Uvoz brand-name parfem Kozmetika Proizvodi za njegu kože šminkanje darove veleprodaju butik nakita trgovina


Lung Jyi is a Taiwan based distributor of wholesaling top brand cosmetics, fragrances & gift sets to trade & export to specialty stores, superstores or retail stores. We are dedicated in providing you with a wide selection of genuine brand names from every corner of the world. Our company offers a complete range of the most up-scale and cutting edge products, which includes perfume fragrances, men’s perfume、women’s perfume、mini perfume, skin care, cosmetic, color cosmetics, perfume gift sets, skin care gift sets, cosmetic gif sets, hair care, styling products, body care, bath and body accessories, makeup accessories, color cosmetics accessories, fashion decorations, gift sets, fancy products, Japanese fancy products etc.
Export/ Wholesale Business
Based on different channels, our customers could be divided into two categories, physical (traditional) and virtual (newly) channel. The traditional channel consists of trader, wholesaler, skin, body and hair care’s original installation import, franchise store, chain store, decoration corporation, gift corporation, department store, distributor and direct sale. In the other hand, the virtual channel is through wholesaling to the online shopping mall.
Basically, two kinds of our key customers are other smaller wholesalers and physical stores. And due to different trading volumes, trading figures or the long-term cooperation relationships, the wholesale price would be different in those two kinds of customers.

Our products come from creditworthy manufactures, agents or trading partners in order to ensure the product quality and avoid fakes. The bestselling high-quality products and the competitive price are our characteristics; therefore, welcome fraternity or all trades and professions to be our customers or give us some advices. Thank you!

Please call our office number for further information. E.Mail
Tel: 886-6-2820480 , 2822432 , 2833368
Fax: 886-6-2520390, 2828429
 

Opening hours: AM9:00~PM6:00 (Two days off every two week)
Address: No.403-2, Dawu St., Yongkang City, Tainan County 710, Taiwan (R.O.C.)

http://www.perfume.com.tw/english/
https://lungjyi.com/

Jyi ריאות הוא למפיץ טאיוואני המבוסס של wholesaling העליון מותג קוסמטיקה, ריחות & ערכות מתנה כדי לסחור & ייצוא מיוחדים לחנויות, superstores או חנויות קמעונאיות. אנחנו בלספק לך מגוון רחב של מותגים מקוריים מכל פינה בעולם. החברה שלנו מציעה מגוון שלם של סרגל למעלה, חדשני המוצרים, הכוללת ריחות בושם, הבושם perfume、women לגברים perfume、mini, טיפוח העור, קוסמטיים, צבע הקוסמטיקה, ערכות מתנה בושם, ערכות מתנות טיפוח העור, ערכות gif קוסמטיים, טיפוח השיער, בסגנון עיצוב מוצרים, טיפוח הגוף, אביזרי אמבט וגוף, עזרים איפור, עזרים קוסמטיקה צבע, קישוטי אופנה, ערכות מתנה, מוצרים מהודרים, יפנית מפואר מוצרים ועוד.

ייצוא / סיטונאות עסקים

מבוסס על ערוצים שונים, לקוחותינו ניתן לחלק לשתי קטגוריות, פיזית (מסורתית), וירטואלית ערוץ (החדש). הערוץ מסורתית מורכבת לסוחר, wholesaler, עור, הגוף ובטיפוח השיער של ייבוא ההתקנה המקורי, מאגר זיכיון, רשת שיווק, תאגיד קישוט, מתנה תאגיד, כלבו, מפיץ או מכירה ישירה. ביד אחרים, הערוץ הווירטואלי הוא דרך wholesaling קניון מקוון.

ביסודו של דבר, שני סוגים של לקוחותינו מפתח הם קטנים יותר סיטונאים וחנויות הפיזי אחרים. ו עקב אחסון מסחר שונים, מסחר איורים או קשרי שיתוף פעולה ארוך טווח המחיר הסיטונאי יהיה שונה בשני סוגים אלה של לקוחות.





המוצרים שלנו מגיעים קורספונדטים באתר לפי יצרנים, סוכנים או שותפי מסחר כדי להבטיח את איכות המוצר ולהימנע מקוסמים. את הגיגיו איכות מוצרים גבוהה ומחיר תחרותי הם מאפיינים שלנו; לכן, ברוכים הבאים האחווה או כל עסקאות ואת המקצועות לקוחותינו או לתת לנו כמה advices. תודה!





לקבלת מידע נוסף, פנה אל מספר במשרד שלנו. הפיגמנטרי

יום חמישי, 16 באוקטובר 2008

כיצד מסיר איפור?




כיצד מסיר איפור?

מסיר יש לבצע על פי סדר עיניים, גבות, שפתיים, לחיים, שיטה ספציפית היא:

מסקרה ברור שנחתם עם כרית כותנה לחה עם כמות קטנה של חומר מסיר איפור עיניים, יחד לכיוון הצמיחה עפעף, על ידי שורשי הריסים לנגב בעדינות את קצה הריסים, מסקרה על הריסים ברור.

