Uvoz brand-name parfem Kozmetika Proizvodi za njegu kože šminkanje darove veleprodaju butik nakita trgovina


Lung Jyi is a Taiwan based distributor of wholesaling top brand cosmetics, fragrances & gift sets to trade & export to specialty stores, superstores or retail stores. We are dedicated in providing you with a wide selection of genuine brand names from every corner of the world. Our company offers a complete range of the most up-scale and cutting edge products, which includes perfume fragrances, men’s perfume、women’s perfume、mini perfume, skin care, cosmetic, color cosmetics, perfume gift sets, skin care gift sets, cosmetic gif sets, hair care, styling products, body care, bath and body accessories, makeup accessories, color cosmetics accessories, fashion decorations, gift sets, fancy products, Japanese fancy products etc.
Export/ Wholesale Business
Based on different channels, our customers could be divided into two categories, physical (traditional) and virtual (newly) channel. The traditional channel consists of trader, wholesaler, skin, body and hair care’s original installation import, franchise store, chain store, decoration corporation, gift corporation, department store, distributor and direct sale. In the other hand, the virtual channel is through wholesaling to the online shopping mall.
Basically, two kinds of our key customers are other smaller wholesalers and physical stores. And due to different trading volumes, trading figures or the long-term cooperation relationships, the wholesale price would be different in those two kinds of customers.

Our products come from creditworthy manufactures, agents or trading partners in order to ensure the product quality and avoid fakes. The bestselling high-quality products and the competitive price are our characteristics; therefore, welcome fraternity or all trades and professions to be our customers or give us some advices. Thank you!

Please call our office number for further information. E.Mail
Tel: 886-6-2820480 , 2822432 , 2833368
Fax: 886-6-2520390, 2828429
 

Opening hours: AM9:00~PM6:00 (Two days off every two week)
Address: No.403-2, Dawu St., Yongkang City, Tainan County 710, Taiwan (R.O.C.)

http://www.perfume.com.tw/english/
https://lungjyi.com/

Jyi ריאות הוא למפיץ טאיוואני המבוסס של wholesaling העליון מותג קוסמטיקה, ריחות & ערכות מתנה כדי לסחור & ייצוא מיוחדים לחנויות, superstores או חנויות קמעונאיות. אנחנו בלספק לך מגוון רחב של מותגים מקוריים מכל פינה בעולם. החברה שלנו מציעה מגוון שלם של סרגל למעלה, חדשני המוצרים, הכוללת ריחות בושם, הבושם perfume、women לגברים perfume、mini, טיפוח העור, קוסמטיים, צבע הקוסמטיקה, ערכות מתנה בושם, ערכות מתנות טיפוח העור, ערכות gif קוסמטיים, טיפוח השיער, בסגנון עיצוב מוצרים, טיפוח הגוף, אביזרי אמבט וגוף, עזרים איפור, עזרים קוסמטיקה צבע, קישוטי אופנה, ערכות מתנה, מוצרים מהודרים, יפנית מפואר מוצרים ועוד.

ייצוא / סיטונאות עסקים

מבוסס על ערוצים שונים, לקוחותינו ניתן לחלק לשתי קטגוריות, פיזית (מסורתית), וירטואלית ערוץ (החדש). הערוץ מסורתית מורכבת לסוחר, wholesaler, עור, הגוף ובטיפוח השיער של ייבוא ההתקנה המקורי, מאגר זיכיון, רשת שיווק, תאגיד קישוט, מתנה תאגיד, כלבו, מפיץ או מכירה ישירה. ביד אחרים, הערוץ הווירטואלי הוא דרך wholesaling קניון מקוון.

ביסודו של דבר, שני סוגים של לקוחותינו מפתח הם קטנים יותר סיטונאים וחנויות הפיזי אחרים. ו עקב אחסון מסחר שונים, מסחר איורים או קשרי שיתוף פעולה ארוך טווח המחיר הסיטונאי יהיה שונה בשני סוגים אלה של לקוחות.





