Uvoz brand-name parfem Kozmetika Proizvodi za njegu kože šminkanje darove veleprodaju butik nakita trgovina


Lung Jyi is a Taiwan based distributor of wholesaling top brand cosmetics, fragrances & gift sets to trade & export to specialty stores, superstores or retail stores. We are dedicated in providing you with a wide selection of genuine brand names from every corner of the world. Our company offers a complete range of the most up-scale and cutting edge products, which includes perfume fragrances, men’s perfume、women’s perfume、mini perfume, skin care, cosmetic, color cosmetics, perfume gift sets, skin care gift sets, cosmetic gif sets, hair care, styling products, body care, bath and body accessories, makeup accessories, color cosmetics accessories, fashion decorations, gift sets, fancy products, Japanese fancy products etc.
Export/ Wholesale Business
Based on different channels, our customers could be divided into two categories, physical (traditional) and virtual (newly) channel. The traditional channel consists of trader, wholesaler, skin, body and hair care’s original installation import, franchise store, chain store, decoration corporation, gift corporation, department store, distributor and direct sale. In the other hand, the virtual channel is through wholesaling to the online shopping mall.
Basically, two kinds of our key customers are other smaller wholesalers and physical stores. And due to different trading volumes, trading figures or the long-term cooperation relationships, the wholesale price would be different in those two kinds of customers.

Our products come from creditworthy manufactures, agents or trading partners in order to ensure the product quality and avoid fakes. The bestselling high-quality products and the competitive price are our characteristics; therefore, welcome fraternity or all trades and professions to be our customers or give us some advices. Thank you!

Please call our office number for further information. E.Mail
Tel: 886-6-2820480 , 2822432 , 2833368
Fax: 886-6-2520390, 2828429
 

Opening hours: AM9:00~PM6:00 (Two days off every two week)
Address: No.403-2, Dawu St., Yongkang City, Tainan County 710, Taiwan (R.O.C.)

http://www.perfume.com.tw/english/
https://lungjyi.com/

Jyi ריאות הוא למפיץ טאיוואני המבוסס של wholesaling העליון מותג קוסמטיקה, ריחות & ערכות מתנה כדי לסחור & ייצוא מיוחדים לחנויות, superstores או חנויות קמעונאיות. אנחנו בלספק לך מגוון רחב של מותגים מקוריים מכל פינה בעולם. החברה שלנו מציעה מגוון שלם של סרגל למעלה, חדשני המוצרים, הכוללת ריחות בושם, הבושם perfume、women לגברים perfume、mini, טיפוח העור, קוסמטיים, צבע הקוסמטיקה, ערכות מתנה בושם, ערכות מתנות טיפוח העור, ערכות gif קוסמטיים, טיפוח השיער, בסגנון עיצוב מוצרים, טיפוח הגוף, אביזרי אמבט וגוף, עזרים איפור, עזרים קוסמטיקה צבע, קישוטי אופנה, ערכות מתנה, מוצרים מהודרים, יפנית מפואר מוצרים ועוד.

ייצוא / סיטונאות עסקים

מבוסס על ערוצים שונים, לקוחותינו ניתן לחלק לשתי קטגוריות, פיזית (מסורתית), וירטואלית ערוץ (החדש). הערוץ מסורתית מורכבת לסוחר, wholesaler, עור, הגוף ובטיפוח השיער של ייבוא ההתקנה המקורי, מאגר זיכיון, רשת שיווק, תאגיד קישוט, מתנה תאגיד, כלבו, מפיץ או מכירה ישירה. ביד אחרים, הערוץ הווירטואלי הוא דרך wholesaling קניון מקוון.

ביסודו של דבר, שני סוגים של לקוחותינו מפתח הם קטנים יותר סיטונאים וחנויות הפיזי אחרים. ו עקב אחסון מסחר שונים, מסחר איורים או קשרי שיתוף פעולה ארוך טווח המחיר הסיטונאי יהיה שונה בשני סוגים אלה של לקוחות.





המוצרים שלנו מגיעים קורספונדטים באתר לפי יצרנים, סוכנים או שותפי מסחר כדי להבטיח את איכות המוצר ולהימנע מקוסמים. את הגיגיו איכות מוצרים גבוהה ומחיר תחרותי הם מאפיינים שלנו; לכן, ברוכים הבאים האחווה או כל עסקאות ואת המקצועות לקוחותינו או לתת לנו כמה advices. תודה!





לקבלת מידע נוסף, פנה אל מספר במשרד שלנו. הפיגמנטרי

יום חמישי, 16 באוקטובר 2008

משמורת על מוצרי קוסמטיקה?




משמורת על מוצרי קוסמטיקה?

קוסמטיקה מרכישת להפעיל את התהליך במעצר ולשימוש, למשמרת של מוצרי קוסמטיקה, ערבות קוסמטי. קוסמטיקה להציל ובכן, זה מתכלה, אם כן, להיות

יחידת שיטת האחסון הנכון. משמורת על מוצרי קוסמטיקה צריך לשים לב למניעת זיהום, שמש, חום, כפור, לחות, תצוגה סבירה.

