Uvoz brand-name parfem Kozmetika Proizvodi za njegu kože šminkanje darove veleprodaju butik nakita trgovina


Lung Jyi is a Taiwan based distributor of wholesaling top brand cosmetics, fragrances & gift sets to trade & export to specialty stores, superstores or retail stores. We are dedicated in providing you with a wide selection of genuine brand names from every corner of the world. Our company offers a complete range of the most up-scale and cutting edge products, which includes perfume fragrances, men’s perfume、women’s perfume、mini perfume, skin care, cosmetic, color cosmetics, perfume gift sets, skin care gift sets, cosmetic gif sets, hair care, styling products, body care, bath and body accessories, makeup accessories, color cosmetics accessories, fashion decorations, gift sets, fancy products, Japanese fancy products etc.
Export/ Wholesale Business
Based on different channels, our customers could be divided into two categories, physical (traditional) and virtual (newly) channel. The traditional channel consists of trader, wholesaler, skin, body and hair care’s original installation import, franchise store, chain store, decoration corporation, gift corporation, department store, distributor and direct sale. In the other hand, the virtual channel is through wholesaling to the online shopping mall.
Basically, two kinds of our key customers are other smaller wholesalers and physical stores. And due to different trading volumes, trading figures or the long-term cooperation relationships, the wholesale price would be different in those two kinds of customers.

Our products come from creditworthy manufactures, agents or trading partners in order to ensure the product quality and avoid fakes. The bestselling high-quality products and the competitive price are our characteristics; therefore, welcome fraternity or all trades and professions to be our customers or give us some advices. Thank you!

Please call our office number for further information. E.Mail
Tel: 886-6-2820480 , 2822432 , 2833368
Fax: 886-6-2520390, 2828429
 

Opening hours: AM9:00~PM6:00 (Two days off every two week)
Address: No.403-2, Dawu St., Yongkang City, Tainan County 710, Taiwan (R.O.C.)

http://www.perfume.com.tw/english/
https://lungjyi.com/

Jyi ריאות הוא למפיץ טאיוואני המבוסס של wholesaling העליון מותג קוסמטיקה, ריחות & ערכות מתנה כדי לסחור & ייצוא מיוחדים לחנויות, superstores או חנויות קמעונאיות. אנחנו בלספק לך מגוון רחב של מותגים מקוריים מכל פינה בעולם. החברה שלנו מציעה מגוון שלם של סרגל למעלה, חדשני המוצרים, הכוללת ריחות בושם, הבושם perfume、women לגברים perfume、mini, טיפוח העור, קוסמטיים, צבע הקוסמטיקה, ערכות מתנה בושם, ערכות מתנות טיפוח העור, ערכות gif קוסמטיים, טיפוח השיער, בסגנון עיצוב מוצרים, טיפוח הגוף, אביזרי אמבט וגוף, עזרים איפור, עזרים קוסמטיקה צבע, קישוטי אופנה, ערכות מתנה, מוצרים מהודרים, יפנית מפואר מוצרים ועוד.

ייצוא / סיטונאות עסקים

מבוסס על ערוצים שונים, לקוחותינו ניתן לחלק לשתי קטגוריות, פיזית (מסורתית), וירטואלית ערוץ (החדש). הערוץ מסורתית מורכבת לסוחר, wholesaler, עור, הגוף ובטיפוח השיער של ייבוא ההתקנה המקורי, מאגר זיכיון, רשת שיווק, תאגיד קישוט, מתנה תאגיד, כלבו, מפיץ או מכירה ישירה. ביד אחרים, הערוץ הווירטואלי הוא דרך wholesaling קניון מקוון.

ביסודו של דבר, שני סוגים של לקוחותינו מפתח הם קטנים יותר סיטונאים וחנויות הפיזי אחרים. ו עקב אחסון מסחר שונים, מסחר איורים או קשרי שיתוף פעולה ארוך טווח המחיר הסיטונאי יהיה שונה בשני סוגים אלה של לקוחות.





המוצרים שלנו מגיעים קורספונדטים באתר לפי יצרנים, סוכנים או שותפי מסחר כדי להבטיח את איכות המוצר ולהימנע מקוסמים. את הגיגיו איכות מוצרים גבוהה ומחיר תחרותי הם מאפיינים שלנו; לכן, ברוכים הבאים האחווה או כל עסקאות ואת המקצועות לקוחותינו או לתת לנו כמה advices. תודה!





לקבלת מידע נוסף, פנה אל מספר במשרד שלנו. הפיגמנטרי

יום חמישי, 16 באוקטובר 2008

כיצד צלליות?




כיצד צלליות?