המוצרים שלנו מגיעים קורספונדטים באתר לפי יצרנים, סוכנים או שותפי מסחר כדי להבטיח את איכות המוצר ולהימנע מקוסמים. את הגיגיו איכות מוצרים גבוהה ומחיר תחרותי הם מאפיינים שלנו; לכן, ברוכים הבאים האחווה או כל עסקאות ואת המקצועות לקוחותינו או לתת לנו כמה advices. תודה!





לקבלת מידע נוסף, פנה אל מספר במשרד שלנו. הפיגמנטרי

יום רביעי, 15 באפריל 2009

עשרת הטעם הוא מועיל ביותר לגוף האדם



品牌
LAUDER 雅詩蘭黛
品名
特潤眼部修護_眼霜
存貨

規格/說明
15ml 1380$1850 產品說明: 特潤眼部修護精華 細紋、浮腫、黑眼圈、眼袋等肌膚問題都能有效改善,內含白樺木精華及RNA斷片,能強化眼部肌膚角質,強健肌膚微血管壁,24小時修護已受損眼週肌膚,同時防護未來肌膚可能受到的傷害,讓雙眼年輕動人。 ...
銷售類型
Wholesale





עשרת הטעם הוא מועיל ביותר לגוף האדם

על פי המחקר, מגוון של טעמים על גוף האדם לעורר את התפקיד שמילא כל אחד מהם הוא לא אותו דבר, ובכך למלא תפקיד כושר לבחור בושם על פי מצבו הפיזי. להלן מועיל ביותר לגוף האדם

עשרה סוגים של טעם.

1 אשכולית:

 כעס תפקיד המערכת, והוא יכול לשפר את מתוחה המתאים.

2, יסמין:

 הניחוח שלה יכול לשפר את יכולת הגוף להתמודד עם סביבה מורכבת, כדי למנוע את התסמונת גורמת מומים נפשיים ופיזיים.

3, אורנג':

 רוב עובדי צווארון לבן בכל הגילאים.בטעם תפוזים יכולים לשפר את יעילות העבודה, למנוע את המתח שנוצר על ידי עובדי המשרד במשרד האווירה מודחק, תחושה של אי נוחות. ניחוח תפוזים יכול להאיץ את המחשבות דיכאון

הוצאה מן הכלל, לשפר את יכולת הלחץ על הסביבה.

4, ציפורן:

 קטורת ציפורן כדי לשפר את הזיכרון, על מנת לאפשר גישה טובה יותר למידע חיצוני.

גרניום:

 מאפיין זה גרניום ריח הצמח יכול לשפר את הביטחון העצמי ואת רצון העם כדי לשנות את הסגנון של חוסר החלטיות.

6, ג'ינג'ר:

 ג'ינג'ר עשירים יכולים להגדיל את קיבולת מתח, להפחית עייפות ולשפר את כושר העמידה.

7, קינמון:

 קינמון פסיכדלי כמו הטעם הופך את חווית אופטימי הבלתי נדלית, תחושה רגועה ומאושרת. ילדים ונשים בהריון לא צריכים להריח את הניחוח.

8 bergamotene:

 ריח זה יאפשר לאנשים מלחץ נפשי שנגרם על ידי הסביבה החיצונית, כדי לפתור את הדאגות מודאגים.

9, לימון חמוץ:

 תפקיד שולי רוח מרומם, הקלה של דיכאון ומלנכוליה.

10 לבנדר:

 מנדודי שינה "הרפואה" כדי לשפר את הסימפטומים של דיכאון והיסטריה, והסרת מתח, להרגיע את Xihuo כבד, עיכוב דחף פרובוקטיבית.

 
 
 

תגובה 1:

skincare אמר/ה...

תיקון מום שיניים?


  מום שיניים כוללים כתרים קטן השן הקדמי, דליל הקדמי שיניים, השיניים של הנמר, כתר לשעבר פגומה או שבורים שיניים קדמי לגעת, "יום" וכן הלאה.


