Uvoz brand-name parfem Kozmetika Proizvodi za njegu kože šminkanje darove veleprodaju butik nakita trgovina


Lung Jyi is a Taiwan based distributor of wholesaling top brand cosmetics, fragrances & gift sets to trade & export to specialty stores, superstores or retail stores. We are dedicated in providing you with a wide selection of genuine brand names from every corner of the world. Our company offers a complete range of the most up-scale and cutting edge products, which includes perfume fragrances, men’s perfume、women’s perfume、mini perfume, skin care, cosmetic, color cosmetics, perfume gift sets, skin care gift sets, cosmetic gif sets, hair care, styling products, body care, bath and body accessories, makeup accessories, color cosmetics accessories, fashion decorations, gift sets, fancy products, Japanese fancy products etc.
Export/ Wholesale Business
Based on different channels, our customers could be divided into two categories, physical (traditional) and virtual (newly) channel. The traditional channel consists of trader, wholesaler, skin, body and hair care’s original installation import, franchise store, chain store, decoration corporation, gift corporation, department store, distributor and direct sale. In the other hand, the virtual channel is through wholesaling to the online shopping mall.
Basically, two kinds of our key customers are other smaller wholesalers and physical stores. And due to different trading volumes, trading figures or the long-term cooperation relationships, the wholesale price would be different in those two kinds of customers.

Our products come from creditworthy manufactures, agents or trading partners in order to ensure the product quality and avoid fakes. The bestselling high-quality products and the competitive price are our characteristics; therefore, welcome fraternity or all trades and professions to be our customers or give us some advices. Thank you!

Please call our office number for further information. E.Mail
Tel: 886-6-2820480 , 2822432 , 2833368
Fax: 886-6-2520390, 2828429
 

Opening hours: AM9:00~PM6:00 (Two days off every two week)
Address: No.403-2, Dawu St., Yongkang City, Tainan County 710, Taiwan (R.O.C.)

http://www.perfume.com.tw/english/
https://lungjyi.com/

Jyi ריאות הוא למפיץ טאיוואני המבוסס של wholesaling העליון מותג קוסמטיקה, ריחות & ערכות מתנה כדי לסחור & ייצוא מיוחדים לחנויות, superstores או חנויות קמעונאיות. אנחנו בלספק לך מגוון רחב של מותגים מקוריים מכל פינה בעולם. החברה שלנו מציעה מגוון שלם של סרגל למעלה, חדשני המוצרים, הכוללת ריחות בושם, הבושם perfume、women לגברים perfume、mini, טיפוח העור, קוסמטיים, צבע הקוסמטיקה, ערכות מתנה בושם, ערכות מתנות טיפוח העור, ערכות gif קוסמטיים, טיפוח השיער, בסגנון עיצוב מוצרים, טיפוח הגוף, אביזרי אמבט וגוף, עזרים איפור, עזרים קוסמטיקה צבע, קישוטי אופנה, ערכות מתנה, מוצרים מהודרים, יפנית מפואר מוצרים ועוד.

ייצוא / סיטונאות עסקים

מבוסס על ערוצים שונים, לקוחותינו ניתן לחלק לשתי קטגוריות, פיזית (מסורתית), וירטואלית ערוץ (החדש). הערוץ מסורתית מורכבת לסוחר, wholesaler, עור, הגוף ובטיפוח השיער של ייבוא ההתקנה המקורי, מאגר זיכיון, רשת שיווק, תאגיד קישוט, מתנה תאגיד, כלבו, מפיץ או מכירה ישירה. ביד אחרים, הערוץ הווירטואלי הוא דרך wholesaling קניון מקוון.

ביסודו של דבר, שני סוגים של לקוחותינו מפתח הם קטנים יותר סיטונאים וחנויות הפיזי אחרים. ו עקב אחסון מסחר שונים, מסחר איורים או קשרי שיתוף פעולה ארוך טווח המחיר הסיטונאי יהיה שונה בשני סוגים אלה של לקוחות.





