Uvoz brand-name parfem Kozmetika Proizvodi za njegu kože šminkanje darove veleprodaju butik nakita trgovina


Lung Jyi is a Taiwan based distributor of wholesaling top brand cosmetics, fragrances & gift sets to trade & export to specialty stores, superstores or retail stores. We are dedicated in providing you with a wide selection of genuine brand names from every corner of the world. Our company offers a complete range of the most up-scale and cutting edge products, which includes perfume fragrances, men’s perfume、women’s perfume、mini perfume, skin care, cosmetic, color cosmetics, perfume gift sets, skin care gift sets, cosmetic gif sets, hair care, styling products, body care, bath and body accessories, makeup accessories, color cosmetics accessories, fashion decorations, gift sets, fancy products, Japanese fancy products etc.
Export/ Wholesale Business
Based on different channels, our customers could be divided into two categories, physical (traditional) and virtual (newly) channel. The traditional channel consists of trader, wholesaler, skin, body and hair care’s original installation import, franchise store, chain store, decoration corporation, gift corporation, department store, distributor and direct sale. In the other hand, the virtual channel is through wholesaling to the online shopping mall.
Basically, two kinds of our key customers are other smaller wholesalers and physical stores. And due to different trading volumes, trading figures or the long-term cooperation relationships, the wholesale price would be different in those two kinds of customers.

Our products come from creditworthy manufactures, agents or trading partners in order to ensure the product quality and avoid fakes. The bestselling high-quality products and the competitive price are our characteristics; therefore, welcome fraternity or all trades and professions to be our customers or give us some advices. Thank you!

Please call our office number for further information. E.Mail
Tel: 886-6-2820480 , 2822432 , 2833368
Fax: 886-6-2520390, 2828429
 

Opening hours: AM9:00~PM6:00 (Two days off every two week)
Address: No.403-2, Dawu St., Yongkang City, Tainan County 710, Taiwan (R.O.C.)

http://www.perfume.com.tw/english/
https://lungjyi.com/

Jyi ריאות הוא למפיץ טאיוואני המבוסס של wholesaling העליון מותג קוסמטיקה, ריחות & ערכות מתנה כדי לסחור & ייצוא מיוחדים לחנויות, superstores או חנויות קמעונאיות. אנחנו בלספק לך מגוון רחב של מותגים מקוריים מכל פינה בעולם. החברה שלנו מציעה מגוון שלם של סרגל למעלה, חדשני המוצרים, הכוללת ריחות בושם, הבושם perfume、women לגברים perfume、mini, טיפוח העור, קוסמטיים, צבע הקוסמטיקה, ערכות מתנה בושם, ערכות מתנות טיפוח העור, ערכות gif קוסמטיים, טיפוח השיער, בסגנון עיצוב מוצרים, טיפוח הגוף, אביזרי אמבט וגוף, עזרים איפור, עזרים קוסמטיקה צבע, קישוטי אופנה, ערכות מתנה, מוצרים מהודרים, יפנית מפואר מוצרים ועוד.

ייצוא / סיטונאות עסקים

מבוסס על ערוצים שונים, לקוחותינו ניתן לחלק לשתי קטגוריות, פיזית (מסורתית), וירטואלית ערוץ (החדש). הערוץ מסורתית מורכבת לסוחר, wholesaler, עור, הגוף ובטיפוח השיער של ייבוא ההתקנה המקורי, מאגר זיכיון, רשת שיווק, תאגיד קישוט, מתנה תאגיד, כלבו, מפיץ או מכירה ישירה. ביד אחרים, הערוץ הווירטואלי הוא דרך wholesaling קניון מקוון.

ביסודו של דבר, שני סוגים של לקוחותינו מפתח הם קטנים יותר סיטונאים וחנויות הפיזי אחרים. ו עקב אחסון מסחר שונים, מסחר איורים או קשרי שיתוף פעולה ארוך טווח המחיר הסיטונאי יהיה שונה בשני סוגים אלה של לקוחות.