עיניים, את הטוב ביותר להראות איש רוח וקסם, כך איפור הוא החלק החשוב ביותר של איפור. השתמש קוסמטיקה העין, הנקראים צלליות.

הצל את העין ניתן לחלק את צבע הצל, צבע המבטא בהיר שלושה סוגים. צבע הצל הוא שילוב של צבע, נצבע בתקווה מקום קעורה או להיות אתר מוצל צר, צבע זה הוא בדרך כלל בצבע אפור כהה,

חום כהה, צבעים בהירים, צבע סימון, צבועים, בתקווה נראה גבוה, נראה רחב, לבנבן בהיר, כולל בז', אפור, לבן, ורוד פנינה, הדגיש כי צבע יכול

להיות בכל צבע, המשימה האמיתית היא בבירור להביע את עצמם, כדי למשוך את תשומת הלב של אנשים. בחירה של צבע המבטא, לשקול התלבושות שלהם ואת צבע השפה לתאם איתם. לדוגמה, כחול,

חום ואפור, לעיתים קרובות לתת לאנשים להרגיש יפה ומסוגננת, גורם הירוק סגול הוא עדין, אלגנטי, ורוד יכול להוסיף חן מקסימה, סגול נותן קסם מתוחכמת;

תחושה מרעננת, צבעים מתכתיים על הבמה.

צלליות הוא הסמל העיקרי של איפור, עיקר ההבדל בין סוג איפור. צל כתמים עיניים ניתן להתאים והדגיש השקועה מבנה העין, להתאים את המרווח של תווי פנים, להתאים את צורת העין. יחד עם זאת יכול

מאפייני הביצועים של איפור, להפוך את העיניים נראה יפה. צלליות צריך לשים לב את הדברים הבאים: צלליות תיאום צבע עם סוג איפור, בגדים בגוונים: צלליות משחירה את הצורה של קו עם הדרישה עיניים, מעבר צבע

צריך להיות רך, רב צבע צלליות עם עשיר אך לא העכורים.

השיטה בדרך כלל צלליות צלליות יש שתי דרכים: האחת היא תלת מימדי פורח, רמת פורח. תלת מימדי פורח, פריחה, שיטת הציור סקיצה יהיה לקרר או מעורפלת

הגוף בחזרה תחושה של צבע מוחל על הפינה החיצונית של העפעף העליון, בתוך הדיכאון, העין המצח והעין, תחת הפינה החיצונית של העפעפיים וחלקים אחרים, צבעים בהירים נמרח על העור של הגבה התחתונה באמצע של צבע צלליות

התכנסות עם פריחה של אור טבעי בהיר כהה המעבר סביר; פורח אופקית, צבע הבסיס 1 להחיל את העפעף העליון, כמו חום בהיר, ורוד בהיר, צללית כהה ואז למרוח לאורך השוט שורשים

פורח בצבע יותר לשימוש עד אור יותר, החל את שורשי הריסים, צבע עמוק שיפוע רדוד, עם צבעים בהירים תחת מעברי הצבע על המצח רך וטבעי.

her hair



תגובה 1:

skincare אמר/ה...

Whitewashing סוגים של מוצרי קוסמטיקה, איזה תפקיד?


  כרוניקה של מוצרי קוסמטיקה יש גלימה, קוסמטיים, שיפור, הייפוי של צבע העור, התאמת למתאר הפנים, התפקיד של תווי הפנים. קוסמטיקה בסיד כולל קרן (קרם, נוזלי, vermicelli, קמח עוגות), אבקת דבש, רוז, צללית, הרטבת איפור נוזלי, מסקרה, שפתון, ציפורניים lip, עיפרון לגבה, בושם, ועוד.


  קרן נמנים קרם בסיס נוזלי קרן, vermicelli, אבקה. מחלקות קוסמטיקה עם חזק לכסות, עשוי להסתיר פגמים בעור, לשפר את מרקם העור, להפוך לעור מראה חלק ועדין בכללותה. קרם קרן מכוסה מינית חזקה של מוצרי קוסמטיקה, מרכיבים עיקריים: טיטניום דו-חמצני או אבץ חמצון, וגליצרול, ו חומצה סטארית, שמקובל להוסיף, אלכוהול צמר, ו סוכן אמולסיה, ואת משעוות ו פיגמנט וכדי יון מים; קרן נוזלי מכוסה מינית פעמים קרם קרן יו, באמצעות הו רענון טריים נוחה, טבעית, קרם בסיס ורכיבי כללי שלו זהה, מחלקה מוגברת ושמן מופחתת מים; vermicelli מאשר קרם קרן מכוסה מינית חזקה יותר, שלו רכיבים קרם בסיס זהה, אך המים של שיעור נפל, שמן, הגביר היחס חומרים אבקת; העוגה אבקת נקרא גם פלוס ב'צייר ', אבקת לחומר עבור מטריצה הראשי, יש גם שומן צמר, ו Glioma, גליצרול, פיגמנטים. השימוש של הקרן: סיום טוב לאחר העור נקיות איפור, עם ספוג לח מצופה באופן שווה.


