Uvoz brand-name parfem Kozmetika Proizvodi za njegu kože šminkanje darove veleprodaju butik nakita trgovina


Lung Jyi is a Taiwan based distributor of wholesaling top brand cosmetics, fragrances & gift sets to trade & export to specialty stores, superstores or retail stores. We are dedicated in providing you with a wide selection of genuine brand names from every corner of the world. Our company offers a complete range of the most up-scale and cutting edge products, which includes perfume fragrances, men’s perfume、women’s perfume、mini perfume, skin care, cosmetic, color cosmetics, perfume gift sets, skin care gift sets, cosmetic gif sets, hair care, styling products, body care, bath and body accessories, makeup accessories, color cosmetics accessories, fashion decorations, gift sets, fancy products, Japanese fancy products etc.
Export/ Wholesale Business
Based on different channels, our customers could be divided into two categories, physical (traditional) and virtual (newly) channel. The traditional channel consists of trader, wholesaler, skin, body and hair care’s original installation import, franchise store, chain store, decoration corporation, gift corporation, department store, distributor and direct sale. In the other hand, the virtual channel is through wholesaling to the online shopping mall.
Basically, two kinds of our key customers are other smaller wholesalers and physical stores. And due to different trading volumes, trading figures or the long-term cooperation relationships, the wholesale price would be different in those two kinds of customers.

Our products come from creditworthy manufactures, agents or trading partners in order to ensure the product quality and avoid fakes. The bestselling high-quality products and the competitive price are our characteristics; therefore, welcome fraternity or all trades and professions to be our customers or give us some advices. Thank you!

Please call our office number for further information. E.Mail
Tel: 886-6-2820480 , 2822432 , 2833368
Fax: 886-6-2520390, 2828429
 

Opening hours: AM9:00~PM6:00 (Two days off every two week)
Address: No.403-2, Dawu St., Yongkang City, Tainan County 710, Taiwan (R.O.C.)

http://www.perfume.com.tw/english/
https://lungjyi.com/

Jyi ריאות הוא למפיץ טאיוואני המבוסס של wholesaling העליון מותג קוסמטיקה, ריחות & ערכות מתנה כדי לסחור & ייצוא מיוחדים לחנויות, superstores או חנויות קמעונאיות. אנחנו בלספק לך מגוון רחב של מותגים מקוריים מכל פינה בעולם. החברה שלנו מציעה מגוון שלם של סרגל למעלה, חדשני המוצרים, הכוללת ריחות בושם, הבושם perfume、women לגברים perfume、mini, טיפוח העור, קוסמטיים, צבע הקוסמטיקה, ערכות מתנה בושם, ערכות מתנות טיפוח העור, ערכות gif קוסמטיים, טיפוח השיער, בסגנון עיצוב מוצרים, טיפוח הגוף, אביזרי אמבט וגוף, עזרים איפור, עזרים קוסמטיקה צבע, קישוטי אופנה, ערכות מתנה, מוצרים מהודרים, יפנית מפואר מוצרים ועוד.

ייצוא / סיטונאות עסקים

מבוסס על ערוצים שונים, לקוחותינו ניתן לחלק לשתי קטגוריות, פיזית (מסורתית), וירטואלית ערוץ (החדש). הערוץ מסורתית מורכבת לסוחר, wholesaler, עור, הגוף ובטיפוח השיער של ייבוא ההתקנה המקורי, מאגר זיכיון, רשת שיווק, תאגיד קישוט, מתנה תאגיד, כלבו, מפיץ או מכירה ישירה. ביד אחרים, הערוץ הווירטואלי הוא דרך wholesaling קניון מקוון.

ביסודו של דבר, שני סוגים של לקוחותינו מפתח הם קטנים יותר סיטונאים וחנויות הפיזי אחרים. ו עקב אחסון מסחר שונים, מסחר איורים או קשרי שיתוף פעולה ארוך טווח המחיר הסיטונאי יהיה שונה בשני סוגים אלה של לקוחות.





המוצרים שלנו מגיעים קורספונדטים באתר לפי יצרנים, סוכנים או שותפי מסחר כדי להבטיח את איכות המוצר ולהימנע מקוסמים. את הגיגיו איכות מוצרים גבוהה ומחיר תחרותי הם מאפיינים שלנו; לכן, ברוכים הבאים האחווה או כל עסקאות ואת המקצועות לקוחותינו או לתת לנו כמה advices. תודה!





לקבלת מידע נוסף, פנה אל מספר במשרד שלנו. הפיגמנטרי

יום ראשון, 2 בנובמבר 2008

כיצד לשמור בושם?



כיצד לשמור בושם?

בושם הוא התבלינים מסיסים באלכוהול שנעשו, כי התבלין עצמו הוא קל לשנות, אם לא שמים לב כדי לשמור את הטעם והצבע ישתנה, מלבד בושם יש לציין את הפעולות הבאות:

בושם על ידי חשיפה לשמש, להיות עכור, והידרדרות טעם, בושם יש להציב אוורור פנימית מגניב, בושם להשתמש והדק את המכסה, ולהימנע רועד בושם, בושם שנותר

כאשר כמות קטנה, צריך להיות ממוקם בתוך בקבוק קטן, או להמשיך לשים את הנורה זכוכית לגרש את האוויר מלא בושם לנמל מיכל, ולהשתמש בתוך 2 עד 3 חודשים מתאים.


perfume wholesale
perfumes wholesale


תגובה 1:

skincare אמר/ה...

