבוע כדי לתקן מסמר, כדי להגן על ידיו של העור. באופן כללי, הזיקנה העור הם הפגיעים ביותר, ולאחר מכן את היד. לכן, הוא צריך לשים לאחר כל הרגל הרגל הכביסה של קרם ידיים.


  עליך להשלים לפני למיטה כל האיפור בלילה, פניו השטיפה.


  בזהירות עליך לבדוק את השד מדי חודש, אם קיימת חסימה.


  רוצה לקנות מקטב טוב או ריי anti-ultraviolet של משקפי שמש. בכל זמן ארוך ככל מחוץ השמש יוכנסו. אם לא לחבוש משקפי שמש והשמש חשיפה אנשים יהיה לרוב באופן לא מודע Parisians דבר מרשים מאוד, הזמן יגרום קמטים שיקוליו מופיעות סביב העין.


  לפתח מוקדם המיטה, הרגלים, וכדי לוודא שאין מספיק שינה. מערכת העצבים שלנו לקחת מספיק שינה כדי לעבוד. אילו תחליב כלשהו, איפור ויטמין לא.


  עליך לנסות קשה לישון, היא טובה הגב. אם אינך מעוניין ארוך שורות ולאחר מכן עליך להימנע פניו כלפי מטה, לקבור את פניה הכרית.


  שיער חייב להיות תישמר נקי ובהיר. שיער מסודר, מצחיק להריח היה מאוד inelegant; שמור הטעם של הסרת טריים, כולל נשימה רע, ריח כף הרגל, מסריחים, נשימה קשים במיוחד; להקפיד על ניקוי בגדים, לעיתים קרובות כדי לכבס בגדים תחתונים כולל; לעשות חלק את הספורט הפופולרי כדי לשמור על התאם.


  לרכוש אופטימי גישתו לחיים, למידה על תקווה תצוגה של כל הבעיות. אופטימית לחיים עלול לגרום לך להיראות צעיר יותר ובטוחים יותר.