Uvoz brand-name parfem Kozmetika Proizvodi za njegu kože šminkanje darove veleprodaju butik nakita trgovina


Lung Jyi is a Taiwan based distributor of wholesaling top brand cosmetics, fragrances & gift sets to trade & export to specialty stores, superstores or retail stores. We are dedicated in providing you with a wide selection of genuine brand names from every corner of the world. Our company offers a complete range of the most up-scale and cutting edge products, which includes perfume fragrances, men’s perfume、women’s perfume、mini perfume, skin care, cosmetic, color cosmetics, perfume gift sets, skin care gift sets, cosmetic gif sets, hair care, styling products, body care, bath and body accessories, makeup accessories, color cosmetics accessories, fashion decorations, gift sets, fancy products, Japanese fancy products etc.
Export/ Wholesale Business
Based on different channels, our customers could be divided into two categories, physical (traditional) and virtual (newly) channel. The traditional channel consists of trader, wholesaler, skin, body and hair care’s original installation import, franchise store, chain store, decoration corporation, gift corporation, department store, distributor and direct sale. In the other hand, the virtual channel is through wholesaling to the online shopping mall.
Basically, two kinds of our key customers are other smaller wholesalers and physical stores. And due to different trading volumes, trading figures or the long-term cooperation relationships, the wholesale price would be different in those two kinds of customers.

Our products come from creditworthy manufactures, agents or trading partners in order to ensure the product quality and avoid fakes. The bestselling high-quality products and the competitive price are our characteristics; therefore, welcome fraternity or all trades and professions to be our customers or give us some advices. Thank you!

Please call our office number for further information. E.Mail
Tel: 886-6-2820480 , 2822432 , 2833368
Fax: 886-6-2520390, 2828429
 

Opening hours: AM9:00~PM6:00 (Two days off every two week)
Address: No.403-2, Dawu St., Yongkang City, Tainan County 710, Taiwan (R.O.C.)

http://www.perfume.com.tw/english/
https://lungjyi.com/

Jyi ריאות הוא למפיץ טאיוואני המבוסס של wholesaling העליון מותג קוסמטיקה, ריחות & ערכות מתנה כדי לסחור & ייצוא מיוחדים לחנויות, superstores או חנויות קמעונאיות. אנחנו בלספק לך מגוון רחב של מותגים מקוריים מכל פינה בעולם. החברה שלנו מציעה מגוון שלם של סרגל למעלה, חדשני המוצרים, הכוללת ריחות בושם, הבושם perfume、women לגברים perfume、mini, טיפוח העור, קוסמטיים, צבע הקוסמטיקה, ערכות מתנה בושם, ערכות מתנות טיפוח העור, ערכות gif קוסמטיים, טיפוח השיער, בסגנון עיצוב מוצרים, טיפוח הגוף, אביזרי אמבט וגוף, עזרים איפור, עזרים קוסמטיקה צבע, קישוטי אופנה, ערכות מתנה, מוצרים מהודרים, יפנית מפואר מוצרים ועוד.

ייצוא / סיטונאות עסקים

מבוסס על ערוצים שונים, לקוחותינו ניתן לחלק לשתי קטגוריות, פיזית (מסורתית), וירטואלית ערוץ (החדש). הערוץ מסורתית מורכבת לסוחר, wholesaler, עור, הגוף ובטיפוח השיער של ייבוא ההתקנה המקורי, מאגר זיכיון, רשת שיווק, תאגיד קישוט, מתנה תאגיד, כלבו, מפיץ או מכירה ישירה. ביד אחרים, הערוץ הווירטואלי הוא דרך wholesaling קניון מקוון.

ביסודו של דבר, שני סוגים של לקוחותינו מפתח הם קטנים יותר סיטונאים וחנויות הפיזי אחרים. ו עקב אחסון מסחר שונים, מסחר איורים או קשרי שיתוף פעולה ארוך טווח המחיר הסיטונאי יהיה שונה בשני סוגים אלה של לקוחות.





