Uvoz brand-name parfem Kozmetika Proizvodi za njegu kože šminkanje darove veleprodaju butik nakita trgovina


Lung Jyi is a Taiwan based distributor of wholesaling top brand cosmetics, fragrances & gift sets to trade & export to specialty stores, superstores or retail stores. We are dedicated in providing you with a wide selection of genuine brand names from every corner of the world. Our company offers a complete range of the most up-scale and cutting edge products, which includes perfume fragrances, men’s perfume、women’s perfume、mini perfume, skin care, cosmetic, color cosmetics, perfume gift sets, skin care gift sets, cosmetic gif sets, hair care, styling products, body care, bath and body accessories, makeup accessories, color cosmetics accessories, fashion decorations, gift sets, fancy products, Japanese fancy products etc.
Export/ Wholesale Business
Based on different channels, our customers could be divided into two categories, physical (traditional) and virtual (newly) channel. The traditional channel consists of trader, wholesaler, skin, body and hair care’s original installation import, franchise store, chain store, decoration corporation, gift corporation, department store, distributor and direct sale. In the other hand, the virtual channel is through wholesaling to the online shopping mall.
Basically, two kinds of our key customers are other smaller wholesalers and physical stores. And due to different trading volumes, trading figures or the long-term cooperation relationships, the wholesale price would be different in those two kinds of customers.

Our products come from creditworthy manufactures, agents or trading partners in order to ensure the product quality and avoid fakes. The bestselling high-quality products and the competitive price are our characteristics; therefore, welcome fraternity or all trades and professions to be our customers or give us some advices. Thank you!

Please call our office number for further information. E.Mail
Tel: 886-6-2820480 , 2822432 , 2833368
Fax: 886-6-2520390, 2828429
 

Opening hours: AM9:00~PM6:00 (Two days off every two week)
Address: No.403-2, Dawu St., Yongkang City, Tainan County 710, Taiwan (R.O.C.)

http://www.perfume.com.tw/english/
https://lungjyi.com/

Jyi ריאות הוא למפיץ טאיוואני המבוסס של wholesaling העליון מותג קוסמטיקה, ריחות & ערכות מתנה כדי לסחור & ייצוא מיוחדים לחנויות, superstores או חנויות קמעונאיות. אנחנו בלספק לך מגוון רחב של מותגים מקוריים מכל פינה בעולם. החברה שלנו מציעה מגוון שלם של סרגל למעלה, חדשני המוצרים, הכוללת ריחות בושם, הבושם perfume、women לגברים perfume、mini, טיפוח העור, קוסמטיים, צבע הקוסמטיקה, ערכות מתנה בושם, ערכות מתנות טיפוח העור, ערכות gif קוסמטיים, טיפוח השיער, בסגנון עיצוב מוצרים, טיפוח הגוף, אביזרי אמבט וגוף, עזרים איפור, עזרים קוסמטיקה צבע, קישוטי אופנה, ערכות מתנה, מוצרים מהודרים, יפנית מפואר מוצרים ועוד.

ייצוא / סיטונאות עסקים

מבוסס על ערוצים שונים, לקוחותינו ניתן לחלק לשתי קטגוריות, פיזית (מסורתית), וירטואלית ערוץ (החדש). הערוץ מסורתית מורכבת לסוחר, wholesaler, עור, הגוף ובטיפוח השיער של ייבוא ההתקנה המקורי, מאגר זיכיון, רשת שיווק, תאגיד קישוט, מתנה תאגיד, כלבו, מפיץ או מכירה ישירה. ביד אחרים, הערוץ הווירטואלי הוא דרך wholesaling קניון מקוון.

ביסודו של דבר, שני סוגים של לקוחותינו מפתח הם קטנים יותר סיטונאים וחנויות הפיזי אחרים. ו עקב אחסון מסחר שונים, מסחר איורים או קשרי שיתוף פעולה ארוך טווח המחיר הסיטונאי יהיה שונה בשני סוגים אלה של לקוחות.





המוצרים שלנו מגיעים קורספונדטים באתר לפי יצרנים, סוכנים או שותפי מסחר כדי להבטיח את איכות המוצר ולהימנע מקוסמים. את הגיגיו איכות מוצרים גבוהה ומחיר תחרותי הם מאפיינים שלנו; לכן, ברוכים הבאים האחווה או כל עסקאות ואת המקצועות לקוחותינו או לתת לנו כמה advices. תודה!





לקבלת מידע נוסף, פנה אל מספר במשרד שלנו. הפיגמנטרי

יום חמישי, 16 באוקטובר 2008

סוגים ושימושים של קרם שלך?




סוגים ושימושים של קרם שלך?

סוגים רבים של מים איפור, מטרות שונות, הבחירה לקחת בחשבון את המאפיינים של קרם עור. ניתן לחלק על פי תפקידו של קרם איפור מים ניקוי, קרם רך, התכנסות קרם, רפואה

איפור חומר מים ארבעה סוגים.