לאחר ההפרדה של החלק מניעת זיהום אריזות לקוסמטיקה הפתוח של ארז בנפח קטן של המנגנון, את החלק השני של מחדש אטום. שימוש במוצרי קוסמטיקה, איפור השימוש חיטוי בולטות, עם ספין

חזק, כדי להפוך את הקוסמטיקה כדי למנוע התפתחות חיידקים במהלך חמצון או את כמות חיידקי.

החדירה אולטרה סגול של השמש חזק, קל שמן ותבלינים לייצר חמצון והרס של פיגמנט, קוסמטיקה יש לאחסן.

המקום ועמיד בפני חום אחסון של מוצרי קוסמטיקה, הטמפרטורה צריכה להיות נמוכה 35 ℃. טמפרטורה גבוהה מדי יגרום קוסמטיקה הרס האמולסיה, וכתוצאה מכך ההפרדה שומן מים הצטמקות המעמד Fengao קוסמטיקה, לכן שינוי קוסמטי

איכות כישלון.

טמפרטורת ההקפאה נמוכה של קרח מים לעשות קוסמטיקה, הרס אמולסיה, נמס מרקם עבה יותר מפוזר, מאבד את האפקטיביות של מוצרי קוסמטיקה, גירוי בעור.

לחות הסביבה הלח הוא בית גידול מיקרואורגניזמים, סביבה לחה מדי עבור חיידקים כדי להאיץ את המופע הרבייה של הידרדרות הקוסמטיקה המכילים חלבונים, שומנים. גם כמה אריזות מוצרי קוסמטיקה

בקבוק או מכסה עשוי ברזל, קל לח, חלודה, קורוזיה קרם בקבוק, כך ההידרדרות. קוסמטיקה צריך להיות ממוקם במקום, מאוורר ויבש לשמור.

קוסמטיקה סביר צריך להיות ממוקם במקום בו עמד נקי, בעדינות, כאשר אינו בשימוש המכסה כדי להדק או חותם בכיס כדי למנוע אבק או זיהום לכלוך אחר על מנת למנוע אובדן הטעם. לא

לסחוט, לסחוט או לחץ על האריזה של מוצרי קוסמטיקה להציב חייבת להיות סבירה, על מנת למנוע נזק שחול אריזה, מוצרי קוסמטיקה חמצון או זיהום.

לשים לב חיי המדף של מוצרי קוסמטיקה, בדרך כלל למשך שנה, עד למעלה משנתיים, לא צריך להיות אחסון לטווח ארוך, כדי למנוע כישלון. שימוש קוסמטי תקופת אחסון בטוח זה לא אותו הדבר:

מסקרה לפתוח שלושה עד שישה חודשים, או ביחס לזרוק פעם אחת החלה להתעבות או caking. ניתן לאחסן בטמפרטורת החדר. צלליות, קרם עיניים בצל תקופה של 1-2 חודשים, או ברגע שאתה מתחיל להתעבות או

למסכת ביחס לזרוק. ניתן לאחסן בטמפרטורת החדר. אייליינר, אייליינר נוזלי יכול להיות מאוחסן במשך 3 עד 6 חודשים, אייליינר כללי ניתן לאחסן במשך יותר מ -10 שנים. בטמפרטורת החדר יכול. קרן, המשמש 1 עד 2 שנים

לאחר התקשות, שינוי צבע או ריח, אמר הרכב השומן של אחד מתכלה, ואין לעשות בה שימוש חוזר, בטמפרטורת החדר או במקרר יכול, כדי למנוע מאור השמש. אמולסיה, אתה יכול להשתמש 2 עד 3 שנים, פעם אחת השיער

ריח התדרדרות הבריאות, ניתן לאחסן בטמפרטורת החדר או במקרר. בושם, ניתן לאחסן על שנה אחת, או כאשר נמוג הריח, הוציא חמוץ, אנחנו לא צריכים להשתמש בו. חנות בטמפרטורת החדר יכול. , שפתון שעוות

עשה, אשר ניתן להשתמש בהם במשך כמה שנים, הוא מאוחסן הכי טוב במקרר או כדי למנוע את השמש בטמפרטורות גבוהות. שפתון יספוג לחות מהאוויר, להיזהר לפעמים עובש.


shuuemura kose
fashion

תגובה 1:

skincare אמר/ה...

העור במהלך סוף השבוע כדי להתחיל שמח


  כמו עם כל האנשים העיר ההומה, להוט בסוף השבוע, להוט יומיים של וחופשי. קניות וחברים לעגל למסיבה, באהבה שלו sth המעינות האביב תכנית סוף שבוע מלא ברומנטיקה.


  אבל לא משנה כמה סידור, שמור על עצמך יש לך דברים לא עושים – עור שמן. שבוע עבודה מהירה פסע כך שיהיה לך אין זמן שלהם "שמלת השני," על השימוש ביומיים אלה חינם לקחת שמור היטב, שעולה על גדותיו על-ידי פאר יותר בסוף השבוע.


