Uvoz brand-name parfem Kozmetika Proizvodi za njegu kože šminkanje darove veleprodaju butik nakita trgovina


Lung Jyi is a Taiwan based distributor of wholesaling top brand cosmetics, fragrances & gift sets to trade & export to specialty stores, superstores or retail stores. We are dedicated in providing you with a wide selection of genuine brand names from every corner of the world. Our company offers a complete range of the most up-scale and cutting edge products, which includes perfume fragrances, men’s perfume、women’s perfume、mini perfume, skin care, cosmetic, color cosmetics, perfume gift sets, skin care gift sets, cosmetic gif sets, hair care, styling products, body care, bath and body accessories, makeup accessories, color cosmetics accessories, fashion decorations, gift sets, fancy products, Japanese fancy products etc.
Export/ Wholesale Business
Based on different channels, our customers could be divided into two categories, physical (traditional) and virtual (newly) channel. The traditional channel consists of trader, wholesaler, skin, body and hair care’s original installation import, franchise store, chain store, decoration corporation, gift corporation, department store, distributor and direct sale. In the other hand, the virtual channel is through wholesaling to the online shopping mall.
Basically, two kinds of our key customers are other smaller wholesalers and physical stores. And due to different trading volumes, trading figures or the long-term cooperation relationships, the wholesale price would be different in those two kinds of customers.

Our products come from creditworthy manufactures, agents or trading partners in order to ensure the product quality and avoid fakes. The bestselling high-quality products and the competitive price are our characteristics; therefore, welcome fraternity or all trades and professions to be our customers or give us some advices. Thank you!

Please call our office number for further information. E.Mail
Tel: 886-6-2820480 , 2822432 , 2833368
Fax: 886-6-2520390, 2828429
 

Opening hours: AM9:00~PM6:00 (Two days off every two week)
Address: No.403-2, Dawu St., Yongkang City, Tainan County 710, Taiwan (R.O.C.)

http://www.perfume.com.tw/english/
https://lungjyi.com/

Jyi ריאות הוא למפיץ טאיוואני המבוסס של wholesaling העליון מותג קוסמטיקה, ריחות & ערכות מתנה כדי לסחור & ייצוא מיוחדים לחנויות, superstores או חנויות קמעונאיות. אנחנו בלספק לך מגוון רחב של מותגים מקוריים מכל פינה בעולם. החברה שלנו מציעה מגוון שלם של סרגל למעלה, חדשני המוצרים, הכוללת ריחות בושם, הבושם perfume、women לגברים perfume、mini, טיפוח העור, קוסמטיים, צבע הקוסמטיקה, ערכות מתנה בושם, ערכות מתנות טיפוח העור, ערכות gif קוסמטיים, טיפוח השיער, בסגנון עיצוב מוצרים, טיפוח הגוף, אביזרי אמבט וגוף, עזרים איפור, עזרים קוסמטיקה צבע, קישוטי אופנה, ערכות מתנה, מוצרים מהודרים, יפנית מפואר מוצרים ועוד.

ייצוא / סיטונאות עסקים

מבוסס על ערוצים שונים, לקוחותינו ניתן לחלק לשתי קטגוריות, פיזית (מסורתית), וירטואלית ערוץ (החדש). הערוץ מסורתית מורכבת לסוחר, wholesaler, עור, הגוף ובטיפוח השיער של ייבוא ההתקנה המקורי, מאגר זיכיון, רשת שיווק, תאגיד קישוט, מתנה תאגיד, כלבו, מפיץ או מכירה ישירה. ביד אחרים, הערוץ הווירטואלי הוא דרך wholesaling קניון מקוון.

ביסודו של דבר, שני סוגים של לקוחותינו מפתח הם קטנים יותר סיטונאים וחנויות הפיזי אחרים. ו עקב אחסון מסחר שונים, מסחר איורים או קשרי שיתוף פעולה ארוך טווח המחיר הסיטונאי יהיה שונה בשני סוגים אלה של לקוחות.





המוצרים שלנו מגיעים קורספונדטים באתר לפי יצרנים, סוכנים או שותפי מסחר כדי להבטיח את איכות המוצר ולהימנע מקוסמים. את הגיגיו איכות מוצרים גבוהה ומחיר תחרותי הם מאפיינים שלנו; לכן, ברוכים הבאים האחווה או כל עסקאות ואת המקצועות לקוחותינו או לתת לנו כמה advices. תודה!