המוצרים שלנו מגיעים קורספונדטים באתר לפי יצרנים, סוכנים או שותפי מסחר כדי להבטיח את איכות המוצר ולהימנע מקוסמים. את הגיגיו איכות מוצרים גבוהה ומחיר תחרותי הם מאפיינים שלנו; לכן, ברוכים הבאים האחווה או כל עסקאות ואת המקצועות לקוחותינו או לתת לנו כמה advices. תודה!





לקבלת מידע נוסף, פנה אל מספר במשרד שלנו. הפיגמנטרי

יום חמישי, 6 בנובמבר 2008

להיות עם האביזרים של האישה הונג וטיפים



品牌
BURT'S BEES 蜜蜂爺爺
品名
檸檬草防蚊液_特殊護理品
存貨

規格/說明
118ml 239 $ 349 產品說明: 含檸檬草、香茅油、葡萄籽油等精華,能有效防止蚊蟲跳蚤叮咬,其100%植物配方,淡淡的檸檬草香,溫和不刺鼻,效果可持續達6小時,是預防登革熱的最佳防護用品;也可使用於小孩及動物。
銷售類型
Wholesale


【'L´Homme_藍悅】
'L´Homme 藍悅男性淡香水,是一個矛盾的綜合體,古典既創新,典雅且悠閒,大膽又智慧,充滿朝氣,具有男子氣慨的現代男性,而有著這樣特質的男性,也被設定為是--享受工作,但也熱愛家庭生活的!原來,壞痞子調調早已經退流行,擁有新好男人的特質,在新世紀裡成為一種新的潮流。 1997年上市後持續都有不錯的銷售成績,唯一的小改變,是外盒及瓶身Logo自2002年起由直式改為橫式,透明簡單的瓶身設計裝呈的藍色流動的香水,極簡,乾淨,舒服,充滿許多的好感,傳遞著品牌一貫悠閒,簡約,又不失現代流行的感覺,淡雅的不具侵略性的味道,也是簡單舒服,卻是迷人極了~


להיות עם האביזרים של האישה הונג וטיפים

ניחוח להירגע, ספא, גוף יפה. למעשה, לא בהכרח עומד בסלון היופי, כל עוד המאסטר של האביזרים וטיפים, אתה יכול בבית או במשרד, ספא, ג'יין הירח פשוט

אחד יהיה מסוגל לעשות את האישה ריחני.

האביזרים לייצור הבושם

נייר או מטפחת ברקמות או ממחטה לרדת חמש או שש טיפות של שמנים אתריים,
וקרוב האף, כמה נשימות עמוקות, והוא עסוק הלחץ פשוטה ביותר ומהירה.

2 עשון טייוואן האוויר מאפשר לנטרל גורם ארומטי, קטורת היא הדרך הישירה ביותר. כגון שימוש של נר מסוג יחידות עשון, הם צריכים להקדיש תשומת לב מיוחדת לבטיחות, מומלץ לעבור התוספת או רטט קולי

יותר נוח ובטוח.

3 שרשרת סירים טיפות שלוש או ארבע טיפות של שמן אתרי על צמר גפן ממולאים ב שרשרת חור כלי חרס תלוי על חזהו, שמנים אתריים באופן טבעי עם טמפרטורת גוף חימום נדיפים אנשים בכל מקום יש בשמנים ארומטיים ליהנות.

אבל הטעם יכול להמשך מספר ימים, משפחת שדה המתאים ביותר.

4 בקבוקי זכוכית כהים קטנים לתוך פריסה של שמן עיסוי טוב לבצע. יש צורך, עיסוי קטן הרקות, האף, אנשים, וכו 'יכול להיות מרגש.

נירוסטה או קערת זכוכית עומס מיכל של 50 ~ 60 ℃ ℃ מים חמים, מוסיפים 3 טיפות של שמנים אתריים, להתמודד בגודל קרוב, מגבת מכסה המנוע גדול לקחת נשימה עמוקה מרחרח במשך חמש עד עשר דקות. מתאים במיוחד

האף שיתוף מחניק, כי הלחץ הוא גדול.