ניקוי מסיר או קרם עיסוי, העור מרענן יותר. מים רכים איפור כדי להפוך את העור עדין, רך ומבריק, אתה יכול להשלים את הלחות של התאים בעור, לעור לחות, ולשפר את

האלסטיות של העור, מים רכים איפור יכול גם להתאים את ה-pH של פני העור, כך איזון חומצה בסיס של פני העור. ההתכנסות של מים האיפור קירור העור, כיווץ נקבוביות, להדק, עור שומני עיכוב

הפרשת יתר, יש Dingzhuang תפקיד, איפור קיימא קל ליפול. לאחר קירור עם תוצאות טובות יותר. קרם קרם המכיל תרופה לטיפול, החל בעור של אקנה

תרופות איפור מים יכול לנקות שוב נקבוביות הפנים, שמן הפרשת השליטה, ומניעת זיהום חיידקי, ובכך ממלאים תפקיד בשינוי אופי העור. התרופה קרם לעור רגיש

, המאופיין בחומרים מגרים שאינם אלכוהוליים אחרים, נוסחה טהור, חסר צבע, בדרך כלל, חסר טעם, חסר ריח, והוא יכול לשפר את ההתנגדות של העור לגירויים חיצוניים כדי למנוע אלרגיות לייצר.

השימוש במים האיפור צריך להיות נכון, יש הרבה אנשים יהיה איפור מים על כף היד, ולאחר מכן לנגב את פניו, גישה זו היא שגויה. טמפרטורת המים איפור נמוכה, על מנת להפוך את העור

תוצאה טובה, מבחר של התכווצות יד, איפור טמפרטורת המים בידי גבוהה, תוך האף וסביב העיניים וחלקים אחרים יורדים בקלות. לכן, הדרך הנכונה: כותנה הפצע על יד ימין

על האצבע האמצעית, עם האצבע המורה ואת האצבע טבעת לחץ, לוקח את האיפור מים לאורך השריר ללטף את הפנים והצוואר כולו צריך להיות בהתאם, המצח העיניים, האף, הלחיים, הפה שבועות כדי פט, פנים T

"אזור צריך להיות יריות.כמות המים האיפור חייב להיות הולם, במיוחד באזורים יבשים צריך לירות על הרבה קרם.


wholesale perfumes
perfume

תגובה 1:

skincare אמר/ה...

ריח גוף הוא כיצד?


  סביבת המגורים של אנשים, גורמים גנטיים, מצב הבריאות, הפרשות הגוף ריח צואה, ואת הרגלי בריאות האדם יש קשר קרוב, צעיר במיוחד לנשים, גברים, גידול מהיר, מלא של הפונקציה האנדוקרינית, בלוטות זיעה, הפרשת בלוטת חלב בעור הנגרמות על-ידי מוגברת, אלה יכולים לגרום ריח גוף. באופן כללי, הגורם הנפוץ ביותר של ריח גוף כוללים את הבאים:


  הפרשות הבלוטה העור הגדלת בלוטת העור יש אנשים הפרשות היא גבוהה במיוחד, במיוחד לעור, כך האדם אלה ריחות גוף חזק הרבה יותר מהממוצע. בנוסף, הגוף הנשי מבליטות בהפרשת בלוטות מאשר גברים מעל 50%, להתרכז בלוטות אלו בחזה, axillary, השפתיים הקטנות, פי הטבעת, סביב הטבור, פיתוח ההתבגרות, גורמים נפשיים, הורמונים, גורמים סביבתיים כגון אקלים ויסות בלוטות הפרשת תחת הנוזל. אלה בלוטות הפרשת נוזלים, לעיתים קרובות וכמה נשים מקומיות יצרו סביבה חמימה רטוב, חיידקים "בינוניות" כדי לאפשר הצמיחה של חיידקים ריקבון, הפקת טעם לא נורמלי.


  הפרשת הריח, ביחס לגברים, יש כמה משונה ריח של זיעה, שתן ופסולת. לנשים יש גם שלהם פסולת מיוחדים, leucorrhea, וסת, להיתקע-over, ועוד. באופן כללי, תשומת הלב רגילה לתברואה, צואה של הגוף האנושי, אינו שריח מיוחד, כגון הנרתיק נשים לשמור על הסביבה חומצי, ויוצרים מחסום טבעי כדי למנוע פלישה חיידקית, זרימה יוצאת של הפרשות בנרתיק היא בדרך כלל שקוף, ריח. עם זאת, אם יש דלקת מערכת הרבייה, ייתן ניחוח מיוחד.


  היגיינה החיים שיטות להשפיע על היגיינה אישית או ריח רע של גוף היא גם יש קשר גומלין. יש אנשים של גוף רבים אינה להצטיינות לא נקי של מקומית, כמו השד שיה, מחלקת במפשעה, axillary ו umbilical, המחלקה יש רבים קימוט מקופל, הפרשת נוזל לעיתים קרובות יותר, coupled עם עוד כמה אנשים כמו גם לבישת בגדים בגדים, ג'ינס, צר, העור צמוד נכתב חיה, בלוק יש הפרשת נוזל של גורם נדיף, אלה המקומי טמפרטורה גבוהה, ו לחות גדול, חיידקים מסוימים במתרבים כאן, ואת פירוק, והפיקו מיוחדת של הריח.


  ריח של מצבים בריאותיים שלהם עקב מחלה, יש מהגוף ומהפה הרפואה הנפוצים יותר על ריח האנושית הייתה רשומה, תורת הרפואה הסינית המסורתית היא שהריח של גוף האדם ובריאות קשורות באופן הדוק. כל מיני ריח הגללים, הפרשות, כולל שירותים, sputum, של בקו תחתון, וסת, השייכים תסמונת של חום, מעט ריח בעיקר חוסר, תסמונת קר. הרפואה המודרנית גם ורוחניים, לדוגמה, טעם מתוק חולים עם סוכרת, ketoacidosis להביא את הטעם של "תפוח רקוב" הגוף המשדר ריח שתן לחולים uremia.