Uvoz brand-name parfem Kozmetika Proizvodi za njegu kože šminkanje darove veleprodaju butik nakita trgovina


Lung Jyi is a Taiwan based distributor of wholesaling top brand cosmetics, fragrances & gift sets to trade & export to specialty stores, superstores or retail stores. We are dedicated in providing you with a wide selection of genuine brand names from every corner of the world. Our company offers a complete range of the most up-scale and cutting edge products, which includes perfume fragrances, men’s perfume、women’s perfume、mini perfume, skin care, cosmetic, color cosmetics, perfume gift sets, skin care gift sets, cosmetic gif sets, hair care, styling products, body care, bath and body accessories, makeup accessories, color cosmetics accessories, fashion decorations, gift sets, fancy products, Japanese fancy products etc.
Export/ Wholesale Business
Based on different channels, our customers could be divided into two categories, physical (traditional) and virtual (newly) channel. The traditional channel consists of trader, wholesaler, skin, body and hair care’s original installation import, franchise store, chain store, decoration corporation, gift corporation, department store, distributor and direct sale. In the other hand, the virtual channel is through wholesaling to the online shopping mall.
Basically, two kinds of our key customers are other smaller wholesalers and physical stores. And due to different trading volumes, trading figures or the long-term cooperation relationships, the wholesale price would be different in those two kinds of customers.

Our products come from creditworthy manufactures, agents or trading partners in order to ensure the product quality and avoid fakes. The bestselling high-quality products and the competitive price are our characteristics; therefore, welcome fraternity or all trades and professions to be our customers or give us some advices. Thank you!

Please call our office number for further information. E.Mail
Tel: 886-6-2820480 , 2822432 , 2833368
Fax: 886-6-2520390, 2828429
 

Opening hours: AM9:00~PM6:00 (Two days off every two week)
Address: No.403-2, Dawu St., Yongkang City, Tainan County 710, Taiwan (R.O.C.)

http://www.perfume.com.tw/english/
https://lungjyi.com/

Jyi ריאות הוא למפיץ טאיוואני המבוסס של wholesaling העליון מותג קוסמטיקה, ריחות & ערכות מתנה כדי לסחור & ייצוא מיוחדים לחנויות, superstores או חנויות קמעונאיות. אנחנו בלספק לך מגוון רחב של מותגים מקוריים מכל פינה בעולם. החברה שלנו מציעה מגוון שלם של סרגל למעלה, חדשני המוצרים, הכוללת ריחות בושם, הבושם perfume、women לגברים perfume、mini, טיפוח העור, קוסמטיים, צבע הקוסמטיקה, ערכות מתנה בושם, ערכות מתנות טיפוח העור, ערכות gif קוסמטיים, טיפוח השיער, בסגנון עיצוב מוצרים, טיפוח הגוף, אביזרי אמבט וגוף, עזרים איפור, עזרים קוסמטיקה צבע, קישוטי אופנה, ערכות מתנה, מוצרים מהודרים, יפנית מפואר מוצרים ועוד.

ייצוא / סיטונאות עסקים

מבוסס על ערוצים שונים, לקוחותינו ניתן לחלק לשתי קטגוריות, פיזית (מסורתית), וירטואלית ערוץ (החדש). הערוץ מסורתית מורכבת לסוחר, wholesaler, עור, הגוף ובטיפוח השיער של ייבוא ההתקנה המקורי, מאגר זיכיון, רשת שיווק, תאגיד קישוט, מתנה תאגיד, כלבו, מפיץ או מכירה ישירה. ביד אחרים, הערוץ הווירטואלי הוא דרך wholesaling קניון מקוון.

ביסודו של דבר, שני סוגים של לקוחותינו מפתח הם קטנים יותר סיטונאים וחנויות הפיזי אחרים. ו עקב אחסון מסחר שונים, מסחר איורים או קשרי שיתוף פעולה ארוך טווח המחיר הסיטונאי יהיה שונה בשני סוגים אלה של לקוחות.





המוצרים שלנו מגיעים קורספונדטים באתר לפי יצרנים, סוכנים או שותפי מסחר כדי להבטיח את איכות המוצר ולהימנע מקוסמים. את הגיגיו איכות מוצרים גבוהה ומחיר תחרותי הם מאפיינים שלנו; לכן, ברוכים הבאים האחווה או כל עסקאות ואת המקצועות לקוחותינו או לתת לנו כמה advices. תודה!