  לאחר שבוע של עבודה קשה, בעור הגוף, כמו מצבי רוח, עייף. אותו צריך לטבול טוב אמבט חמים, העור, מצב הרוח תוך הרפיית. על המים חצי-קפה חם, 40 מעלות, מעביר על אמבט זלץ מים ופרחים. המוסיקה צליל, המנגן פתוח לרדוף, הגוף לחלוטין לתוך החיבוק של המים, זכור צרות במרחק קילומטרים רבים מן הכל, מדיטציה, הגוף ואת הלב זה את הבהירות עד לחלוטין בתחום המתוק.


  מזג אוויר טוב שיש בעלת מזג טוב, אבל אנחנו חייבים מעולם לא להזניח את קרינת על-סגול לחרדה יש נוכחות מתמדת על העור של הנזק. עליך להיות השמש והמים אחד קרם או קרם, שניהם עבורך UV חפוזות, הפלישה, ולתת העור מלא של חומרים תזונתיים.


  יישום של אבקת דק, להפוך את העור יותר הוגן רך; חלקם מואר מהבהב צללית עיניים על העפעפיים, עיניים, לבהות זוהר יותר; מצופה עם גוונים טבעיים עדין של שפתון, שפתו אבקת מעט רגוע ומאושר.


  פתיחת ארון הבגדים, מואר טוב מזג האוויר, על ערכה של צבע בהיר בגדים. טרמפ תיקי־יד קטנה יפיפייה, בחזית השיקוף הפך עיגול, מסתמך בעיקר על ההסרה של אנשים ירקן טריים.


  הפליג באנשים באים והולכים במרכז העיר, המטרה שלך מאוד יפה נוף, הוא מלאך ברייט. טיפוח העור, טיפול עבור עצמך. שמח להתחיל השבוע, נמרץ יותר מותג חדש בשבוע הבא.


  שנית, שים לב הבריחה שש עיניים יפות נעליים "אויבים", אלכוהול, סיגריות, השמש, אוויר זיהום, חוסר שינה, קוסמטיקה העין שפג תוקפם הם נזק עדין מעטפת של האשם. אלכוהול ניתן לקדם את מחזור הדם, סביב הרחבה קפילרית זעיר של העיניים, אם מופרז שתייה, קרע קפילרית קבל כתמים מכוערים. סיגריות והשמש רבה מדי תגרום העור סביב פציעות עין, דבר המתבטא קמטים. חיידקים אוויר מזוהם, קוסמטיקה מיושן עשוי לגרום דלקת עיניים, חוסר שינה בקלות להפוך לך "פנדה", כך נאלץ לעבוד שעות נוספות, לקחת מרווח את התחושה זמן בדרך כלל, לשמור על עיניים נקיים ובריאים.


  עין קרם עור היא היעילות ביותר, עם זאת, נשים רבות לדעת כמה חריגה של קרם עיניים. כמה אנשים הכנסת, wrinkle, נזכר רק puffiness עפעף, עיגולים כהים, שקיות תחת קרם העיניים; רק בפינות; גם כמה הנערה כי הצעיר ומתי לא להשתמש עין, אלה אינן מתאימות הבנה.


  עיניים קמטים מכיוון רקמות epidermal היבשה רזה, עם אובדן הדרגתי של קולגן, אלסטין, במקור תחת קולגן, סיבי אלסטית הרקום לתוך עדינה רשת פגום, מופיעים עובי שונות של קמטים. Blepharoplasty התחתון הוא עוד יותר הזדקנות העור של העין, העור, הרקמה התת-עורית גדלים מהמוצר השומן התת-עורית גדלים, כך ללא קמטים ובעיות אחרות, כאשר ביום גשום, שימושי לעור העין.


  נערות צעירות בעוד העור הבעיה העין היא לא הרבה, אבל עם מופרז, העונה, השפעות של גורמים סביבתיים כגון העין גם קיים, כך בין 18-24 בנות יכולים לפתח הרגלי העין.


  משטח הנשי מתחת החלק הראשון הוא עין של הרפיה הזדקנות, עפעף עליון, בעוד שאין אף פינה של עורב שלושה גלוי, פגיע יותר, כך היא הדרך הנכונה להשתמש קרם עיניים האצבעות טבעת לאורך לפינות הפנימיות עפעף עליון, זנב העין, העפעפיים התחתון נעשה עיסוי סיבובי, העור לגמרי נספגים. באותו זמן, בשילוב עם שינה נאותה והרבה ירקות ופירות לשמירה על עור צעיר העין.


  בנוסף, עין העור, מבנה העור הוא שונה. העור סביב העיניים הוא דק ביותר, בלוטות החלב ב האדם העור corneum הרובד ההפצה האזוריים לפחות, בעוד הוא בתדירות הגבוהה ביותר של האתר, לכן, עין פנים קרם תכונה שונה לחלוטין, אין אפשרות לערבב.