אייליינר בהיר עם ספוגית כותנה לחה עם כמות קטנה של סוכן איפור במסיר, לאורך פינה את החלק הפנימי של העפעף לגרום עיניו לגלגל לנגב בעדינות ניקוי, בהתאמה, על אניה על העיניים; הלקוח כדי לפקוח את עיניהם, יהיה תחת עין

העור נפתח מעט, עם מקלון צמר גפן טבולה סוכן מסיר איפור עיניים, בשולי העפעפיים התחתונים, לגלגל את עיניו כדי לנגב מתוך ניקוי פינה בפנים, בהתאמה, תחת השוט של העיניים.

ניקוי צלליות ו הגבה יהיה מוכתם פיסת חומר מסיר כותנה, כיסוי, בהתאמה, בעיני העפעף ועל גבה, ולנגב בעדינות על שני הצדדים, ברורים של צלליות ואיפור גבה.

שפתון ברורה יד אחת בעדינות את הצד של הפה לעומת זאת מוכתמת סוכן השפה מסיר חתיכת צמר גפן, לחץ לחיצה ארוכה על הצד של הפה למשוך לנגב לצד השני של השפה ניקוי.

קח סוכן מסיר מתאים לשים אותו על אדום, לחי בלחי ברור הלחיים עם האצבעות לאורך השריר הזיגומטית כלפי מעלה בעדינות, מוסיפים כמות קטנה של מים חמים, כך תחליב קרן לבן, ולאחר מכן לשטוף עם מים חמים

ניקוי הלחי.


 perfume fragrance

 
 
 

תגובה 1:

skincare אמר/ה...

לבנות אצבע היופי בתחילת הקיץ


  זרימת האש בתחילת הקיץ, החל חיים חדשים בכל שלה הכל יפה, כאשר קפוץ עמעום משם, מבריק הקיץ מתחילה, פרחים ללבלב קצות האצבעות. עם רוח מבריק עבה, להתפלל עבור יום שמש.


  עשר יפה נוסף


  לנקות את הידיים, וביד לאחר מכן, כמו שלנו פילינג הפנים, פילינג מכיוון שזה שמפריע לכך יד מוצר ספיגת החומרים המזינים, גם נראה משעמם, יבש, להשפיע על המראה של היד ויבש. לא ניתן להסוות אפילו המבריק ביותר ציפורניים זוג ידיים בלויים. לכן לפני הציפורן, הנקה דף הבית יד תחילה.


  1, להכין קערה עם מים חמים, ידיים להשרות במים כ ורכה.


  2, עם סבון רך וחלש אלקליות לניקוי העור יד, ניקוי ציפורניים ציפורניים עם מברשת הציפורן או מברשת שיניים קטנה קשה לנקות את החלקים מסביב.


  3, בחר את קרם פילינג או גוף לשפשף לעור יד למים נקיים עמוק ונקי.


  4, היד האחרון לעצמך עיסוי קפדני, השליך יד קרם הזנה.


  להפוך ממש יפה


  יופי על קצות האצבעות, הראשון פני הציפורן עם שכבת שריון סוף-שמן, רצוי המכילים סידן הרכב, דבר שעלול לגרום לה קשה ציפורניים אינו קל לשבור, גם מונע ככל שמרבים להשתמש בו שמן ferrous לגרום ציפורניים צהוב, יבש. על-ידי ציפוי הראשון, מצופה משני הצדדים לאחר, ציפוי של מברשת שמן צריך בדרך כלל להיות ולמסור מריחה בזווית של 45 מעלות, ולבסוף-מצופה טבלה שמן (או שמן שקוף), אשר יהפוך הצבע נוסף הנמשך במונחים של שמן, אלא גם כדי להפוך דלק יבש מהר יותר. בנוסף, ניתן גם לעשות הרבה קישוט על הציפורן, ביצוע ממש que ויוה.


  אצבעות דק


  הידיים הוא הפנים האישה השנייה, מחיקת רגיל של העור סביב המיטה הציפורן, ניתן להפוך המיטה הציפורן נראה צרים יותר, הידיים נראות גם מאוד נקי ומסודר.


  1, עם סכין דחיפה יחד המיטה הציפורן להסרת עור מת סביב הציפורניים.


  בסעיף 2, לאחר מכן עם חול כמו הקצה של מסמרים בצורת האות ו מלוטש.


  3, לאחר מכן עם קוביות ומלוטש של משטח מלוטש ציפורניים, עשיית ציפורניים עיבוד תמונה שקופה צבעים טבעיים.


  4, לאורך קצה המיטה הציפורן להחיל שמנים תזונתי, למנוע ציפורניים על הקצה של הגידול של spinibarbus וצחיח.