לקבלת מידע נוסף, פנה אל מספר במשרד שלנו. הפיגמנטרי

יום חמישי, 16 באוקטובר 2008

עיניים איפור?



    עיניים איפור?

    ישנם ארבעה סוגים של מוצרי קוסמטיקה עיניים נפוצות, צלליות, דיו הגבה, אייליינר ומסקרה. המטרה של כל אחד הקוסמטיקה אלה.

    צלליות סביב העיניים והאף משני הצדדים, צבע עיניים עם בצל Generate סטריאוסקופית. הצבעים העשירים של צלליות, אפור משותף, שזוף, ירוק, כחול, פנינה

    צבע זנים אחרים. צורת שחול אבקת מסוג מוצק, משחה שמנוני בצורת טבליות. קל לנשיאה לשימוש. הרכב צלליות מורכב יותר. בנוסף פרפין נוזלי, נגזרים לנולין, וזלין לבן,

    אבקת טלק מטריקס השני, רב להצטרף סוכן פרל, שעווה מיקרו, טיטניום דיאוקסיד, פיגמנטים, תבלינים וחומרים אחרים.

    גבה הדיו על פטריה או Miaomei. כיום, רבים עשויים תחמוצת ברזל שחור פחמן שחור, ריפוי עיפרון או צורה הליבה הלוח, להציב מכולה עיפרון מסוג בשימוש במוצרי אבקת מוצקים.

    קצה הריסים העליונים והתחתונים, אייליינר קו אחיד דק לאורך קווי המתאר של העין, הופך את העיניים בצורה ברורה יותר ולהראות את הקסם. אייליינר יש שתי קטגוריות של מוצק לנוזל מסוג. (א) סוג מוצק חולקה

    עיפרון סוג וסוג אבקה. עיפרון מסוג פיגמנטים עם ריפוי שמן מבוסס סוכן עשוי דמוי עיפרון, צריך רכות מסוימת, על מנת העין. לא יכול להיות מבוטל על הקרום הרירי של סוכן צבע צריך להיות אנטי מיקרוביאלי

    זיהום, אבקת מסוג קרן גוש מספקת שונה לציור בעיפרון, כמו של עט טבול השימוש במים. כזה של אייליינר גוונים של חופש, אבל ההתנגדות פחות מים. (2) סוג נוזל חולקה שמן ומים.

    עט שמנוני, סוכני צביעה, שעווה מומסים ממס שמן נדיף עשה. , מסיר צבע בהיר ויפה שלה צריך להיות סוכן שמן לשטוף פנים. אייליינר על בסיס מים מחולק סוג הסרט ולא הסרט. סרט

    על בסיס מים אייליינר מקבע את פיו ויניל אצטט, שרף אקרילי ב תחליב מים עשוי היתרונות של ציפוי לאחר אידוי, שרף תחליב כדי ליצור סרט דק, עמיד במים וחזק, פיגמנט לא דליפה

    , דליפת הסרט הפשטת לא להכתים את העין, אייליינר הסרט לא מבוסס נמס צבעי בשעווה ולאחר מכן הגדר את המים emulsifying גרם, קל לייבוש, עמידות במים, זיעה בקלות, ודמעות לשטוף.

    מסקרה את הריסים יפים העין קוסמטיקה. ניתן לחלק את שמן עפעף מוצק, שמן שמן הריסים במסקרה מסוג תחליב 3. המסקרה צבעי מוצקים כגון פחמן שעווה ושומן

    שחור, ולאחר מכן ריפוי בכאבים ודלקות שאינן זיהומיות סבון מורכב, השימוש הוא מברשת קטנה טבולה במים כדי להמיס מוסר, צבוע הריסים יבש; מסקרה שמן פרפין מומס הטרוגנית נדיף המכיל חומרים צביעה

    וקס, מצופה המברשת על הריסים, סוג תחליב המכיל מסקרה שחורה ואחרים פחמן צבעי ויניל אצטט, תחליב שרף אקרילי עשוי כמו קל לשימוש, רב השימוש במיכל עם מברשת.
     

     
     

    תגובה 1:

    skincare אמר/ה...

