Uvoz brand-name parfem Kozmetika Proizvodi za njegu kože šminkanje darove veleprodaju butik nakita trgovina


Lung Jyi is a Taiwan based distributor of wholesaling top brand cosmetics, fragrances & gift sets to trade & export to specialty stores, superstores or retail stores. We are dedicated in providing you with a wide selection of genuine brand names from every corner of the world. Our company offers a complete range of the most up-scale and cutting edge products, which includes perfume fragrances, men’s perfume、women’s perfume、mini perfume, skin care, cosmetic, color cosmetics, perfume gift sets, skin care gift sets, cosmetic gif sets, hair care, styling products, body care, bath and body accessories, makeup accessories, color cosmetics accessories, fashion decorations, gift sets, fancy products, Japanese fancy products etc.
Export/ Wholesale Business
Based on different channels, our customers could be divided into two categories, physical (traditional) and virtual (newly) channel. The traditional channel consists of trader, wholesaler, skin, body and hair care’s original installation import, franchise store, chain store, decoration corporation, gift corporation, department store, distributor and direct sale. In the other hand, the virtual channel is through wholesaling to the online shopping mall.
Basically, two kinds of our key customers are other smaller wholesalers and physical stores. And due to different trading volumes, trading figures or the long-term cooperation relationships, the wholesale price would be different in those two kinds of customers.

Our products come from creditworthy manufactures, agents or trading partners in order to ensure the product quality and avoid fakes. The bestselling high-quality products and the competitive price are our characteristics; therefore, welcome fraternity or all trades and professions to be our customers or give us some advices. Thank you!

Please call our office number for further information. E.Mail
Tel: 886-6-2820480 , 2822432 , 2833368
Fax: 886-6-2520390, 2828429
 

Opening hours: AM9:00~PM6:00 (Two days off every two week)
Address: No.403-2, Dawu St., Yongkang City, Tainan County 710, Taiwan (R.O.C.)

http://www.perfume.com.tw/english/
https://lungjyi.com/

Jyi ריאות הוא למפיץ טאיוואני המבוסס של wholesaling העליון מותג קוסמטיקה, ריחות & ערכות מתנה כדי לסחור & ייצוא מיוחדים לחנויות, superstores או חנויות קמעונאיות. אנחנו בלספק לך מגוון רחב של מותגים מקוריים מכל פינה בעולם. החברה שלנו מציעה מגוון שלם של סרגל למעלה, חדשני המוצרים, הכוללת ריחות בושם, הבושם perfume、women לגברים perfume、mini, טיפוח העור, קוסמטיים, צבע הקוסמטיקה, ערכות מתנה בושם, ערכות מתנות טיפוח העור, ערכות gif קוסמטיים, טיפוח השיער, בסגנון עיצוב מוצרים, טיפוח הגוף, אביזרי אמבט וגוף, עזרים איפור, עזרים קוסמטיקה צבע, קישוטי אופנה, ערכות מתנה, מוצרים מהודרים, יפנית מפואר מוצרים ועוד.

ייצוא / סיטונאות עסקים

מבוסס על ערוצים שונים, לקוחותינו ניתן לחלק לשתי קטגוריות, פיזית (מסורתית), וירטואלית ערוץ (החדש). הערוץ מסורתית מורכבת לסוחר, wholesaler, עור, הגוף ובטיפוח השיער של ייבוא ההתקנה המקורי, מאגר זיכיון, רשת שיווק, תאגיד קישוט, מתנה תאגיד, כלבו, מפיץ או מכירה ישירה. ביד אחרים, הערוץ הווירטואלי הוא דרך wholesaling קניון מקוון.

ביסודו של דבר, שני סוגים של לקוחותינו מפתח הם קטנים יותר סיטונאים וחנויות הפיזי אחרים. ו עקב אחסון מסחר שונים, מסחר איורים או קשרי שיתוף פעולה ארוך טווח המחיר הסיטונאי יהיה שונה בשני סוגים אלה של לקוחות.





המוצרים שלנו מגיעים קורספונדטים באתר לפי יצרנים, סוכנים או שותפי מסחר כדי להבטיח את איכות המוצר ולהימנע מקוסמים. את הגיגיו איכות מוצרים גבוהה ומחיר תחרותי הם מאפיינים שלנו; לכן, ברוכים הבאים האחווה או כל עסקאות ואת המקצועות לקוחותינו או לתת לנו כמה advices. תודה!





לקבלת מידע נוסף, פנה אל מספר במשרד שלנו. הפיגמנטרי

יום חמישי, 16 באוקטובר 2008

איזה סוג של שפתון?



    איזה סוג של שפתון?

    השפתון הוא אחד הגדולים קוסמטיקה לנשים להשתמש בשפתון טוב צריך את התנאים הבאים:

    אינו מכיל חומרים מזיקים, אינו גורם לאלרגיות, טעם טהור, אין ריח, ריח, הדבק אמור להיות מסוגל לשמור היטב בצורת מוט, שימון ויפה אבל לא מתוק מדי, בהיר בצבע אחיד, לא צריך עומק

    אל השני, חלק, קל ליישום, מבלי לבזבז מאמץ יכול להיות מצופה באופן שווה על השפתיים, קרם חום ההתנגדות טוב, בימים קרים חמים אמורה להיות זליגת הנפט בנסיבות רגילות, פיצוח קר, שינוי צבע, 1 שנה

    לא להתכווץ מבפנים, לא רך, הדבק להחיל על השפתיים על מנת לשמור על השעות לא ליפול, צבע מתמשכת, על פני השטח בועות הדבקה, צביעה, ואת המשקעים של שומנים ושמנים; קליפה חלקה, חומרים מראה האריזה צריכה להיות יפה, גמיש.


    perfumes
    perfumes fragrances

     
     
     

    תגובה 1:

    skincare אמר/ה...

