Uvoz brand-name parfem Kozmetika Proizvodi za njegu kože šminkanje darove veleprodaju butik nakita trgovina


Lung Jyi is a Taiwan based distributor of wholesaling top brand cosmetics, fragrances & gift sets to trade & export to specialty stores, superstores or retail stores. We are dedicated in providing you with a wide selection of genuine brand names from every corner of the world. Our company offers a complete range of the most up-scale and cutting edge products, which includes perfume fragrances, men’s perfume、women’s perfume、mini perfume, skin care, cosmetic, color cosmetics, perfume gift sets, skin care gift sets, cosmetic gif sets, hair care, styling products, body care, bath and body accessories, makeup accessories, color cosmetics accessories, fashion decorations, gift sets, fancy products, Japanese fancy products etc.
Export/ Wholesale Business
Based on different channels, our customers could be divided into two categories, physical (traditional) and virtual (newly) channel. The traditional channel consists of trader, wholesaler, skin, body and hair care’s original installation import, franchise store, chain store, decoration corporation, gift corporation, department store, distributor and direct sale. In the other hand, the virtual channel is through wholesaling to the online shopping mall.
Basically, two kinds of our key customers are other smaller wholesalers and physical stores. And due to different trading volumes, trading figures or the long-term cooperation relationships, the wholesale price would be different in those two kinds of customers.

Our products come from creditworthy manufactures, agents or trading partners in order to ensure the product quality and avoid fakes. The bestselling high-quality products and the competitive price are our characteristics; therefore, welcome fraternity or all trades and professions to be our customers or give us some advices. Thank you!

Please call our office number for further information. E.Mail
Tel: 886-6-2820480 , 2822432 , 2833368
Fax: 886-6-2520390, 2828429
 

Opening hours: AM9:00~PM6:00 (Two days off every two week)
Address: No.403-2, Dawu St., Yongkang City, Tainan County 710, Taiwan (R.O.C.)

http://www.perfume.com.tw/english/
https://lungjyi.com/

Jyi ריאות הוא למפיץ טאיוואני המבוסס של wholesaling העליון מותג קוסמטיקה, ריחות & ערכות מתנה כדי לסחור & ייצוא מיוחדים לחנויות, superstores או חנויות קמעונאיות. אנחנו בלספק לך מגוון רחב של מותגים מקוריים מכל פינה בעולם. החברה שלנו מציעה מגוון שלם של סרגל למעלה, חדשני המוצרים, הכוללת ריחות בושם, הבושם perfume、women לגברים perfume、mini, טיפוח העור, קוסמטיים, צבע הקוסמטיקה, ערכות מתנה בושם, ערכות מתנות טיפוח העור, ערכות gif קוסמטיים, טיפוח השיער, בסגנון עיצוב מוצרים, טיפוח הגוף, אביזרי אמבט וגוף, עזרים איפור, עזרים קוסמטיקה צבע, קישוטי אופנה, ערכות מתנה, מוצרים מהודרים, יפנית מפואר מוצרים ועוד.

ייצוא / סיטונאות עסקים

מבוסס על ערוצים שונים, לקוחותינו ניתן לחלק לשתי קטגוריות, פיזית (מסורתית), וירטואלית ערוץ (החדש). הערוץ מסורתית מורכבת לסוחר, wholesaler, עור, הגוף ובטיפוח השיער של ייבוא ההתקנה המקורי, מאגר זיכיון, רשת שיווק, תאגיד קישוט, מתנה תאגיד, כלבו, מפיץ או מכירה ישירה. ביד אחרים, הערוץ הווירטואלי הוא דרך wholesaling קניון מקוון.

ביסודו של דבר, שני סוגים של לקוחותינו מפתח הם קטנים יותר סיטונאים וחנויות הפיזי אחרים. ו עקב אחסון מסחר שונים, מסחר איורים או קשרי שיתוף פעולה ארוך טווח המחיר הסיטונאי יהיה שונה בשני סוגים אלה של לקוחות.