המוצרים שלנו מגיעים קורספונדטים באתר לפי יצרנים, סוכנים או שותפי מסחר כדי להבטיח את איכות המוצר ולהימנע מקוסמים. את הגיגיו איכות מוצרים גבוהה ומחיר תחרותי הם מאפיינים שלנו; לכן, ברוכים הבאים האחווה או כל עסקאות ואת המקצועות לקוחותינו או לתת לנו כמה advices. תודה!





לקבלת מידע נוסף, פנה אל מספר במשרד שלנו. הפיגמנטרי

יום שלישי, 30 ביוני 2009

הסקס אפיל של "ריח גוף"




品牌
LACOSTE 鱷魚
品名
遊戲風格男性香水_男性香水
存貨

規格/說明
50mlv. 590$0 產品說明: Lacoste獻給喜歡律動身體的男人,中華職棒兄弟象球員陳致遠代言推薦! 香調: 東方花香調 前味: 桑橙、 清新的綠葉、 雙晶果實 中味: 西伯利亞松、 茉莉花、 香柏葉 後味: 廣藿香、 檀香、 麝香
銷售類型
Wholesale







הסקס אפיל של "ריח גוף"

לכל אחד מהם יש ריח הגוף הפיזיולוגי שלו הטבועה, הריח לעיתים קרובות לא יכול בקלות
להיות ריח משלו, והוא יכול להרגיש רק את הכישרון הבא. חיים וסביבה, טבע המקצועית של
תנאי עבודה שונים, אשר

נשימה פיזיולוגית מולדת, לעתים קרובות ריח זר לכסות, כמובן, אלה ריח זר על ידי
שטיפה להסיר, לשחזר האנושי להיות האווירה. בחיבוק הילדה לזרועות האיש הזה הוא בדרך
כלל גבר

אנשים מאמינים כי החיפוש אחר תחושה של ביטחון, למעשה, את הרגשות של גברים מהסוג של
"גברי" הוא גורם חשוב.

על חוש הריח, באופן כללי, יותר נשים מגברים רגישים יותר, וריח הטמון פיזיולוגית
הגוף הנשי מאשר גברים חזקים, כוחו ישתנה עם השינויים של המחזור החודשי.

לעתים קרובות אנו צריכים את החוויה הזאת, הליכה בלילה, נערה צעירה מיהרו מטיול בצד,
ללכת לקראתי ארומה משכרת, כך תרגיש שאי אפשר לתאר הרגשה טובה. אם זה

מרגיש שחל בגוף של אוהב, זה יהיה תענוג והנאה של סקס, שהוא ללא ספק אוהבים יש תפקיד
מסויים בקידום. צעירים סיביות תיארו מסוג זה מרגיש: "ב

בסמטה השחור של פנס הרחוב, איש מיהר ממני, אני לא יכול לראות את הפנים (שלו) שלה,
אני לא יודע הוא זכר או נקבה? עם זאת, אני חש נשים רק חום ארומה

, זה גורם לי שמחה גדולה, כך במוחי, מיד יוצאים מתוך התמונה בחורה יפה, רעיון לא
... ", אנו יכולים לראות, להריח עורר כמה חזק הרצון

הציפיות.

עם זאת, ריח רע יהפוך מכשול לאהבה, אבל גם קשה להשפיע על איכות חיי המין בחיי
הנישואין, או אפילו עיכוב של תשוקה מינית לייצר.

בזמנים שונים, גזעים שונים, אנשים שונים עבור העדפת הריח היה שונה. יש אנשים
שאוהבים אלגנטי, קל, והוא מוטה לכיוון עשיר, חזק, ואפילו כמה אנשים אוהבים את ריח
הגוף, וכתוצאה מכך

סיפוק מיני של חוש הריח, כמה חוקרים בשם האהבה חוש הריח. אירופה של היום ואת ארצות
הברית גברים ונשים רודף ריח גוף דומה אבל המושק יותר אינטנסיבי, הם חושבים ריח מלא

מרכיבים המאפשרים להם תשוקה מינית הוא גדל מאוד.