    טרילוגיית מקלחת, בו תיקח?


      רחצה קיץ, בתדירות גבוהה גם הוא בזמן הקרוב. אמבט פניה קשורה בשלב הראשון של התוכנית יופי: ניקוי, לכבס, רחצה, יופי שעליך לטפל תחילה? איך רוחצים?


      מומחים יופי הרים שלושת השלבים של הסדר הנכון צריך להיות: לרחוץ את הפנים שלך, רחצה, שטיפת השיער.


      "שיר האמבט" אחד: לרחוץ


      מדוע הראשון לרחוץ את הפנים שלך? מסתבר כי כאשר לאחר המקלחת, מים חמים, ולא תפיק להבל vapors, pores, למקרה של התפשטות תרמי של גוף האדם, כך אם תחילה לא לרחוץ את הפנים בשלב זה, יום המצטברות דברים מלוכלכים בפנים, יעביר את נקבוביות דלתות נפתחו מתי aboveboard, באופן טבעי לתוך המסך אורח. עם הזמן, נקבוביות שלך גידול הדברים ארוחת, חולש על זה רצוי לא נופל בתוך הטריטוריה שלהם; פצעי האקנה שעל הפנים שלך יותר, אלא באמצעים לא להאמין שאנשים אחרים אומרים לך "צעיר יפה קלואיד אקנה".


      בנוסף, עליך להיות מודע מהבאים מספר נקודות:


      A, לא הולכים לישון בלילה לא תהיה התקפה אבק, כך שטיפת פעמים ביום אחד צריך להיות: להגיע פעם אחת, במהלך שתי פעמים ברצף לפני, רחצה בלילה הקודם.


      B, תחזוקה של מוצרים צמח טבעי ככל האפשר. (בדרך כלל סוג זה של מחיר המוצר היא גבוהה מדי, אך כדי "פנים", "דם", מה זה משנה? )


      C, bathe לרחוץ במים חמים, כאילו שימוש לטווח ארוך של מים בטמפרטורה גבוהה, מקדמת את הזדקנות העור, כדי לשמור על העור צעיר, אנא הקפידו לשטוף את הפנים במים חמים. (להתרחץ, לשטוף את הראש שולט אבה להיות מאוחר מדי. )


      "שיר האמבט" השני: אמבטיה


      פרצופים שטף, כעת אמבט יופי!


      טמפרטורות המים יכולה להיות חמה, כך יעילה בקידום חילוף החומרים, להאיץ את זרימת הדם, הרחיב נקבוביות, הגוף מזיעים קנה מידה משוחררים לגמרי. להקרין לכל ק ג גוף האדם זיעה, 540 קלוריות משם. בקיץ אפשר עצמו ב- 40 מעלות צלסיוס חמים מקלחות עם מים כ-10 דקות, היא לצרוך 200 קלוריות! 1000 מטרים מהירות יכול לצרוך גם 150 קלוריות. בתענוג רחצה מרגיעה מופחת שומן, באמת משרתים שניים למטרות, אז למה לא? (אך הזמן הרצוי כדי לשלוט בפחות מ- 20 דקות, וכדי להבטיח אוורור טוב. )


      באת, לעצום עיניים, מנסה להירגע. תיתן את החרירים בעור למעלה ולמטה הרבה, דמיינו לעצמכם שאתם כמו דג שוחה בים, כמו ציפור טסים sth שמיים אמבט סיים העור, מצב הרוח ניתן לחלץ באופן מלא.


      יש סוד קטן: הצב החרירים עד המים השד נמוכה יותר, לאורך זמן, שדיים יהפוך חזק יותר.


      "שיר האמבט" שלוש: שמפו


      שיער גז מאודים של צפיפות גבוהה ב- על לחות, בשלב זה, מגיע השטיפה יש ראש ברגעים הטובים ביותר ב: תחילה יהיה שיער במים ב הו לח מלא מצופה שמפו שאנג, לשיער ממוקמת המחלקה העליונה לשפשף רגעים, עם מים צלולים הכביסה, (עליך שטיפת נקי), ולאחר מכן המדים מחה אש הזן המועצה המשחה או אחות שנעשו פיגמנט, 3-5 דקות עיסוי, עם מדוקדק רחב לסרוק שון, לרחוץ NET בעדינות.


      מקלחת לבסוף, יסודית עם גוף מים. מאז, הטרילוגיה מקלחת "אמבטיה של הנערה שושלת צ'ינג" הודיעה כי סיימת.


      "לבן וחלק, cool ללא זיעה" מאז ומתמיד היופי של אחד מהקריטריונים, בחום הקיץ, כדי להשיג את תחום הריבונית של, מקלחת כאשר אור לשים שתיים-שלוש טיפות של החרירים שמן אתרי מנתה התזת מים, ליישם את התכשיר שיער וגוף העור, כך "יופי רחצה," ללא-עליך להיות.