המוצרים שלנו מגיעים קורספונדטים באתר לפי יצרנים, סוכנים או שותפי מסחר כדי להבטיח את איכות המוצר ולהימנע מקוסמים. את הגיגיו איכות מוצרים גבוהה ומחיר תחרותי הם מאפיינים שלנו; לכן, ברוכים הבאים האחווה או כל עסקאות ואת המקצועות לקוחותינו או לתת לנו כמה advices. תודה!





לקבלת מידע נוסף, פנה אל מספר במשרד שלנו. הפיגמנטרי

יום ראשון, 2 בנובמבר 2008

על גברים בגיל העמידה כיצד העור?



על גברים בגיל העמידה כיצד העור?

העור הגברי בדרך כלל הידבקות משטח מחוספס לעתים קרובות לכלוך החוסם את הנקבוביות, וכתוצאה מכך זקיקי השיער ובלוטת החלב מחלות, בעיקר אנשים בגיל העמידה, בשל הירידה בתפקוד הפיזיולוגי, נוטה לקמטים.

, הרפיה בצקת וכן הלאה. לכן, טיפוח העור של הגברים המדע הוא מאוד חשוב.

שימו לב גברים פנים צריך לשים לב במיוחד להתרחץ, אם העור יבש, עם מים קרים הפנים במים חמים לסירוגין, ממריצים את זרימת הדם המקומית העור, לשפר את האלסטיות של עור הפנים. שומני העור

מומלץ לשטוף את הפנים עם מגבת חבישה 3 עד 5 דקות, ואז לשטוף, סבון רחצה עיסוי במשך זמן מה, קידום זרימת הדם המקומית העור, לשפר את המצב התזונתי שלהם, הפרשות החלב חיובית, כך

פנים חלקות, ירידה משיי, קמטים ותופעות הרפיה. אנשי עור רגיל, לשטוף קר, מים חמים יכול להיות.

תזונה מאוזנת של גברים בגיל העמידה היא האנרגיה של הפוריים ביותר, הם בדרך כלל לוחמים סעיף דיאטה, במיוחד, היה לאכול מתוק, סים, חריף, חומצי מזונות מגרים אחרים או עישון, אלכוהול

הרגלים רעים ולא אוכל פירות וירקות, גורם לחוסר איזון חומצה בסיס להשפיע על הבריאות. לכן, כדי לקבל עור בריא חייב להיות תזונה מאוזנת, לאכול יותר ירקות, פירות, חלב סויה מערכת

מוצרים אחרים מזין מזונות עשירים, טבק ואלכוהול, כמות מספקת של ויטמינים, חלבונים ויסודות קורט.

ודא שינה יותר בגיל העמידה ענייני, וחלק קרובות לשרוף את השמן חצות, חוסר שינה, וכתוצאה מכך שקע כחוש, אפור פנס בעין, שקיות מתחת לעיניים גילה, ללדת קמטים ועוד. אנשים בגיל העמידה להיות מובטחות

שינה איכותית, לישון שמונה שעות ביום. עם זאת, בזמן שינה לא צריך להיות ארוך מדי.

שמירה על אופטימיות, עצוב לעיתים קרובות, עצבנות דאגה, של העם, יכול לגרום נגעים של הפיזיולוגיה של הגוף, כדי לשמור על אופטימיות שגורם לעור מתאים יותר.

לדבוק לגלח את זקנו מצורף בקלות אבק, חיידקים, בדרך כלל לגלח יכול לשמור על עור נקי לעזור לשמר את המראה הצעיר שלהם. לאחר גילוח העור הופך גס, והוא לא יכול לראות את קטן

הפצע, אז צריך להשתמש תזונה דבש אפטרשייב הגברים, ומרכיבים מיוחדים כדי להרגיע את עור הפנים, הנקבוביות באופן טבעי להתכווץ.

טיפול מיוחד לשים לב כדי להגן על העור, במיוחד אלה העוסקים בפעילות שדה או גברים חמים, לעבוד לחבוש כובע טוב, מגן רוח, משקפי מגן וציוד מגן אחר המתאים לשים הגנה מסוימת העור

הסוכן כדי למנוע עודף קרינה אולטרה סגולה וזיהום אבק.