לקבלת מידע נוסף, פנה אל מספר במשרד שלנו. הפיגמנטרי

יום חמישי, 16 באוקטובר 2008

איפור שפתיים?



    איפור שפתיים?

    שפתיים איפור להראות שינוי הנשי של התוכן העיקרי, איפור שפתיים כדי להבין את הנקודות הבאות: השפה שנבחרה, מתאר השפה צבועות על מנת לקבוע את צבע השפתון, למרוח שפתון בתוך קווי המתאר את השפה

    .

    שפתיים שפתיים נבחרים ישירות על הפנים, את ההשפעה של איפור משחק תפקיד גדול.

    צייר קו מתאר השפתיים שפתון נבחרה על פי מאפיינים של השפתיים, כדי לקבוע את קווי המתאר של השפה איפור, מסומן אז זה עם עיפרון שפתיים או עצה שפתון. תיאור כאשר השפתיים פתוחות מעט, שפתיים

    על הגבעה שפתיים, עמק מיקום השפה מסומנים עם נקודות, בקשר עם עקומות מלוטש עד. מימין לשמאל, מלמעלה למטה, למשוך את השפתיים מחוץ מתאר. קווי המתאר של השפתיים

    הקו הוא לשאוף להשיג טבעי, כמה כוחות עט צריך להיות חלקה ואחידה. שפת הציור: בתוך השיטה המתוארת, קווי מתאר את צבועים השפה המקורית בתוך קצת, מתאים שפתיים גדולות ושפתיים עבות, מחוץ השיטה המתוארת, ב

    לרוחב קצת שפתיים כדי לתאר מתאר השפתיים כדי להתפיח את, מתאים שפתיים דקות וקטנות; שיטת הקו הישר על פי קווי המתאר שפתיים לשרטט קו ישר עם זווית חדה, מתאים שפתיים שפתיים בגודל: 1/3 של השפה

    שיטת הקו, השפה היתה Yamagata, קופצים עמוק וירידות, נותן תחושה רגשית, צרפת 1/2 שפתיים, הנקודה הגבוהה ביותר של השפה Yamagata העליון רק בפה את קו האמצע של אמצע לשיאה עם העמדה המקבילה של עובי השפה התחתונה

    גובה זהה של סימטריה השפה העליונה והתחתונה, היא השפה הפופולרית: 2/3 של השפה בצרפת, 2/3 של הפה כדי השפה העליונה לשיא Yamagata במקום מרכזי השפה, נותן תחושה רחבה ויפה.

    קבע את העושר של צבע שפתון שפתון, וצבעים שונים של שפתון ניתן להשיג בצבעים איפור שונים. באותו צבע של שפתון, בגוונים של גוונים שונים, יהיו שינויים רבים,

    גוונים שונים של איפור של ההשפעה תהיה שונה. צבע השפתון: חום אדמדם, צבע הוא פשוט, החלה על נשים מבוגרות ואיפור הגברים, צבעי איפור נראית פשוטה ויציבה, כתום

    הצבעים מופיעים חם, מלא מרץ, והנקבה צעיר עשיר, צבעים איפור מראה חם דמיון, קסם, ורוד רך, צבעוני, קל, טבעי, נמרח על העור, מ

    נערה צעירה בצבעים איפור לבן נראה רענן ורך, עלה בצבע אדום אלגנטי, מדהים, מקסים צבעים איפור בוגרות נראה יישום מסנוור, רחב יותר, צבע אדום שעועית אדומה עדין, טיפוסי

    יה, קל, טבעי, הצבעים נראים איפור רך, חלה על נשים בוגרות יותר. איפור, שימוש בשפתון בצבע יש לתאם עם איפור צבע עור אישיות, צל, צבע עיניים וטמפרמנט.

    שפתון שפתון לתוצאת הצבעים שנבחרו בתוך קווי המתאר, כאשר מיושם, מראה מחשב כף היד ביד אחת השפתון באופן שווה לאורך השפתיים קווים אנכיים על הציור. צבע השפה המרכזית מעט קל יותר, והוא יכול לייצר מלא

    אפקט. לבסוף, הקש על השפתיים עם רקמות, יספוג שמן יותר מדי. על מנת להגביר את תחושת השקיפות של השפה, מצופה מעט שפתון פרל, צבוע משטח מתאים כאשר, ואפילו למחוק אור מרכזית בולטת על הקו.

     
     
     
     

    תגובה 1:

    skincare אמר/ה...

    העור של מה?


