Uvoz brand-name parfem Kozmetika Proizvodi za njegu kože šminkanje darove veleprodaju butik nakita trgovina


Lung Jyi is a Taiwan based distributor of wholesaling top brand cosmetics, fragrances & gift sets to trade & export to specialty stores, superstores or retail stores. We are dedicated in providing you with a wide selection of genuine brand names from every corner of the world. Our company offers a complete range of the most up-scale and cutting edge products, which includes perfume fragrances, men’s perfume、women’s perfume、mini perfume, skin care, cosmetic, color cosmetics, perfume gift sets, skin care gift sets, cosmetic gif sets, hair care, styling products, body care, bath and body accessories, makeup accessories, color cosmetics accessories, fashion decorations, gift sets, fancy products, Japanese fancy products etc.
Export/ Wholesale Business
Based on different channels, our customers could be divided into two categories, physical (traditional) and virtual (newly) channel. The traditional channel consists of trader, wholesaler, skin, body and hair care’s original installation import, franchise store, chain store, decoration corporation, gift corporation, department store, distributor and direct sale. In the other hand, the virtual channel is through wholesaling to the online shopping mall.
Basically, two kinds of our key customers are other smaller wholesalers and physical stores. And due to different trading volumes, trading figures or the long-term cooperation relationships, the wholesale price would be different in those two kinds of customers.

Our products come from creditworthy manufactures, agents or trading partners in order to ensure the product quality and avoid fakes. The bestselling high-quality products and the competitive price are our characteristics; therefore, welcome fraternity or all trades and professions to be our customers or give us some advices. Thank you!

Please call our office number for further information. E.Mail
Tel: 886-6-2820480 , 2822432 , 2833368
Fax: 886-6-2520390, 2828429
 

Opening hours: AM9:00~PM6:00 (Two days off every two week)
Address: No.403-2, Dawu St., Yongkang City, Tainan County 710, Taiwan (R.O.C.)

http://www.perfume.com.tw/english/
https://lungjyi.com/

Jyi ריאות הוא למפיץ טאיוואני המבוסס של wholesaling העליון מותג קוסמטיקה, ריחות & ערכות מתנה כדי לסחור & ייצוא מיוחדים לחנויות, superstores או חנויות קמעונאיות. אנחנו בלספק לך מגוון רחב של מותגים מקוריים מכל פינה בעולם. החברה שלנו מציעה מגוון שלם של סרגל למעלה, חדשני המוצרים, הכוללת ריחות בושם, הבושם perfume、women לגברים perfume、mini, טיפוח העור, קוסמטיים, צבע הקוסמטיקה, ערכות מתנה בושם, ערכות מתנות טיפוח העור, ערכות gif קוסמטיים, טיפוח השיער, בסגנון עיצוב מוצרים, טיפוח הגוף, אביזרי אמבט וגוף, עזרים איפור, עזרים קוסמטיקה צבע, קישוטי אופנה, ערכות מתנה, מוצרים מהודרים, יפנית מפואר מוצרים ועוד.

ייצוא / סיטונאות עסקים

מבוסס על ערוצים שונים, לקוחותינו ניתן לחלק לשתי קטגוריות, פיזית (מסורתית), וירטואלית ערוץ (החדש). הערוץ מסורתית מורכבת לסוחר, wholesaler, עור, הגוף ובטיפוח השיער של ייבוא ההתקנה המקורי, מאגר זיכיון, רשת שיווק, תאגיד קישוט, מתנה תאגיד, כלבו, מפיץ או מכירה ישירה. ביד אחרים, הערוץ הווירטואלי הוא דרך wholesaling קניון מקוון.

ביסודו של דבר, שני סוגים של לקוחותינו מפתח הם קטנים יותר סיטונאים וחנויות הפיזי אחרים. ו עקב אחסון מסחר שונים, מסחר איורים או קשרי שיתוף פעולה ארוך טווח המחיר הסיטונאי יהיה שונה בשני סוגים אלה של לקוחות.





המוצרים שלנו מגיעים קורספונדטים באתר לפי יצרנים, סוכנים או שותפי מסחר כדי להבטיח את איכות המוצר ולהימנע מקוסמים. את הגיגיו איכות מוצרים גבוהה ומחיר תחרותי הם מאפיינים שלנו; לכן, ברוכים הבאים האחווה או כל עסקאות ואת המקצועות לקוחותינו או לתת לנו כמה advices. תודה!





לקבלת מידע נוסף, פנה אל מספר במשרד שלנו. הפיגמנטרי

יום ראשון, 2 בנובמבר 2008

איך לצייר אייליינר טוב?



איך לצייר אייליינר טוב?