אנשי תחזוקה נאותה להשתמש טיפוח העור של הגברים מוצרים שפותחו עבור סוג העור של הגברים. הרוח והשמש כדי להפוך את העור מחוספס, לשטוף פנים, צבוע משחה הגברים, מרגיע דבש לעזור עור חלק.


 sk2 wholesale
 
 
 

תגובה 1:

skincare אמר/ה...

גברים בגיל העמידה כיצד עור יופי?


  העור הגברי נוטים להיות לכלוך גס, חובב לעיתים קרובות clogging בנקבוביות העור על פני השטח, שמוביל זקיקי השיער בלוטות החלב מחלות, במיוחד כשמגיעים בגיל העמידה, עקב הפונקציה פיזיולוגית של המיתון, נוטות wrinkle הרפיה, בצקת, תופעות אחרות. לכן, טיפוח העור של גברים חשוב מאוד למדע.


  תשומת לב לרחוץ את האנשים הפנים צריך תשומת לב מיוחדת כדי לרחוץ את הפנים שלך, אם העור יבש, שימוש לסירוגין שטיפת מים קרים וחמים, לעורר את זרימת הדם לעור, לשפר את האלסטיות של עור הפנים. עור שמן מומלצת כאשר לרחוץ את הפנים עם מגבת לפני קומפרס חם 3-5 דקות ולאחר מכן השתמש סבון כדי לרחוץ, עיסוי קצת אחרי הכביסה, ניתן לקדם את זרימת הדם לעור, לשפר את מצבם התזונתי, הפעלת שמן פריקה, פנים חלק, משיי, מפחית קמטים והתופעות הרפיה. האיש העור נייטרלי, קור או מים חמים לרחוץ.


  החומרים המזינים מאוזן כאשר גברים בגיל העמידה היה אוכל האנרגטיות ביותר, לעיתים קרובות לא נמצא, פנה הפסטיבל, ובעיקר מתוק, חריף או חריף, חמוץ אוכל חריף, או עישון ושתייה הרגלים רעים לא לאכול פירות וירקות אנשים, לגרום לגוף חומצה בסיס איזון להשפיע על בריאות. לכן, אם אתם רוצים עור בריא היה מאוזן לתזונה, לאכול יותר ירקות, פירות, שעועית או אוכל מוצרי חלב עשירות אחרות, ויתר עישון ושתייה, צריכת־יתר נאותה של ויטמינים, חלבונים, יסודות קורט וכן הלאה.


  להבטיח מגורים יושן האמצעי, לעיתים קרובות לנים עד מאוחר כדי לעבוד שעות נוספות, חוסר שינה, והתוצאה Gaunt, אפור, שחור עיניים, פנים, שקיות תחת חשופים, יותר קמטים. בגיל העמידה כדי להבטיח איכות השינה, שינה 8 שעות ביום. אך לישון גם לא צריכה להיות ארוכה מדי.


  לשמור על אופטימיות לעיתים קרובות אנשים טיפול או דאגה, עצבנות, יכול גורם מחלות הפיזיולוגי של הגוף, שמור אופטימיות זה הופך העור פיתוח גוף נוספים.


  לדבוק לגלח בזקנים לצרף בקלות באבק, חיידקים, גולח לעיתים קרובות כדי לשמור על עור נקי תסייע הפנים הנוער. לאחר גילוח העור יכול להיות מחוספס, וייתכן כי לא ראה את חתך קטן, ולאחר מכן השתמש הדבש לאחר הגברים המוקדש לתזונה, שלו חומרים מיוחדים להקל על עור הפנים, הצמצום טבעי pores.


  טיפול מיוחד להגנה על העור, בעיקר אלו הקשורים למשפט שדה עבודה או בטמפרטורה גבוהה עבודה גברים, ללכת לעבודה לחבוש כובעי קש, רוח כריכות, משקפי מגן, ציוד מיגון, לשים כמה סוכנים הגנת העור הימני, למנוע עודף קרינת על-סגול או אבק הזיהום.


  שימור הטבע פיתח האדם הנכון יש להשתמש עבור מוצרי הטיפוח לעור של גברים לגברים. מזג האוויר להפוך את העור יחס מילולי קשוח, לרחוץ את הפנים, לשים קרם מיוחד של גברים מסוימים, לחות מסייע הדבש להחלקת העור.