    שיעור יופי של הנערה office




      מעלית, מיזוג מרכזי, יש מישהו לנקות sth שירותים בנות לעבודה במשרד נראה מאושר. עם זאת, כאשר עור הפנים שלך נמצאים מרכזי מזגן מיזוג אויר יבש יותר ויותר, כאשר shencangbulu על-ידי כימי ציפוי קרינה המחשב עבור מלנומה, וכן הלאה של חומרים לא רצויים אך "יוצאים", תמצאו שטח המשרד היא מצערת באמת.


      מה עלי לעשות? האם שאני באמת לא חושב? למעשה, מיס האויב הגדול ביותר של Office הוא מייבש העור ואת זיהום האוויר, כל עוד אתה לקחת המתאים מגן מודד, תשומת לב העור ניקוי, מים replenishment ותיקון, היא עלולה לגרום לעור להישאר את המיטב.


      נקיים שני קם מוקדם בבוקר הגיע הביתה מהעבודה, אי אפשר להתעלם הוא לרחוץ את הפנים. מתקן שטיפת הפנים סבור כי היא דבר פשוט מאוד, כדי לשמור על מחזור הדם שלך ולהאיץ מהר יותר, חומר מסוכן, עליך ללמוד לשלוט בדרך הנכונה כדי לרחוץ את הפנים שלך. כאן לימדתי אתכם את שיטת השטיפה מלאה הטובה ביותר עבורך, ההליכים הספציפיים הם כדלקמן:


      1. leaching של superheated מים מגבת (טמפרטורת מים מתאים קצת חם), בקלילות לכסות על הפנים (כמובן, אם איפור פנים, יש צורך להשתמש קטיפתי טיהור), אצבעותיך בעדינות הקשה כלפי מטה המגבת, מגבת פנים ההצמדה, העור ocular לחמם כל כך נשאר למשך 30 שניות על מגבת לשפר את מחזור הדם פנים.


      2. לשטוף את הפנים כאשר מתפתל מעגל התנועה, כביסה עם האצבע כשלקוח לעסות בעדינות.


      עם מציצה מגבת יבשה מים פנים, סקופ כפית מלח, יציקת בכף, להוסיף מעט מים חמים של עבה של פתרון, ולאחר מכן יהיה פתרון כמו משטח wiped שטיפת חלב כמו שוב מחה פנים (עין פרט), בעדינות עיגול אחד עיסוי (יד שאנג בעוצמה יש אור, מכיוון גביש מלח מסוימים ייתכן לא מלאה התפרקה, כפה גדולה מעט על הרצון לשפשף את העור פגיעה), 30 שניות הו עם מים צלולים שטיפת NET. עור שמן, איפור של אנשים יום כל יום עם שטיפת מלחים, עור יבש, נייטרלי מופרדים לאחר יום או יומיים, לאחר רחצה, תמצא את חריגות פנים טריים נקיים והופכת מלח העור הופך עדין וחלק.


      3. ניקוי תוכנית השלמת בדרך להכות את האיפור מים, תחת מלא הפנים אחיד לנפוף כ- 100, לא רק לקדם את מחזור הדם, אלא גם להפוך את העור חלק, אלסטית, ללא חשש של כוח המשיכה לבוא לבקר.


      4. לאחר החלת איפור מים, עליך גם לבחור לחות או את מהות היופי, תזונה שיסייעו איפור פנים להתנגד ייבוש.


      5. ולבסוף פשוטות ב- LaTeX, לאטקס יהיו גם קרם לחות גבוהה.


      כאשר הוא הקר, עם מים חמים לניקוי פנים, שוב עם מים קרים שפך בפניו, pores כווץ; כאשר מזג האוויר חם, אפשר יהיה להוסיף כמה קוביות קרח. אבל אם כבר השתמשת לשטוף עם מים חמים, זה צריך להיות באופן הדרגתי ומסודר, להקטין באופן הדרגתי את המים טמפרטורה, קרח, וגם לא מתאים כדי להוסיף, אחרת זה יגרום נזק על נימי הדם שבירים, מופיע בחזית מכוער "פני במקומות גבוהים" (אדום לבן). אם העור רזה יחסית, מים קרים אינה מתאימה מאוד עבורך, באפשרותך לאחר הניקוי, השתמש כיווץ נקבוביות הטונר העור, נקבוביות מקומות גדולים (כגון סביב האף) יותר ממספר. או עם נסיעה קטן עם בקבוק קרם מראש לשים כמה טונר העור קרח מקרר, מקפיא, כאשר יצא מן המקרר, באופן אחיד ריסס על הפנים, וזכור, מכן אין לרסס!