Uvoz brand-name parfem Kozmetika Proizvodi za njegu kože šminkanje darove veleprodaju butik nakita trgovina


Lung Jyi is a Taiwan based distributor of wholesaling top brand cosmetics, fragrances & gift sets to trade & export to specialty stores, superstores or retail stores. We are dedicated in providing you with a wide selection of genuine brand names from every corner of the world. Our company offers a complete range of the most up-scale and cutting edge products, which includes perfume fragrances, men’s perfume、women’s perfume、mini perfume, skin care, cosmetic, color cosmetics, perfume gift sets, skin care gift sets, cosmetic gif sets, hair care, styling products, body care, bath and body accessories, makeup accessories, color cosmetics accessories, fashion decorations, gift sets, fancy products, Japanese fancy products etc.
Export/ Wholesale Business
Based on different channels, our customers could be divided into two categories, physical (traditional) and virtual (newly) channel. The traditional channel consists of trader, wholesaler, skin, body and hair care’s original installation import, franchise store, chain store, decoration corporation, gift corporation, department store, distributor and direct sale. In the other hand, the virtual channel is through wholesaling to the online shopping mall.
Basically, two kinds of our key customers are other smaller wholesalers and physical stores. And due to different trading volumes, trading figures or the long-term cooperation relationships, the wholesale price would be different in those two kinds of customers.

Our products come from creditworthy manufactures, agents or trading partners in order to ensure the product quality and avoid fakes. The bestselling high-quality products and the competitive price are our characteristics; therefore, welcome fraternity or all trades and professions to be our customers or give us some advices. Thank you!

Please call our office number for further information. E.Mail
Tel: 886-6-2820480 , 2822432 , 2833368
Fax: 886-6-2520390, 2828429
 

Opening hours: AM9:00~PM6:00 (Two days off every two week)
Address: No.403-2, Dawu St., Yongkang City, Tainan County 710, Taiwan (R.O.C.)

http://www.perfume.com.tw/english/
https://lungjyi.com/

Jyi ריאות הוא למפיץ טאיוואני המבוסס של wholesaling העליון מותג קוסמטיקה, ריחות & ערכות מתנה כדי לסחור & ייצוא מיוחדים לחנויות, superstores או חנויות קמעונאיות. אנחנו בלספק לך מגוון רחב של מותגים מקוריים מכל פינה בעולם. החברה שלנו מציעה מגוון שלם של סרגל למעלה, חדשני המוצרים, הכוללת ריחות בושם, הבושם perfume、women לגברים perfume、mini, טיפוח העור, קוסמטיים, צבע הקוסמטיקה, ערכות מתנה בושם, ערכות מתנות טיפוח העור, ערכות gif קוסמטיים, טיפוח השיער, בסגנון עיצוב מוצרים, טיפוח הגוף, אביזרי אמבט וגוף, עזרים איפור, עזרים קוסמטיקה צבע, קישוטי אופנה, ערכות מתנה, מוצרים מהודרים, יפנית מפואר מוצרים ועוד.

ייצוא / סיטונאות עסקים

מבוסס על ערוצים שונים, לקוחותינו ניתן לחלק לשתי קטגוריות, פיזית (מסורתית), וירטואלית ערוץ (החדש). הערוץ מסורתית מורכבת לסוחר, wholesaler, עור, הגוף ובטיפוח השיער של ייבוא ההתקנה המקורי, מאגר זיכיון, רשת שיווק, תאגיד קישוט, מתנה תאגיד, כלבו, מפיץ או מכירה ישירה. ביד אחרים, הערוץ הווירטואלי הוא דרך wholesaling קניון מקוון.

ביסודו של דבר, שני סוגים של לקוחותינו מפתח הם קטנים יותר סיטונאים וחנויות הפיזי אחרים. ו עקב אחסון מסחר שונים, מסחר איורים או קשרי שיתוף פעולה ארוך טווח המחיר הסיטונאי יהיה שונה בשני סוגים אלה של לקוחות.





המוצרים שלנו מגיעים קורספונדטים באתר לפי יצרנים, סוכנים או שותפי מסחר כדי להבטיח את איכות המוצר ולהימנע מקוסמים. את הגיגיו איכות מוצרים גבוהה ומחיר תחרותי הם מאפיינים שלנו; לכן, ברוכים הבאים האחווה או כל עסקאות ואת המקצועות לקוחותינו או לתת לנו כמה advices. תודה!





לקבלת מידע נוסף, פנה אל מספר במשרד שלנו. הפיגמנטרי

יום חמישי, 16 באוקטובר 2008

כיצד להשתמש באיפור על מנת לשקף את אישיותו?




כיצד להשתמש באיפור על מנת לשקף את אישיותו?

קודם כל שיטת איפור עדין עדין לרדת במשקל, הטבע דק, עדין, להפוך את העור הלבן, כדי למנוע את השמש, שימוש במוצרי קוסמטיקה הלבנת אפקט צבעים, קוסמטיקה להיות עקביים

כמו סומק, שפתון, צבעי לכה לציפורניים להיות עקבי עם כראוי. מבחר מגניב, מגניב, רציונלי, רגשי רגוע. בדרך זו, מזג אלגנטי, עדין לידי ביטוי.