      מעטפת הגנה, הרגיש, ויסות טמפרטורת הגוף, קליטה, והוצאת ואת הפרשת, חילוף החומרים ופונקציות פיזיולוגית.


      הגנה על העור מכוסה בעור האדם, צמתי צר של שכבה תא אפידרמיס. מכיל כמויות גדולות של קולגן, אלסטית סיבי ב dermis, העור היא קשה ורכה, יש מתח, גמישות. כאשר כוח חיצוני חיכוך או גרירה, עדיין לא נפגעו, המתחדשת לאחר החיצוני לכפות ההסרה. הרקמה התת-עורית גדלים עבור MS, מכיל מספר רב של תאי שומן, יש השפעה cushioning. העור יכול להיות מניעת הזרמים, corneum הרובד של העור הוא מנצח המסכן, הנוכחי יש יכולת בידוד מסוימים, באפשרותך למנוע את סכום של הנוכחית על נזק גוף האדם. מעטפת הרובד corneum ו מלנין בגרגרים ניתן לשקף, לספוג חלק UV, מניעת שלו רקמות פנימיות של נזק גוף חדרה. בלוטת חלב הפרשת הסבום, בלוטות זיעה הפרשת זיעה, תערובת, על פני העור ויוצרים שכבת emulsification קרום עור, לחות קוטיקולה כדי למנוע chapped העור. זיעה ניתן למהול במידה של כימיקלים pH, להגן על העור. סבום סרט על-פני העור הוא חומצה חלשה, למנוע חיידקים בעור, הפלישה פטרייתי, bacteriostasis, אפקט bactericidal.


      הפונקציה החישה עשיר עצביים החישה בעור, מורגש מחוץ לגירויים שונים, מייצרת מגוון של תחושות שונות, מרגישים כמו מגע, כאב, ללחץ, תחושה של חום, תחושת קור, ועוד.


      ויסות טמפרטורת הגוף כאשר הטמפרטורה בחוץ הוא גבוה, רשת מספר גדול של נימי הדם בעור פתוחות, זרימת הדם מוגברת של פני השטח, פיזור חום מגבירה את העור, טמפרטורת הגוף אינה גבוהה מדי. כאשר הטמפרטורה נמוכה, רשתות של נימי הדם של החלק העור סוגר, כמה זרימת הדם ללא פני השטח של הגוף, ישירות על-ידי anastomosis arteriovenous בתוהו, הפחתת זרימת דם שטחיים, הפחתת חום, שמירה על טמפרטורת הגוף. כאשר הטמפרטורה גבוהה, הגוף הרבה זיעה, תהליך אידוי הזיעה לקחת חלקים של חום הגוף, כדי להקטין את ההשפעות של טמפרטורת הגוף.


      הפרשת ואת הפרשת בלוטות הזיעה לבעיטה העור להזיע, בלוטת חלב הפרשת הסבום. סבום העור, זיעה ערבוב טופס שמן האמולסיה ממברנה, הגנה על לחות העור והשיער. העור באמצעות מזיעים הפרשת מבזבז חילוף החומרים, כמו חומצת שתנן, הלאה.


      מקדם מגנטיות של צר לא פונקציה קליטה של העור אינה מוחלטת, היא מסוגלת לקלוט באופן סלקטיבי את החומרים המזינים אל העולם החיצוני. העור קליטה של התזונה ישירות מהעולם החיצון באמצעות שלושה: יש חדירה התזונתי קרום cuticular keratinocyte; מקרומולקולות, חומר מסיסים במים קטנה כמות יכול להיות נספג דרך בנקבוביות העור, להזיע נקבובית של ביצ; כמות קטנה של חומרי הזנה דרך-פני הפער פרמיאביליות junctional אל dermis.


      חילוף החומרים של תאי העור יש את היכולת לפצל את הפצת ולעדכן את חילוף החומרים. העור חילוף חומרים בין 10 בבוקר ל 2 בבוקר הפעילים ביותר, כדי להבטיח שינה טובה בתקופה זו כדי לשמור על הרבה טוב.


      עור חלק כ מתנדבים, נתון ותדירותם פעילות חילוף החומרים. יש המון לחות העור ו- fat, הם לא רק לבצע את העור plump לשעבר, גם לספק אנרגיה עבור הפעילויות בכל הגוף, באפשרותך להוסיף מים או לאחסון עודפי המים בגוף בדם. העור היא האחסון של סוכר, ניתן לווסת ריכוז הסוכר בדם, לשמירה של גלוקוז בדם רגילה.