  שיניים הקדמי הכתר קטן מדי הקדמי השן הכתר הוא קטן או דקים, צוחק הטל הוא השן מכוערים. השיניים כעת יש דרך טובה מאוד תיקון, תיקון, צבע השיניים חוכמה, יופי ואת האלגנטיות. שיטת התיקון: זה יהיה טחינה גזירה קטנה כתרים שתוקן כראוי, ביצוע כתר מתכת ולאחר מכן מכוסה בשכבת ב המתכת כתר חרסינה או מורכב שרף. תיקון, זה ואת הצורה שיניים רגיל בצבע השן הטבעית, טוב יותר להפעיל את הפונקציה masticatory שלהם.


  מניעת דליל שיניים דליל שיניים הקדמי אמור להתחיל עם ילדים. שיניים קדמי דליל, זמינים התיקונים אנשים צעירים בשתי דרכים: אחת היא להתכוונן אל צבע עם שרף ללא הפרדות צבע של שיניים טבעיות, כתרים גדל ולאחר שתוקנה פערים; השני הוא השיניים הקדמי ו שיניים להתקרב אל לבטל פערים קטנים, אז זה 1 ~ 2 שטח מוגבר, ועם נשלף denture חלקית או denture חלקית קבוע לתקן פערים. לעשות התיקון של החולים שתלים הכללי.


  השיניים של הנמר בגלל השיניים של הנמר יכולה להשפיע על הפעילות של ה-lip ואת המראה, יש אנשים יימשך. שלף לאחר השיניים של הנמר, קהות פנים הפה מופיע על קריסת, nasolabial והעמיק, לדחות אינץ מלאות פנים, עיבוד laotai, ובכך משפיע על כל הפנים של ארצות הברית. לכן, כדי להסיר את שיניים הנמר בזהירות. כדי לשמור על מלאות פנים, שיטות טיפול orthodontic עשוי לשמש, האחורי של הנמר שיניים השן החילוץ, או טחינת הוא קטן, ולאחר מכן שיניים הנמר דוחף או משיכה מיקום רגיל. באופן זה לקחת 2-6 חודשים מאשר שיניים הנמר חילוץ השפעה טובה.


  הכתר לשעבר קרוע טראומה, ריקבון או שיטה שגויה של צחצוח שיניים שלך, יכול לגרום מום שיניים, או גורם של פגמים בצורת טריז של השיניים הכתר, צוואר עמוקה, אשר משפיע לא רק על המראה, כמה מהם עדיין קור וחום מאולצת הכאב עלול להופיע (דנטין העצבנות), pulpitis, abscess של alveolus ועוד. לכן, כאשר הכתר קרוע יש אפשרות לתקן באופן מסודר. התיקון הנוכחי של חומרי שרף ללא הפרדות צבע, תיקון שיניים חוכמה הם דומים, לעולם לא tarnishing. רק אם בסיס שיניים השיורי, בצע באופן אקראי לא מושך החוצה, השימוש של שורש השן, בקבוע dentures, שן בלאי false שיניים אחרי האפקטים טובים יותר.


  שיניים שבורה הלייבור, ספורט, אימון צבאי או מעבר, לפעמים ללב שיניים קדמי שבור, מגע מגע ביטול תאונות אירעה, גרמה השפעה גדולה יופי, הפונקציה שיניים. מצב זה, אל תבוא מתוך שיניים שבורות ושיניים נזרק הלאה, מכיוון שיש דרכים לחיבור שיניים שבורות לשמור על צורתו המקורית. לדפוק ביטול שיניים במוקדם הצמח טובה יותר, אבל יש גם מתוך 1 חודש לאחר replantation מוצלחת. אם לא ניתן לקבל טיפול בבית חולים בזמן, שיניים שבורות או נפלו שיניים יכול באופן יסודי לשטוף עם מים נקיים, ולאחר מכן שמור במי־מלח dilute, מחכה הרופא הביא.


  "ימים" נגרם deformities התפתחותית של הלסת או הרגלים רעים. זה לא רק מכוערים, משפיעה על Mastication ופיתוח. שיטת תיקון הוא מכשירי הנפוצות ביותר עם לוחות ויוכשר 6 חודשים ועד לשנה אחת. ואחריו המתיחה גומייה אלסטית. גם באמצעות ניתוח. השלמת התיקון, לעתים רחוקות לצמוח בחזרה.