המוצרים שלנו מגיעים קורספונדטים באתר לפי יצרנים, סוכנים או שותפי מסחר כדי להבטיח את איכות המוצר ולהימנע מקוסמים. את הגיגיו איכות מוצרים גבוהה ומחיר תחרותי הם מאפיינים שלנו; לכן, ברוכים הבאים האחווה או כל עסקאות ואת המקצועות לקוחותינו או לתת לנו כמה advices. תודה!





לקבלת מידע נוסף, פנה אל מספר במשרד שלנו. הפיגמנטרי

יום חמישי, 16 באוקטובר 2008

מה הוא יסוד להשתמש?




מה הוא יסוד להשתמש?

בחירת קרן בהתאם לאופי של העור שלהם, המדינה, כמו גם העונה ומטרה. הבסיס המשותף מחולק בדרך כלל לסוג, קרם מסוג נוזלי מסוג תחליב 3. סוג קרם שמן יותר בצורה גדולה

מדינות כגון שמנת, ברק עשיר, כוח מתחבא, מתאים להשתתף מסיבות, הרכבה, ו הקלעים של איפור חגיגי. עם זאת, בשל כוח חזק המסתור שלו, את הבחירה הטובה ביותר עם צבע העור שלהם דומה

כדי למנוע את התחושה הטבעית, סוג נוזלי עם מים לאחר השימוש, העור נראה לח, עדין, אור, אם העור יבש או כימי איפור, קרן סוג הנוזל היא האפשרות הטובה ביותר, תחליב

קרן, מים פתוחים, הסרט הידרופובי נוצר על העור, כמעט את האיפור, מתאים לקיץ או לעור שומני.

ישנם 2 קרם הבסיס העיקרי צבוע, אצבע צבוע מצופה ספוג. הציפוי בעזרת האצבעות, השתמש האצבע המורה, האמה, הקמיצה, שלוש אצבעות של הבטן, מלטפת בעדינות, היכו באופן שווה. שיטות עבודה, יש 3

: הגישה הראשונה היא פעימה חיובית, לא לזוז, כי הוא שהונפקו על ידי קול של "בבה". קרם הבסיס על הצילומים של טקטיקה זו, בשילוב עם עור הידבקות חזק, חזק, טבעי, והוא מיושם בעיקר

מכסים מגוון של כתמי פיגמנטציה וצלקות. הגישה השנייה היא היד להמשיך לצלם את האצבע הקרובה החליק הצידה, הוציא זוג פיצוח "קול. שיטה זו יכולה להיות התפשטות השמנת הקרן באופן שווה. תלת ממדי

להתכנס על מנת להפוך את צבע הצל, איפור בהיר קרן, ועוד בדרך זו. הגישה השלישית היא לשפשף את העור בעזרת האצבעות Yiceng הוציא "ציוץ" קול. שיטה זו מצופה בדרך כלל עם בסיס טוב

קרם בעדינות להפיץ פני שלך. התחלה אבל לא משתמשים בשיטה זו, כי כזה ציפוי של קרם הבסיס יורד בקלות, לא נראה טבעי, כמו צפות בפנים. ספוג מצופה עם לחות

ספוג טבול הבסיס, הכו למרוח באופן שווה מצופה בעור, כאשר הציפוי ציפוי מלמטה למעלה, החל באמצע החוצה, מריחות לא קדימה ואחורה. דורש עובי הציפוי כשלוחצים שיטת ציפוי זו הפעם השנייה,

לחזק את הזיקה קרן עם העור.

העור קרן מיוחדת ציפוי השיטה: עור רגיש, היישום של עיסת, קרן מצופה, כדי למנוע גירוי של ספוג על העור, נקבוביות גדולות, עור מחוספס, מצופה 1 עם קרן בהיר שוב.