 
 

תגובה 1:

skincare אמר/ה...

מה הם הגורמים קמטים?


  קמטים הם סימנים הראשונית של הזדקנות העור. קמטים עוד יותר ופיתוח קיפולים טפסים, קפלים עמוקה על העור. לאחר גיל 25, החל התהליך של הזדקנות העור, קמטים החלו להופיע. בסדר שבו הם מופיעים באופן כללי הם המצח, העפעפיים העליונים והתחתונים, canthus חיצוני, באזור preauricular, הלחיים, צוואר, הסנטר, פה בשבוע.


  סיבה קמטים מסיבות שונות, מנקודת המבט של תיאוריות של הרפואה הסינית המסורתית, קמטים, והן קשורות הפעילות פונקציונליים של האדם איברים פנימיים. הזדקנות הגוף: העור הוא חלק של הגוף, כאשר הגוף של היין, באופן בלתי נמנע את הזדקנות העור, קמטים יופיע. דיספונקציה ברזילאי חשוב נוסף: פני אדם וחלקים אחרים של הגוף, תזונה ועלולים החומרים המזינים היא באמצעות הפונקציה של איברים פנימיים בפעילות הגוף האנושי. לכן, דיספונקציה ברזילאי חשוב נוסף תוביל באופן בלתי נמנע חוסר התזונתי, אובדן הפנים של צ'י ודם להזין את העור ולגרום להזדקנות מוקדמת, מופיעים קמטים. צריכת האוכל דיאטה overeaten של הגוף תזונה לקויה, חוסר החומרים המזינים בגוף, תזונה, לאבד את שרירי הפנים קמטים, חוסר איזון תזונתיים לטווח ארוך יכול להוביל קמטים. רגש לא ניתנת להתאמה: גורמים הפעלת הגוף האנושי עקב דם לקויה, פניו מאיבוד דם סביבותיך העור, לגרום קמטים יופיע.


  הרפואה המודרנית מנקודת מבט, מופיעים קמטים המשויכים גיל, שרירי הפנים, כוח המשיכה. כאשר אתה עומד מול שריר, מכווץ העור, מופיעים קמטים. עור רגיל, צעירים יש מידה מסוימת של גמישות ומתח כאשר ביטוי לאחר המנוחה שרירים, העור יהיה בקרוב, להפוך את הקמטים נעלמים. לאחר הזנת בגיל העמידה, הזדקנות העור באופן משמעותי, הידלדלות העור, מוקשח, יבש, הפחתת מתח. התנוונות אצבע הייתה המאפיין סיבי אלסטית, מעבר, מתח והגמישות של הקטנת העור, כך כאשר הביטויים לאחר המנוחה שרירים, העור לא בקרוב, Hisayuki הופך "התקררה", קמטים קמטים להתכווצות שרירי הפנים עדיין קיים. עם הגיל, העור הרקמה התת-עורית גדלים יותר הרפיה, בשילוב עם ניוון פנים או העדר תמיכה לארגונים, כמו גם את שרירי הרך, העור החלק תחת פעולת הכבידה נופל על טופס קמטים עמוקים יותר.


  שנובעות קמטים, ישנם גורמים מערכתיות, השפעת גורמים מקומיים ואורח חיים. גורמים המערכתי: גנטית, כרונית מבזבז המחלה, תת-תזונה, בהפרעות חילוף החומרים בגוף, בלוטות ההפרשה הפנימית, מנוטלי אינו, גורמים אלה עלולה להוביל בדרגות שונות של הפרעת התזונתי של העור, להשפיע על רגילה פונקציה חילוף החומרים ופעילות של העור. מקומי: השמש, רוח, עור קר, יבש, כימיקאלים מסוימים כגון חומצות, בסיסים של גירוי, הופכת את אובדן מים בעור, בחירה קוסמטי לא הולם. אורח חיים: הבעת פנים מעל מוגזמות, כגון חיוך, עצוב, עישון, תרגיל קטן, עשוי להיות תוצאה של קמטים.