שימוש בשמנים אתריים לפרוס את הסוד

1 רוצה +1 חלקי כדור חמאה האמבט ל -15 טיפות של שמן חיוני או דבש, כדי ליישב ושפך לתוך האמבטיה.

(2) הפקת שמן עיסוי שמנים הספק 95ml 5 מ"ל של שמן אתרי (1ml שמנים אתריים הוא שווה בערך ל -20 טיפות).

. פריסה של ספריי ניחוח 10 עד 20 טיפות שמן אתרי הראשונים של וודקה או אלכוהול 10C.C. להתפייס, ואז לשפוך מים מזוקקים שייק 100C.C., ואז העמיס nebulizer זכוכית.

עד 100 4.DIY C.C. אספקה ​​נקיים אמבטיה 20 עד 40 טיפות שמן אתרי של פיגמנט, ללא תבלינים, ללא תוספים מלאכותיים Bath & Concentrate שמפו רחצה, מערבבים במשך 3 דקות בכוס, כך היתוך ולאחר מכן חזרה מיכל

ב. באופן כללי, יש להוסיף 20 טיפות הטעם, להוסיף 40 טיפות של יעילות.

ארון 5.DIY ניחוח סוכן להכין את מספר חתיכות של חרוזי עץ טבעי, וכל טיפה אחת של 2 טיפות של שמנים אתריים על הידיים לשפשף, לתוך הארון הוא לא רק ניחוח לאורך זמן, אלא גם הדברה.


gifts wholesale

 
 

תגובה 1:

skincare אמר/ה...

נשים משקפיים כיצד איפור?


  (1) לעולם לא יניחו הגבות מסגרת תמונה חשוף לעיל, נראה אחרת כמו ארבע הגבות, הגבות, מסגרת מותר לכסות. צורת מסגרת המחזה וצבע ניתן לחזק או לכסות את תווי הפנים, צורת מסגרת התמונה ישפיעו על חלקי הפנים. האף ממוסגרת נמוכה, מאפשר מראה האף קצר יותר ארוך. גשר מסגרת של תמונה של עומק הצבע המגיעות שני קוצר את המרחק בין העיניים. אם המרחק של שתי עיניים, ניתן למסגר גשר היא תיבת משקפיים השקופה.


  (2) בעת בחירת צללים העין, יש להתייחס אליה וקוץ בה-צללית עיניים בנפח גדול, מכיוון, גרוע יותר מאשר אבקה העין צללים על הגיוון יותר בקלות לשמור על זמן רב יחסית, ודא איפור העין אינו קל ליפול. צללית עיניים אינו רק כאשר נעשה שימוש צבע אחד, יותר משני העין צללים תחת רדיד אלומיניום, עין איפור כדי לנקות, מענגת.


  (3) שהרכיבו משקפיים אל, מתארת את הרטבת איפור הוא קצת יותר מודגש הנדרש מכיוון עדשות אפקט שבירה של הרטבת איפור דק, צבועים רק מתאר העין גדול יותר. במקום זאת, אנשים שהרכיבו משקפיים hyperopic, איפור העין אמור להיות בסדר.


  (4) נשים, צור קשר עם עדשות, אתה צריך משקפיים של איפור. צללית עיניים שימוש הוא הפתרון המיטבי להשתמש צללית קרם, אבקת העין צללים קל להסתנן העין; מושך עיניים לא להגיע קרוב מדי אל השוליים עפעף כדי למנוע גירוי של העור העין או לגרום מחזה לא; צבען מברשת ריס כאשר נוזלי, יש להיזהר בזהירות כדי להימנע חלקיקים יפים נופל לתוך העין.


  (5) כאשר משקפי שמש יש לקחת בחשבון אם הצבע של עדשות ועין צל כדי ליישב, דרך העדשה, צבע צללית עיניים הוא נחמד. צבעים העדשה כאשר צללים העין גוון בהיר, כללי יכול להיות; עדשות כאשר עומק הצבע ועין צל כדי בהירים יותר, כך החל מחוץ לעין אתרי ענן שחור.