  אבקה בעיקר קבוע קרן, איפור, קרן קרם לעור יכולה להיות מופחתת, ריבית איפור איפור פנים והסרה בקלות. עם אבקת טלק בתור המרכיב העיקרי, כמו גם מגנזיום או zinc מלח של חומצה סטארית, שמקובל להוסיף. שימוש: אבקת נשיפה אבקה על העור, ולאחר מכן כדי לצוף אבקת עם מטאטא מברשת.


  אודם לשפר את יצירת צבע למראה עור בריא יותר, והשיניים, coating לאתרים המתאימים, באפשרותך להתאים את פניו של החזותית. Powder רוז עם אבקת פיגמנטים כמו המצע, כמו גם מליטה סוכנים, טעמים ומים; להדביק רוז, שפתון מקורבים, עם שמן, גריז, שעווה כמו המצע הראשי, שאר החומרים יחד עם טעם, צביעה. שימוש: כדי להשתנות מאדם האזור לחי הרצפה מברשת.


  צללית אבקה מוצרי קוסמטיקה לעיניים, אפשר לשפר, הדגיש קמורה מבנה העין, היא ריטוש תפקיד עיניים. בעיקר של אבקת טלק, אבץ stearate, קאולין, פחמה סידן, בצבע חומרים ושיטות כמות קטנה של דבק. : Swabs כותנה קוסמטיים טבל ב אבקת צללית עיניים המתאים, מצופה בעור העין.


  מסקרה קוסמטיים עבור הריסים עם סימני ניקוד, לשפר את הריסים של צפיפות מרוכז, אורך, הענקת מראה עיניים זוהר. בעיקר שמן, גריז, נוזלים, סוכן emulsifying, דבק, צביעה, סיבים, וכן הלאה. שימוש: מברשת למעלה מן השורשים של הריסים.


  : המתייחס עיניים הקוסמטיקה של החלוקה לרמות אותו. : באופן כללי ניתן לחלק ללא אמולסיה של סוג אמולסיה:, סוג: עמידות במים:. אמולסיה סוג להדגשת העיניים נוזל על נזילות חזקה ולאחר ייבוש קל של הדבש אמולסיה מחלקה עבור מטריצה, רכיבים אחרים יש גם פיגמנט, אבקת טלק ו סוכן כבד מוגברת, ואת המומסים גליה; ללא אמולסיה הקלד נוזלי להדגשת העיניים לא שמן, שעווה, כדי shellac עבור הסרט גוף, רכיבים אחרים יש גם תאית מתיל carboxy, ו- c II אלכוהול, פיגמנט ו שומן c nipagin; נוזלי anti-waterborne להדגשת העיניים הוא אמולסיה סוג להדגשת העיניים בנוזל טבעי המצורפים או סינתזה של latex, הופכת שלו המיוצר anti-waterborne, יש משותף של latex שרף אסיד פוליאתילן, c II אלכוהול ואת צמיגות גבוהה של אלומיניום מגנזיום סיליקט,. שימוש: לאורך השורשים של ריסים או חלק הצורך בצורה מסודרת צבועים.


  מזור לפצעים שפתיים היא שפתו קוסמטיקה, מתאר lip סקיצה קוסמטיים, משופר צבע שפתיים. הרכיבים העיקריים שלו הם מעודן שמן דקלים, שמן קיק, בוטיל stearate, לנולין anhydrous, חמאת קקאו, שעווה jialuoba, חומרי צבע או המהות, וכן הלאה. שימוש: צמר lip עט טבל שפתון ציפוי ה-lip.


  עיפרון לגבה הוא קוסמטיקה הגבות קוסמטיים, באפשרותך להתאים את הגבה מודגשת מיצחו של צבע, ודא את הפנים מראה דרמטי יותר. הרכיבים העיקריים שלו הם שמן, גריז, שעווה או פיגמנטים. שימוש: חלק הצורך שלי הגבות צבועים, צביעה, לאזן עם מברשת לגבה.


  ציפורניים היא הקוסמטיקה הציפורן קוסמטיים. הרכיבים העיקריים של שרף, חומרי, סוכני ויוצרים סרט, כגון ממסים, פיגמנטים. שימוש: תיקון ציפורניים דק שכבה של אחידות, להתייבש ולאחר מכן שכבה.