אז קרוב ציפוי קרן וצבע שוב אדמומיות על גבי העור, השתמש בצבע ירוק בהיר או קרן אור ציפוי כחול החלקים האדומים, ולאחר מכן לסגור את ציפוי הקרן של העור, כתם עור, מצופה 1 עם קונסילר

חלקי ציפוי הכתם, ואז קרוב לצבע של הקרן, הבקשה העור הצהוב של קרן ורוד כדי להפוך את העור נראה אדמדם, עור כהה כדאי לבחור בגוונים חום בהיר או כהה אדמות הקרן, אל תבחר רדוד

קרן צבע כדי למנוע קרן וצבע העור לעומת זאת יותר מדי, זה לא טבעי.

מצופה בקרם בסיס טוב עם האצבעות לעיל, אם טביעות האצבעות, כלומר עובי הציפוי, אם חלקלק, מצופה מספיק. הקריטריונים לזכאות, האצבע מחליקה מיד

הפסיקה.


 fragrances wholesale

 
 

2 תגובות:

skincare אמר/ה...

הסרת שיער: מיומנויות בסיסיות של נערת הקיץ


  חצאית א'-העליון, מיני, בנות כמה אתה התגברו על הפיתוי? אבל היה שיער, יעשה הרבה של הנערה צרות. לכן, למהר כדי לבחור כלים להסרת שיער.


  ההשפעה של קרם להסרת שיער


  קרם להסרת שיער היא שיטה טובה של הסרת שיער לעת. חלק הנחוץ סחוט, המתן מעט יותר זמן עם אובייקטים קשה כגון פיסות במבוק curettage בכיוון ההפוך, שיער הגוף נופל.


  הסרת להסרת שיער של קרם שיער פשוט וקל, אך היא לא ייעקר כפי שיער כמו הסרת שיער השעווה, אפקטים כל כך רק עבור בערך שבוע. לחלקם יש שיער קרם להסרת יש של תגובה אלרגית, אבטחה בדיקה מקומית לעשות קודם.


  עבור חלק בידיים וברגליים שלו.


  הסיכון: ★ ★ אם כל העור אלרגיות, 24 שעות לפני הסרת שיער להיות בדיקה שבוצעה אזור קטן חדרים נקיים.


  הקוסמטיקאית המלצה: כדי לסלק ביסודיות את שורשי שיער דק זעירים, להתקלח במטלית רכה זמין כדי נגב בעדינות.


  לא מפחד כאב רק מעז להשתמש בסרטון להסרת שיער


  נקבוביות עם הקליפ משיכת שיער ארוך להסוואת הוא דק יחסית גמישה והוא אידיאלי עבור פחות שיער, לא חושש הכאב של העם. אבל לשמור על ניקיון נקבוביות. אם ההגנה של העור הוא עני, ייתכן שתרצה להשתמש מסוימים של אנטיביוטיקה כדי למנוע גירוי או דלקת לאחר הסרת שיער.


  עבור אתר: ידיים, רגליים, בתי השחי.


  סיכון: ★ כנראה לא תקין חילוץ Folliculitis.


  הקוסמטיקאית מומלץ: חלקים של שיער הסרת שיער הסרת לפני ואחרי לחיטוי.


  Depilation חשמלי מהיר וקל


  צבוט גלגל מכשיר חשמלי. מעשית, מהיר, שנמשכו זמן רב, בדרך כלל לשמור את השבוע 2-3 חלקים נקי, נוח יותר להשתמש. החיסרון היחיד הוא כי למרות ביצוע משופר מספר פעמים, אך עדיין יש מעט כאב בעת שימוש.


  מתאים לאתרים: בית השחי, וברגל.


  סיכון: ★ Folliculitis נגרם על-ידי שימוש לא תקין קלה.


  הקוסמטיקאית מומלץ: לפני depilation, לבישת סיבים גסים כפפות עיסוי הזרועות או הרגליים, הופך יפים זקוף שיער. באמבט מים חמים 15 דקות לאחר התחלת הסרת שיער. בשלב זה שהעור הוא רך, נקבוביות diastolic, למזער את הכאב; יכול גם להיות מושרות באמבטיה כמה שקיות של תה צמחים officinalis הורבנה, להקל על הסימפטומים של העור האדמומיות.

skincare אמר/ה...