צנחת-, הרמת עיניים, צנטריפטלי, צנטריפוגלי- ו עיניים עגולות האיש איפור?


  נופל עין פינה מעל פינות, גרם לאנשים להיראות שלוות-בוגר, נעימה ואת תחושת דיכאון, הזדקנות, אנמיה חיצוני. שינוי שיטת: בעיני עם צללית כהה התכנסות, האזור לפינה קטנה, נמוך, החיצונית במבטא צבע עד סומי. השורות שלי-עיניים כדי להדגיש את העיניים, בפינת אור דקים צבועים, מחוץ העיניים פינה רחב יותר, ומעל על קו המתאר של העין. הרטבת איפור תחת ציור, ציור הפינות למטה, מעט שטוח רחב, הפינה החיצונית בעין ליצור מתאר תיבת הדואר הנכנס שלך. אם העפעפיים לקחת יותר, שיטת הדבקה, להחליף המילים "עיניים יפות, להדביק" אל תוך רצועות אורך חצי הסהר של העין, כפינת חוץ, והמזגנים עין מעט כלפי מעלה. ניתן גם להשתמש הדבק כדי משפצות את השיטה של ריסים שקר, שקר lashes בקצה של המקל בעין, שעזב את הריסים שלהם, 2 מ מ, ולאחר מכן משתמש ריס לריס נוזלי ריסים שקר המקורי מודבקות יחד, יכול להיות באופן חזותי עד לשפר את הפונקציה העין.


  המפסיד בפינה של התחתון החיצוני פינה העין גבוהה זנב גבוה יותר. אנשים פינה ניידים חכמים צעירים חיים. אבל זנב עין יציב מדי, אדישות מתון, חמור או אפילו קצת. שינוי שיטת: פינה עם צבע הדגשה, אור בצבעים עזים, הפינה החיצונית עם צל עמומה צבעים, בעקבות עין זנב בצבע הדגשה המתאים; נצבע את העיניים כאשר העין גסה מעט, corners החיצונית מעט רזה, עיניים ממוקדת תחת מצוירים בסוף העיניים, צבועים מחוספסים מעט, מן העין זנב האמנות שניה אחת בעין.


  רדיאלי המרחק בין העיניים עין קרובים מדי זה לזה, הוא פחות ממה לא למתוח את האורך של עין אחת, שנעשו תווי הפנים מראה קומפקטי, שנראה עצבני, אכפתיות, ולא נעימות. שיטות צירוף: פינה בעזרת צללית עיניים אור ב סומי, הפינה החיצונית עם צבע הדגשה סומי תהיה מתוחה צללית עיניים כלפי חוץ; עיניך לעקוב אחר קווים בתוך הפינות בקפידה כדי רדודה, להאריך את העיניים כדי להרחיב. הרטבת איפור העין זנב תחת הלחץ, החל בתוך לפינות החיצוניות כדי מעקב או שני שלישים, הפינות לא צבועים; עיניו לציור של ריסיה העין עבה יותר באמצע, והריסים העין אינם הצביעה או דק.


  עין צנטריפוגלי המרחק בין עיניים רחוק מדי, רחב יותר מהאורך של עין אחת, תווי הפנים נראות סופות רעמים, נראה בלאנט מצבה ילך וידרדר, להיעתר לבקשה. שינוי שיטת: בעיני עם צללית כהה התכנסות, צבעי הדגשה ליד הפינה של האתר, מחוץ לפינה של צללים העין יש לא מתוח כלפי חוץ; מחוספסים מעט בפינות קו העיניים שלי, לפינות החיצוניות על הסיומת, דמה תחת הפינה צבועים אל הפינה לפינות החיצוניות יש לא להדגיש; עין ציור ריס עבה, פתיל דק מעט לפינות החיצוניות ציור.


  עיניים עגולות צורת עין עגול מאופיין על-ידי, המרחק בין בפנים בחוץ פינה עיניים קטנות רדיאן, הפיכת האנשים נראים חכמים, זריז, אך הן בלתי בוגר, חוסר תחושה יציבה, נאיבי. שינוי שיטת: הדגיש צבע עפעף עליון של בתוך ומחוץ בפינות העין צבע הצל זנב אל מחוץ צבען הילה, עין המרכזי עם התכנסות צבע צל, לשדים האלה עם צבע בהיר, הגבה חלקי עצם בצבע בהיר, שיה עפעף של העין זנב עם הדגיש צבע צבען הילה חוץ; אזור העיניים קו של תוך הפינות מעט רחב, עיניים במרכז צריך ישר, עדין, מחוץ פינות מאורך, להחליף את widened, ורדים, שיה הפוך הפינות חוץ מעט רחב, צוירו אל מחוץ פינות כדי בתוך חלקי שניה אחת.