קו הריסים כדי לייפות ו להדגיש את העין, אלא גם את הכישורים של קו הריסים, גזוז לשנות את הצורה של העין. להצליף מתאר העין 2 המרווח יכול להיות מותאם, יכול לשפר את העין

בעיני רוחו, העיניים לעומת זאת שחור על גבי לבן חזק. לדוגמה, באותו אורך של אניה, אם מרכז אניה לצייר עבה יותר, אתה יכול לגרום העיניים כדי לקצר את אורך, העיניים הופכות תחושה גדולה;

אייליינר Yanshao על הרחבה, אתה יכול לגרום תחושה של עיניים צרות. זה ציורי עיניים גדולות, עיניים גדולות ולצייר טריק קטן. לאש יכול גם לבטא את מזגו של האדם, למשל, במוקד אניה

בתחתית, שהוא מתחת אייליינר עבה יותר למעלה, את המיקום של העין מצטמצם, הוא מלא חיים, אם במוקד אניה בראש, מיקום העין גדל, הוא הופך להיות בוגר.

כלי שורת לאש היא אייליינר. אייליינר, יש 2: 1 רך, אחד קשה. חזק ומהר עם אייליינר בצבע קל יותר להבין, לבחור אייליינר רך ליבות עמיד למים, קצה

דליל, קיצוץ בסדר, יחד שורשי הריסים צבועים על אניה גס, תוחם עיניים תחת רזה מעט. אייליינר צבוע להיראות רך וטבעי, מתאים איפור החיים. אייליינר רך, הידוע גם בשם אייליינר נוזלי, לבחור ריפוד עמיד למים

עד סוף העין העין כלפי פנים צבועות, יד מצוירים לכתוב יציב מעל גובה העיניים, תוחם עיניים לצייר מבריק המושכים את העין, מתאים איפור כבד.

קו הריסים מתחיל, 1 נתקל בבעיה הוא לוחץ את ידו קל לכתוב, וכתוצאה מכך עובי אחיד, גלית, פחות השפעה הגינון. על מנת שלא לוחצים ידיים, למעלה הזרת ניתן לכתוב

עצמות הלחיים, או תמיכה המרפק על שולחן העבודה, או המרפקים קרוב לקיר, כתוב ביד הוא קבוע, פנים אל מעבר לקו הריסים, כך בידי המראה נע מעלה ומטה.

אייליינר לצייר את זה טוב, אנחנו לא יכולים פשוט לפתוח את העיניים לעצום את העיניים תלוי אם טבעי. זה נחוץ לבדיקה עצמית. שיטות הבדיקה הם: ראי יד על החזה ב

מראה מול עיניים מביט למטה, פניו לא זז, אתה יכול לראות העפעפיים שלהם, לראות את עובי ריפוד מתאים על מנת להבטיח כי ההשפעה של אניה.


 cosmetic

 
 

תגובה 1:

skincare אמר/ה...

קר, באת אילו שיקולים?


  אמבט מים קרים הוא לא כולם יכולים לחפוף, אך לא אמבט מים קרים בעקבות אנשים: אנשים של לחץ דם גבוה. כיווץ לעור מגע מים קרים, לב וכלי דם, דם גדול מנחשולים בחזרה אל חלקי פנים, כבר לחץ דם גבוה עלייתו, חמור עלול לגרום קרע כלי דם מוחי, דימום, קווים, מחוסר הכרה ואף מוות. אמבט מים קרים לחץ דם מוגבר במתינות יכול, אלא רק לאט בהתאמת. מסכיאטיקה בעצבי ולכל מי שלא לרחוץ באמבט מים קרים. צינת עצבני superinduced לאחר הקרה, כאב חמור יותר. דלקת פרקים עצמות כאב מים קרים אמבט, אשר גם אינה מתאימה. אנשים אלרגית הקרה, כגון חולים עם סרפדת קר, pruritus בחורף, המחלה לא רחץ במהלך אמבט מים קרים. לא היווצרות תרגיל העור, ישים ואת שיטת קירור בהדרגה, כלומר, במקור אמבטיה חמה, כדי חם אמבט מים, לאחר מכן בהדרגה לקרר, עד טמפרטורת מים נמוכה למדי אך לא מקרה כה.


  אמבט קר זמן, תשומת לב, רוב האנשים צריכים החל מהדרכה קיץ, לא בתנאי שנעשה לאמבטיה הקרה, לפתע התחיל באמבט קר מים קרים. ניתן תחילה, ולאחר מכן לשטוף אמבט קר שטיפת הפנים של מים קרים. ניתן גם מגבת בשימוש מים קרים מושרות שפשף, זמן להשתמש שוב, מקלחות עם מים חמים, קריר מדי יום כלפי מטה עד שהיא לגמרי במים קרים. אמבט מים קרים לעשות כמה החימום לפני, אבל טאבו תרגיל מאומצת. אמבט קר אורך משתנה בהתאם כושר גופני אישי, חם מזג האוויר הקר. באופן כללי, בימים קרים יותר, השעה יהיה קצר, כדי לא להפוך שרירי הגוף רועד (צינת). העור אותות טאבו של עור ברווז אינה אמבט קר. גם aperitif, רעב, עתה סיים לאכול אורז אינם אמבט קר.