נשות קריירה צבע של שיטת האיפור צריך להיות מתון, אתה יכול להשתמש בצבע נייטרלי, מעניין, שינויים עדינים. לרשות הדגש שלהם על פני כולו, ללא תחושה של אור צף. הקווים צריך להיות תמציתי, גבות,

אייליינר, אדום הלחי, קו השפה ואת כל הקווים צריך להיות נקי, עקמומיות תמציתי, מתון, לא כל מודגש, אין פריחה משמעותית. השמים מלאים, אם מצח רחב, אינם מכסים עם פוני

השיער צריך להיות נקי, ללא שיער מיותר, זה זריז. אם מצח צר, ניתן להסיר שיער לא רצוי, או צבוע לבן, קרם בסיס, כך מתרחב.

שיטה מדהימה נשית איפור להשתמש הקווים האלגנטיים. לעשות מאמץ על גובה אייליינר ואת השפה, העיניים והשפתיים, קווים זורמים ואלגנטי, זה יהיה קסם מיוחד. על השפתיים

עבה באופן משמעותי, שפתיים עבות אמיתיים, כשלעצמו הוא אטרקטיבי מאוד, כדי להדגיש את הפה סולד, שפתיים עקומות סיבוב ההר, עוד יותר מדהים. צבע שונה וברור, למשל, שפתיים אדומות בוהקות, עור

ריסים לבנים, שחורים, לבושים מלווה מי Guizi או בהירים אדומים, צבעים בהירים, כן ייטב.

בסיבוב תוסס איפור צרפת פנים עגול פנים הוא אהב, עיניים, שפתיים בוודאי נראה מעוגל. , צבע עור רך, ורוד רך, טרי,

לכן, איפור בצבעים לחמם. בגדים צריך גם לבחור צבע רך. צבע לבן ורך, לשים לב השמש, מצופה בקרם קרן לבנבן, לצייר על כמה ורוד חיוור סומק בפנים הופך למים

רוח מקסים, הפה לתאר אליס את הפה מתחת לכתוב לא נראה נוח תיאור הפה צריך, השפתיים נראה מכילים חיוך. ההרים של השפה צריכה להיגרר סביב העקומה.

יופי קלאסי איפור השיטה כדי למנוע את השמש, כדי לשמור על עור לבן ועדין. להפוך שחור שיער, יודגש כי הגורם החשוב של יופי קלאסי. כדי למנוע שיער יבש, לפצל את הבחירה של התספורת יכול גם

שיער ביצועים שיער מבריק, שיער חלק, שיער קצר, צמות. לעשות גבות עקומה חלקה, הגבות היה חלק, קווים שוטפת, ללא צבע Meishan מתאים שחור או אפור.

שיטת גס חריף איפור לעור שיזוף חום שחור, יפיק קסם חזק, פראי. בסבלנות שיזוף מתאים או באמצעות קרן נגד קרם יום ראשון, נראה גולמי

Guang תנאי מינימום. אייליינר שחור, עיניים מסקרה שחורה Miaocheng עיניים שחורות בתקיפות. לתאר גבות שחורות, דרך הנדיב, קצת מפוזרים רחב מברשת גבות מאשר אחרי מלוטש

גבות נראה מחוספס. כדי לתאר את השפה גדול, כדי לנצל את השפתיים, חום בהיר או אור אפור מבריק שמלה שפתיים אדומות ומלאות, זה תוסס, מלא מרץ.



 
 
 

תגובה 1:

skincare אמר/ה...

אילו סוגים של סוכן ניקוי?


  עפר על העור מתחלקים מסיסים במים עפר ולכלוך שמן. עפר המומסים מן העור כמו זיעה, אבק וכדומה, נקיים נוח, ניתן לשטוף עם מים נקיים ישירות. מעטפת עפר שמנוני, עודף חלב, קרן, צללים העין, שפתון, קרם וכו ', עליך לנקות עם סוכן ניקוי מיוחדים. בשימוש נפוץ סוכני ניקוי יש בדרך כלל 4 סוגי: קטיפתי קוסמטיים עבור סוכן טיהור מים, דביק, אמולסיה. Net סוכנים, סוכן לניקוי קרם.


  קוסמטיים הוא סוכן טיהור מים נוזליים, בדרך כלל עם לוח כותנה מושרות לנסוע לאורך השרירים נגב בעדינות. ניקוי היא חלשה, עבור ניקוי לבישת מעט או סוכן ניקוי פנים השיורי. ג'לי ג'ל. Net סוכנים, באמצעות סוכני ניקוי ביד בעת ערבוב באופן שווה, ולאחר מכן ניגוב, בפנים, הוא מעורב באופן מלא עם קרן, לשטוף במים פושרים. אפקט נקי העולה במעט הסוכן, לעור שמן, או בקיץ, באפשרותך לשמור עור טרי. סוכן ניקוי אמולסיה הוא נדבק אמולסיה נוזלי, כאשר נעשה שימוש בהפנים, עיסוי זוגי, עם מים או ניגוב נייר. השפעתו ניקוי גדול מ ג'ל סוכני. Net, הניקוי לבישת מעט ומדי יום טיפוח העור. קרם ניקוי סוכן של שמנת סמיכה, בעת שימוש סוכן ניקוי בפניו, חימום המים emulsifying, בזהירות עיסויים, מים חמים, נקי איפור. Net מים agent סוכן שוב בצורה הטובה ביותר. ההשפעה decontamination של החזק, המשמש להסרת לא מדי עמוק ולא יותר מדי.


  מלבד הסוכן ניקוי בנוסף ל לעיל, עם שפע שוק הקוסמטיקה בשנים האחרונות, היו רבים סוכן ניקוי למטרות מיוחדות, כגון העין קטיפתי וסוכנים lip איפור. net, כזו סוכן ניקוי מבוססת על שימוש בתכונות של האתר, צירוף שמורכב רכיבים מיוחדים, בעלת השפעה מגינה על העור.