  חרשי גילוח השיער מהירה


  גילוח חטיבת נוח הוא השיטה חסכוני ביותר של הסרת שיער. תער מהירה לא רק ללא כאבים, אבל גם בכל עת, סכין גילוח הניתן לשימוש חוזר. דור חדש של חרשי גילוח השיער ניתן עליות ומורדות על פני הגוף לגלח שיער הגוף, להפחית את היחס של משקעים פחם לאחר הסרת שיער, אבל ההרגל של ניסור בכל יום טוב יותר.


  כלי ההכנה: סכין גילוח השיער ידני או חשמלי, לחלח בקבוק של ג'ל להסרת שיער או הסרת שיער קרם.


  מתאים לאתרים: בית השחי, הגפיים.


  סיכון: גילוח שיער דק ★ הפך צפוף יותר; לאורך המדרון במהלך חיתוך שיער דק גדל, עם מגע קשה של השלף החשופים.


  הקוסמטיקאית מומלץ: אמבט לפני גילוח שיער, שיער הגוף רך. מומלץ תמיד לבדוק אם חדות כתער, וכדי להבטיח את הסרת שיער דק נקי.


  שעווה להסרת שיער מהירה מעט כואבת


  שיער הסרת שעווה השיער להסרת השפעה טובה יותר, קל יותר, אבל יש תחושה של כאב. שיער הסרת שעווה שיער הסרת שעווה הסרת שיער יש נשימה ניתן להשתמש בגלישה, ההשפעה היא מלאה.


  כלי ההכנה: פקקי שעווה להסרת שיער. שעווה להסרת שיער אשר ניתן לקנות מדף, ניתן גם אפר שימורי במקום זאת. עם אפשרות שעווה לבנה, לפני בעזרת מים מחוממים להימס, להכין מטלית כותנה נקי.


  התאם חלקים: הגפיים, שיער הגוף להתמודד עם שערות


  סיכון: ★ ★ מחזור הדם רע אין להשתמש שעווה להסרת שיער. שעווה חמה יהיה כפול שיער דק Folliculitis גרמו לצמיחה. ועל אף שיער דק יותר דליל, אך שיער דק קטן יהפוך stout יותר ויותר.


  הקוסמטיקאית מומלץ: משתפת פעולה עם העור כדי להפוך למינציה שעווה, קרועה מתי שעווה לקרוע במהירות במעלה כיוון צמיחת השיער וניקוי מים קרים, לחות sedation על התכנסות של החלש pores אסיד איפור מים.


  תרופה לטיפול בית


  ניסיון יפה-שיטה להסרת שיער לייזר


  הסרת שיער לייזר במהירות סבל קטנים, למרבה המזל, גם לכלול את המילה פעם אחת ולתמיד, הסיכון להצטלקות הוא מינימלי. כמה חודשים מאוחר יותר, אפילו הארוך מתוך שיער דק, גם להיות רזה יחסית להסוואת, גם מופחתת מאוד.


  עבור הקהל: הסרת שיער לייזר היא הטובה ביותר עבור אנשים של נעילה של טווח טיפול מעמיק של צבע שיער בהיר ב "פיגמנט בצבע כהה," אם העור כהה יותר, פיגמנט העור לייזר סביר פגום, ולגרום תיקונים לבן או נקודות, זהו המקרה, לעיתים קרובות לקחת חודשים כדי להתאושש בהדרגה. יש גם לייזר רך, למרות מתאים עבור כל צבע, אך כוח חדירה חלש יותר, לא קל הרס העור העמוקה של זקיקי השיער, האפקט ניתן רק להישמר במשך שלושה חודשים, שוות ערך הזמן המתוחזקים על-ידי שעווה להסרת שיער שני.


  יתרונות: מדויק, פעם היא קצרה, מהירה לפצוע ריפוי, זיהום סיכון נמוך.


  הערה: לפני הפעולה לבחור עם ניסיון עשיר בהרופאים הפעולה של הלייזר; לאחר תחזוקה זהיר, אך ורק א' בלוק.